Tappara Shop ja fanituotteet

Käytetyistä wanhoista Tappara -tuotteista on myös saanut kangasmerkkejä uusiokäyttöön…

@Mouhijarvenmies TFC:n pisteellä niitä on ollut peleissä myynnissä ja saahan niistäkin muokkaamalla pelkän logon…

Kysy toimistolta kangasmerkkejä. Saattavat hyvinkin antaa esim opiskelijan haalariin.

2 tykkäystä

Tämä ei tullut aikoinaan mieleen, mutta onhan tuossa se hienoa, että merkki on ansaittu - ei ostettu, kun sen eteen joutuu näkemään vähän vaivaa (eräänlainen suoritusmerkki).

Sillä sai aikoinaan avattua hyviäkin keskusteluja samasta aiheesta, joka kääntyi lopulta jääkiekkoon.

1 tykkäys

Osta minilippu ja pistä haalariin yms

5 tykkäystä

Mulla on haalareissa toi TFC-merkki.
Muistaakseni sain sen ihan Tapparan toimistolta.

Lielahden Prismassa hyllyt tyhjänä fanituotteista, nyt äkkiä täyteen. Isänpäivä ja Joulu kohta ovella.

8 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: Liigan Jääkiekkokirja

A post was merged into an existing topic: Minkä uuden Tappara-fanituotteen sinä haluaisit?

Rouvalle hain pikkujoululahjaksi Tapparakiljua Alkosta.
Ei onnistunut “kerää koko sarja” kun jäi kuohari ostamatta.

1 tykkäys

On toi Tapparan suklaakalenteri aivan onneton. Suklaat on niin pieniä, et ei oo aikasemmin vastaan tullut edes, ja jokaisessa ollut tähän mennessä sama kuvakin. Joku himputin joulukello.

Ei itselle mitään väliä, mut poitsu on hiukan ihmetellyt asiaa vaan :grinning: hintaansa nähden aikamoinen pettymys.

1 tykkäys

Tämä suklaakalenteri on ollut aiempinakin vuosina ihan yhtä onneton. Meille riitti yksi kerta, sen verran paha mieli tuli pikkupojalle.

3 tykkäystä
11 tykkäystä

Millaiset koot näillä huppareilla on, eli onko XL oikeasti “Extra Large” myös eurooppalaisten mittojen mukaan? Jos parametrit ovat 190 cm, 95 kg ottaako XL vai XXL?

Mulla on kaikki hupparit XXL. Elopaino pari kiloo päälle sata,pituudessa häviän sentin sulle. XL koko on kyllä aivan liian pieni mulle.

2 tykkäystä

Onko joku maistanut tuota Alkosta saatavaa Tapparan punaviiniä? Oliko millaista? Linkki tuotteeseen (Alko). Tappara Estenas

Entä saakohan jostain vielä tuota juhlaversiota? Linkki, Tapparan omille sivuille. Rocca Ventosa

Itse en kiljua juo vaikka tuota rouvalle ostinkin.
Juuri tänään yksi asiakas tiesi kertoa sen olevan ihan juotavaa.

1 tykkäys

Oli se ihan juotavaa.

3 tykkäystä

Kyllä siitä pienen sievän sai ja ihan ok viritys… Viinihän ostetaan aina etiketin perusteella. Tuota vanhaa vuosikertaa tuskin saa mistään enää.

Tälle kaudelle on vain punkku ja valkkari:

1 tykkäys

Hetkinen…??
Alkossa puhuttiin myös kuoharista jota ei ollut juuri sillä hetkellä varastossa.

1 tykkäys

On siellä myös kuohuviini.

Ja vinkkinä, kaikkia tuotteitahan saa tilattua Alkon verkkokaupasta Tampereen ulkopuolellekin :blush:

2 tykkäystä