Tappara sosiaalisessa mediassa

Mitä ihmettä, onko Tappara laittanut kuittia huonommilleen?

3 tykkäystä

Kolmen alkusarjapelin jälkeen ruvetaan keulimaan?

4 tykkäystä

Onko joku muuten bongaillut sosiaalisessa mediassa kuva- tai videomateriaalia Slovan-ottelusta?

Ainakin seisomakatsomon liepeillä oli useampi Tappara-asuinen kuvaaja, mutta koska ja mihin lienee materiaalinsa tulossa. :thinking:

1 tykkäys

Ihan näppärä juttu, mutta jotenkin vaan omissa nahoissa tuntuu, että väärän joukkueen some-tilillä. Siinä on tietyllä tapaa erilainen hauskuusarvo, kun pienet ja harvemmin pärjäävät seurat pitävät tällaista kuittailuhassuttelua isommilleen.

Ehdotus: äänitetään erätaukosummeriksi Tappara-Ladan tööttiä.

2 tykkäystä

Eiköhän tälläset oo enemmän ”naapurin juttuja” alkusyksystä jouluun asti.
Keväällä voisit laittaa kuitin takasin jos siltä tuntuu.

1 tykkäys

Heti ottelun aikana/jälkeen tuli 3 videota totutusti Instagramiin.

1 tykkäys

OK, kävin nyt katsomassa sieltä ja se mitä ehdin nähdä nopeasti, ennen kuin minut kilkattiin Instagramista pihalle ei ehkä vastannut sitä materiaalia, jota kuvittelin olevan tulossa.

Nämä kuvaajat nimittäin kuvasivat paljon nimenomaan seisomakatsomoa siellä joukossa seisten ja laidan vierestä kenttätapahtumia ja seisomakatsomoa myöskin.

Itselleni ei nämä SoMe jutut ole niin tärkeitä, toivoisin silti Tapparan saavan kunnon vastinetta näistä.

1 tykkäys

Näihin komentteihin kolmas komppaaminen. Mennään nyt vaan voitosta voittoon, eikä sillä niin väliä, miten Ilveksellä menee. Sitte ku Ilves kuittailee, niihin on hyvä vastata omalla tyylillä. No ei tää paha ollu, koska sehän oli vaan sarjataulukon rullaamista, mutta silti, mennään vasta syyskuussa. Semmonen all time -lista olis kiva nähdä, kun siinä kuulemma Tappara on toisena.

1 tykkäys

Some myi lipun :wink:

44 tykkäystä

Vähän ot, mutta hieno kuva tuossa mainoksessa. Hyvin näköjään väkeä seisomakatsomossa ollut torstaina, hieman olen kateellinen teidän päädystä. Tuo teidän seisomakatsomo on selvästi isompi, ja siinä jatkuu tuo teleskooppikatsomo korkeammalle. Lisäksi jos joskus haluaisi laajentaa seisomakatsomon koko päädyn kokoiseksi, niin tuo onnistuisi teidän päädyssä moitteetta, meillä taas ei. Pääty on huonommin suunniteltu ja sinne on sijoitettu pyörätuolikatsomot, joille ei näköjään edes haluta etsiä uusia paikkoja, vaikka sellaiset kyllä löytyisi.

18 tykkäystä

Tämä pyörätuolikatsomoiden sijoitteluasia on kyllä retuperällä kun sitä ei saada kuntoon.

Jos oikein muistan keskustelu siitä ja toiveet asian korjaamiseksi alkoivat jo ENNEN ensimmäistä areenan ottelua…

4 tykkäystä

Jaahas taas väärin sometettu. Ilveksen somen tekemänä kehutaan oikeestaan kaikkea mitä tekee. Tapparan some tekee mitä tekee niin aina väärin menee.

8 tykkäystä

Itse taas koen tällaisen pienen ja aika kevyen naljailun ihan positiivisena juttuna välillä näinkin päin. Asiat kun voi tehdä tähän tapaan ihan hyvällä maulla. Ei aina tarvitse olla harmaan asiallinen, kyllä pieni sanailu aina kuuluu paikallisasetelmien rakentamiseen ja ylläpitämiseen. Eikä se niin vakavaa ole, jos jokin tällainen kääntyy “itseään vastaan” kauden edetessä. Vaikea tuota länsirannikkoakaan olisi kuvitella ilman kahden siellä majailevan seuran keskinäistä kuittailua, melko väritön asetelma sielläkin muutoin olisi.

