Tappara Shop ja fanituotteet

Siis onko tättäinen paita ollut oikein myynnissä?

Joskus laitoin mm. lippiksestä ja kylpytakista mutta en saanut edes vastausta tosin vähän sen tyylinen lippis sitten tuli myyntiin mutta mielestäni liian pienellä logolla

Kyllä,kyllä tämäkin paita löytyy kaapistani :slight_smile:

1 tykkäys

Kyllä.

“Kisapaidat saapuneet!! Shoppaileen vaan.”

Lähde Tapparan Facebook-sivu 1.10.2013

Naapurissa tämä on mun mielestä hoksattu hyvin. Siellä on myynnissä paljon 1931 ja We Are The Kings brändättyä kamaa. Nämä eivät suoraan huuda seuran nimeä ja ovat muutenkin hillitympiä.

Jostain kumman syystä muuten Ilveksen virallisen shopin nettisivuilta puuttuu suuri osa tuotteista :open_mouth:

Ja tuo oikeanpuoleinenkin?

Se on sen paidan selkäosa… Jätin ostamatta koska mun mielestä toi selkäosa olis pitäny tulla eteen joten ei iskeny silmään tollein :smiley:

1 tykkäys

totta

Noista olisin itse ehkä ottanut jatkoon nro 1,5 ja 8 :slight_smile:

Itse tuli tuota hirviliiviä joskus ehdoteltuakin. Ostaisin satavarmasti (varmaan moni muukin). Selkään vielä painatus TAPPARAN MIÄS ja numero 69.

No ittellä vanha punainen pipa mallia Jacques Cousteau kyllä vaihtui jo lain myötä Orange Poweriin…

Ilmeisesti kysyntä on kovalla tasolla, kun ovat laittaneet pienen saatavuusuutisen liikenteeseen

http://tappara.fi/liiga/uutiset/304-huhtikuu-2016/9200-mestaruustuotteiden-saatavuustilanne

Oliko se fakta vai “toisen käden tietoa”, että vapun jälkeen olis tulossa lisää tuotevalikoimaa Mestarit 2016 - teeman alle? Nyt netistä löytyy 8 artikkelia, joissa käytännössä pipo, kaks t-paitaa ja lippis. Jotain pitäis pojille ostaa, mutta maltan kyllä odottaa jos valikoimaa on tulossa lisää. Muistan kuinka Porissa myytiin marketeissa ties kuinka montaa eri mestaruus t-paitaaki varmaan vuosi mestaruuden jälkeen. Meillähän tietenkin vuoden päästä painetaan jo uudella vuosiluvulla, mutta kyllä niitä sais reilusti tehdä ja laittaa marketeissa kunnolla tarjolle.

Mulla kans on ollut orange power ja sitten se oranssi lierihattu hirvipassissa.

2 tykkäystä

Tuon saatavuustilanne uutisen lopussa on maininta, että uusia tuotteita tulossa ensi viikolla tai “lähiaikoina”.

Itse odottelen kärsivällisesti sinne.

Voi kun Tapparallakin olisi vanhojen änärireppujen tyylisiä kasseja valikoimassa. Pohjavärinä sininen ja oranssi sitten tehostevärinä,uskoisin että menisi kuin kuumille kiville. (Linkki vie esimerkkikuvaan) http://verkkokauppa.kassimatti.fi/WebRoot/vilkasfi02/Shops/2015090902/560E/10D9/D170/1BFB/2943/0A28/1010/97EA/1011_2.jpg

Harmittaa myös kun ei ole simppelimpiä fanituotteita. Esimerkiksi ihan tavallinen harmaa t-paita tai collegepaita, missä olisi pelkkä logo keskellä. Ei kaikkien fanikamojenkaan tarvitse olla hirvimettälle tai työmaalle soveltuvia. Simple is beautiful.

Jep. Edmonton Oilersin fanikamoissa, jotka eivät tosin ole NHL:n parhaimmistoa, löytyy paljon suoraan toteuttamiskelpoisia ideoita.

1 tykkäys

Lehto jutteli, että 8000 plankkoa lippistä on varattuna ja koneet tikkaa minkä kerkiää. Eli pelkkä lippismyynti toisi 19euron hinnalla 152 000 euroa myyntiä…

3 tykkäystä

Uotisen Jorman sanoin: “Ei huono…” :wink:

3 tykkäystä

Mutta paljonko Tappara maksaa noista eli paljonko on lopullinen voitto? :smiley:

On myös olemassa näitä paikkoja, joissa voi teettää haluamansa paidan haluamillaan teksteillä ja kuvilla.
Ei ne mahdottomia maksa ja otin itselleni ainutlaatuisen mestaruuspaidan.

1 tykkäys