Milloin Vainionperä puhui tästä “X” hommasta? Pelissä olin mutta meni ohi
Mikä tämä juttu on?
Mä koitin kysellä areenalla tästä, kun siellä toi sama klippi oli muutamaan kertaan kuutiolla. Veikkailin itse että liittyisi vaatteisiin / lanseeraukseen ja tätä samaa mulle sanottiin. Mutta mene ja tiedä sitten millainen yhteistyökumppani sieltä tulee?
Niin kova hypetys jostain, että tää ei voi kun läsähtää pannukakun tavoin
Ekassa erässä .
Kunhan ei viittaa että Elon Musk on ostanut Tapparan.
Kyllä tuo varmaan johonkin fanituotteet mallistoon liittyy.
Mielestäni Tapparan some on vetänyt hyvin viime aikoina pl. otteluvirheet ilmoituksissa. Pelaajista ja Rikestä olisi kiva saada jotain spesiaalia jossain vaiheessa.
Ifk:lla on mallisto Makian kanssa oisko samanlainen tulossa Tapparalle?
Meinaat että ruvetaan myymään Hifkiltä ylijääneitä fanituotteita?
Itselle tulee mieleen joku xbil pelleily eli henkilökohtaisesti se on odotusarvoisesti helppo ylittää, jos tuleekin jotain muuta.
Milloin tää yhteistyö siis julkaistaan, onko sitä kerrottu?
Ei oo sanottu mitään tarkempaa aikaa. Jokaiseen someen tuo video julkaistu ja videon tiedoissa aina ”” emoji. Toki hallissa Vainionperä sanoi että lähiakoina, mä odotin sitä jo pelissä mutta ei vieläkään oo tullu mitään :D.
Vahva veikkaus että ennen paikallispeliä, tai sit on jossain vikaa. Sillon eniten ostajia hallissa.
Tappara twitter coming soon.
Se on ollut siellä eilisillasta. Eli tänään ei mitään uutta.
En.
Vaan oisko mahdollisesti Makia yhteistyö kuvio?
Ilveksellähän on ilmeisesti jotain viritteillä Hummelin kanssa (huhuja kuullut).
Joten veikkaus on että, jotain tämän suuntaista on tulossa.
Ja tämä on sellaista jota tarvitsee ennakkoon hehkuttaa ehkä sieltä tulee olut…
Makia olis komee kyllä
Lauantaina ensimmäisen erän alussa tuli tuo videopätkä ja sanottiin että,
”…lähi aikoinaTappara julkaisee merkittävän kaukalon ulkopuolisen uutisen…”
Tuo mielestäni viittaa uuteen yhteistyö kumppaniin. Ensin mietin että, olisiko mahdollista että, välinetoimittaja vaihtuu… mutta se kyllä vaikuttaisi mitä suuremmassa määrin myös kaukalon sisäpuoliseen toimintaan.
Ja tuossa haluttiin painottaa että, ”ulkopuolista toimintaa.”
Joten päättelin että, jotain mistä halutaan luoda hypeä ja saada Tapparalaisten huomio(maksavien asiakkaiden)… 1+1=11… uusi fanituote kumppani?
Tai sitten uusi omistaja…mutta en kyllä ymmärrä tuota hypeä jos se on tämä…
Tuskin liittyy Ratinan kauppakeskukseen avattavaan John Scott’s -ravintolaan, jonka ruudulla pyörivässä mainoksessa on Tapparan logo lasissa. Tai no, ostihan Kärpät mm. Ihkun joten miksei täälläkin lähdettäisi ravintelibisnekseen, mutta enpä silti usko. Ja toisaalta tuokin kuuluu isoon ruotsalaiseen ravintolaketjuun joten eipä sellaista olla tässä nyt hankkimassa.
PS. Eikös nämä spekuleeraukset kuuluisi tuonne yhteiskumppaneita käsittelevään ketjuun, kun eivät nämä varsinaisesti joukkueen some-elämää koske?