Kai tää menee tänne, Repo ja Haapala vitsailevat Liigan somessa. Musta tää on aika hauska, joskin vähän vie Liigan arvokkuutta jos pelaajat kutsuvat “pipoliigaksi”
Edit: Kuva ei ole oma, vaan kaverilta Whatsappissa saatu.
Kai tää menee tänne, Repo ja Haapala vitsailevat Liigan somessa. Musta tää on aika hauska, joskin vähän vie Liigan arvokkuutta jos pelaajat kutsuvat “pipoliigaksi”
Edit: Kuva ei ole oma, vaan kaverilta Whatsappissa saatu.
Kai ne tostakin mäiskää lisäsanktioita, kun on julkisesti liattu Liigan mainetta.
No kyllähän toi melkosta puuhastelua välillä onkin.
Vielä hauskemman tuosta olis tehny kun koko joukkue olis kommentoinu tuota.
On kyllä helvetin typerää toimintaa ”Floridan pojilta” ja osoitus siitä, että vähän on (taas) kurinpitotoimonta mennyt ihon alle.
On se nyt kumma ettei näitä someja ymmärretä pitää kiinni edes kauden ratkaisuhetkillä.
Olen jokseenkin samaa mieltä. Pelaajien ei pitäisi näihin keskittyä, vaan somen olla kiinni.
Meillä kannattajilla taas eri. Tai ainakin itse olen näitä kommentoinut ja tulen kommentoimaan jatkossakin (kun) sarja jatkuu.
No Liigahan tässäkin voisi suitsia pelaajien kirjoitteluja. Eivät koe tarvetta. Osaa nuo naurattaa, osaa ei.
Ihmisiä nekin on. En vieläkään ymmärrä näitä “somet kiinni keväällä” jne juttuja. Jokainen selailkoot Instagramia ja muita vaikka erätauolla jos huvittaa.
On juu, mutta mitään hyötyä tuosta ei ole. Kannattaisi pitää kaikki focus pelissä. En mä nyt epäile etteikö se siellä olisi. Toivottavasti on.
Minä en itse asiassa enää löydä tuota Revon vastausta Haapalalle, mutta saattaa olla etten vain osaa.
Turhia kumminkin.
Sama vika, olisko tullut Liigalta pyyntö poistaa? Haapalahan ei kritisoi suoraan ketään eikä mitään…
Tässä lainaus otteluseurannasta koska en sanasta sanaan samaa viestiä @S.T n kanssa jaksanut kirjoittaa.
Ei tuosta yhtään haittaa ole kenellekään. 100 on lasissa aivan taatusti vaikka Instagramia on peli päivänä selattu
On se, mutta ei tarkoita sitä, että pelaajat voisivat sitä julkisesti kirjoitella.
Miksi ei?
Kyllähän mm. Ramstedtin ja Jonne Virtasen johdolla Twitterissä käydään vaikka minkälaisia keskusteluita.
Etsi mulle twiitti, jossa Virtanen tai Ramstedt käyttää Liigasta jotain halventavaa sanaa, kuten “pipoliiga”?
Niin eli ongelma oli nyt toi että Sebu päätti heittää kyseisen kommentin Henkan vitsiin takaisin, ok. En ole vissiin tarpeeksi vanhanaikainen että tuollaisista osaisin mieleni pahoittaa.
Sidney Crosby tuskin sanoisi Stanley Cuppia pond hockey:si.
Brad Marchand voisi sanoakin. Täysin järjetöntä rinnastaa Repo Crosbyyn, edes Liigan tasolla. Nuori kukko vielä.
Mä pahoitan enemmän mieleni siitä, että tälläsestä insta kirjoittelusta joku pahoittaa mielen. Oikeestaan mä en vaan ymmärrä miksi ketään ylipäätään vaivaa toisten sanomiset ja tekemiset somessa. Siellä ei saa olla jos yhtään mikään menee ihon alle.
En mäkään tosta mieltäni ole pahoittanut, kuten sanoin
Tämän jälkeen kyseenalaistin kommentin. IMO nuo vitsit voi kertoa kopin sisällä, eikä paiskoa someen kun kiukuttaa.