2 tykkäystä

En ole missään muistaakseni kehunut Ilveksen somekuittailua :thinking:
Sehän on ihan samaa mitä kannattajilta kuulee syksyisin :man_shrugging:t3:
Lähinnä mielessäni mietin että katsellaan keväällä kuka kuittailee ja kenelle.
Jonkun mielestä somekuittailu voi olla hauskaa ja joskus saattanut itsekin hymähtää jollekin kuitille, mutta erittäin harvoin.

1 tykkäys

Ei oo Tappara, mutta SiniOransseilta tämmönen twiitti

53 tykkäystä

Koska mun viestiä lainasit, ni pieni selvennys. En oo kehunu Ilveksen somea montakaan kertaa eläissäni. Tapparan somea en taas oo kritisoinu ku korkeintaan yhden käden sormien verran koko someaikana. Nytki kritisoin melko kevyesti. Posia oon antanu usein ja jakanu niitä päivityksiä, mikä musta on aika hyvä tapa levittää Tappara-tietoutta.

Periaatteessa vähän typerä kuitti joukkueen faniryhmältä, sillä eihän Osastokaan sinne mitään kaiuttimista kuuluva kannustusta halunnut. Mistä sitä tietää, vaikka tänään Tapparankin peleistä kannustus olisi mikitetty?

2 tykkäystä

En ehkä sano nyt ihan näinkään, mutta olen tykännyt Tapparan tietystä pidättyväisyydestä tuohon ylimieliseen leijumiseen, jota oikeasti naapurissa tehdään aika surutta. En minä silti erityisesti vihaa Ilveksenkään somea ja tiedän, että minun käsitykseni on vanhanaikainen, koska eipä se huomio oikeastaan sen laatua niin katsele.

Olen kokenut tästä kaikesta huolimatta erittäin voimakkaasti, että erityisen ylpeä olen ollut Tapparan organisaatio- ja fanitasolla tapahtuvasta pelin kunnioittamisesta sekä ylimielisyyden välttämisestä. Tällaiset kun ovat oikeasti niitä aseita sitten myöhemmin - muistan vieläkin elävästi, kun Ilveksen some mourusi sitä Haapalan legendaarista haamumaalia ja teki oikein kampanjan “kuinka Ilves tekee oikeita maaleja” ja @Messi täällä nosti seuraavassa pelissä esiin, että Ilves jäi nollille.

Olisin tyytyväinen, että pitäydytään Tapparan somessa siinä meidän sisäisessä nosteessa. Sisältä vahva. Se riittää. Ei tarvitse vertautua tai tukeutua muihin tai heidän halventamiseensa.

7 tykkäystä

Tässä nyt vähän turhaan käy kaikki kenen viestiä lainasin kommentoimassa, että ei hän ole kehunut tai kritisoinut. Lähinnä tarkoitin, että isossa kuvassa on viime vuodet asia ollut näin. Ilveksen somea kehutaan innovatiivisena, hauskana ja kaikkea mahdollista. Tapparan somea kritisoidaan milloin mistäkin. Mitä tahansa Tappara somettaa niin tuntuu, että sieltä oikein etsimällä etsitään jotain vikaa aina.

2 tykkäystä

Eikö se ole luonnollista? Siis tapparalaisille tärkein mahdollinen some on tietysti Tapparan tuottama, joten keskittyminen on siinä.

Tappara tekee paljon hyvää tällä hetkellä - välillä unohtuu kehua niitä edistysaskelia. Valtavat askeleet on otettu melkein jokaisella alustalla. Siitä kiitos Tapparalle.

Oman kritiikkini ytimessä on enää nykyään se, että Tappara on pikkuisen staattinen mediakäyttäjä. Toivoisin useammin hieman dynaamisempaa tekemistä - enkä siis ainoastaan someen vaan ylipäätään markkinointiin. Tappara ei kovin usein ole semmoisessa “me tehdään tää ekana” vaan enemmänkin valitaan usein “seurataan mitä muut tekevät ja tehdään vasta sitten”. Joissakin asioissa tämä on hyvä, mutta nykyaikaisessa markkinoinnissa ja somessa, jotka ovat niin nopeita medioita niin seuraamalla muita olet aina myöhässä. Ne ilmiöt menee ohi ennen kuin ne alkaa.