Tuotekuvia kun selaat nuolista, siellä on yksi kuva missä mitat. Ja ihan senttimetreinä
Näköjään lisätty käyntini jälkeen. Ehkä en ole ollut ainoa joka tätä kaivannut ![]()
Ville Leino sanoo Youtube haastattelussa jotenkin näin:
"Mallisto on suunniteltu pelaajille jolla he matkustavat peleihin… "
Eli tämä selittää ehkä vähän miksi Tapparan ja Billebeino logo tuodaan niin vahvasti esille näissä.
Eli tottakai Billebeino haluaa näkyä kun pelaajat käyttävät näitä jos on kyse yhteistyöstä.
Jos tämä mallisto myy huonosti meille faneille niin toivottavasti näitä silti kehitetään ja yhteistyö jatkuu. Hieman maltillisempi mallisto sopisi ehkä meille faneille paremmin. Hinnasta en valita koska maksaa ne Billebeinon tuotteet myös kaupoissa saman verran.
Itse koen niin, että Billebeino on katumuoti vaate. Niin hieno kuin Tapparan logo onkin, niin ei katumuoti vaatteessa saa eikä voi olla seuran logo noin isolla. Ostohousut oli jo jalassa, mutta valitettavasti jouduin riisumaan ne.
Myykö huonosti vaan tappara.co faneille?
Aika pieni otanta, jos tämän ketjun perusteella näin suoran päätelmän tekee. Aika monta fania on tämän foorumin ulkopuolellakin.
Äänestys on 73/37 tilanteessa. En tiedä kuinka lähelle sataa tällaisessa makuasiassa voi edes päästä.
Eli aika vahvasti posin puolella ollaan ja tosiaan, otanta täällä ei ole neutraali.
Laitetaas nyt yksi uusi kysely, sillä tuo aiempi oli mielestäni liian kahtiajakava. Onko Tappara X Billebeino -mallisto mielestäsi:
- Epäonnistunut
- Onnistunut
- Siltä väliltä
Voisitko kuvitella käyttäväsi kyseisiä tuotteita vapaa-ajalla myös muualla kuin Tapparan peleissä:
- En
- Kyllä
- En osaa sanoa
Jotta voidaan vertailla myös aiempaan, niin kysytään samaa aiemman Heritage-malliston kohdalta.
Eli onko kyseinen mallisto mielestäsi:
- Onnistunut
- Epäonnistunut
- Siltä väliltä
Voisitko kuvitella käyttäväsi kyseisiä tuotteita vapaa-ajalla myös muualla kuin Tapparan peleissä:
- Kyllä
- En
- En osaa sanoa
Vastasin Billebeinon malliston onnistumisen olevan “siltä väliltä” ja Heritagen olevan “onnistunut”. Sanottakoon kuitenkin, että kaikesta huolimatta odotin Billebeinolta hitusen enemmän vaikka pidänkin hienona. Heritage taas tuli vähän puskista ja oli/on tyylikäs. Jos nyt miettisin kumman hankin, niin hankin kyllä ennemmin Billebeinon. Logo on siinä hienosti toteutettu. Pelkkä äänestystulos ei siis ihan välttämättä kerro kaikkea, kun arvioihin vaikuttaa juurikin esim. odotukset.
Ja lisäksi itse pidän aivan normaalisti töissä kaikenlaista Tappara-vaatetta. Olen töissä jo aivan tunnettu Tappara-huppareistani.
En ihan tajua miksi jotkut ei pidä.
Okei, tajuan jos on pukutyö tms.
Haluaisin, ostaisin ja pitäisin missä vaan, mutta oma varallisuus ei riitä.
Molemmat siltä väliltä. Heritagessa en tykännyt selkäteksteistä niin paljoa. Laitoin siksi, että en käyttäisi. BBn kamoista jo pelkkiä collegehousuja voi käyttää vetoketjutaskujen ansiosta ![]()
Nyt on collegen BB X Tappara 90€ premium mallisto ja normaali 39€ mallisto.
Olisiko mahdollista saada mallistoon vähävaraisten noin 25€ maillisto?
Tappara-shop pullisteli ihmisiä pelin jälkeen. Aivan täynnä.
Uuden edullisemman malliston voisi lanseerata pelkillä organisaation väreillä sopivasti sommiteltuna.
Ei nyt luilisi olevan ogelma tuoda shoppiin alemman hintaluokan college paitoja.
Monelle fanille 39€ paita on todella paljo rahaa. Itse pystyn käyttämään keskimäärin 100€/vuosi omiin vaatteisiin.
No ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Eihän kukaan voi tappiolla myydä mitään?
Tuotteen hintaan vaikuttaa luonnollisesti monen monta asiaa.
Tottakai vaikuttaa, en mikään hölmö ole.
Painatuksen pois jättö ja materiaalin valinnalla on iso merkitys lopulliseen hintaa. Tällä saisi osan kustannuksista pois ja värien sopivalla sommituksella saa viestin perille, mitä seuraa paita edustaa.
Helppo lanseerata kalliita tuotteita, joissa iso kate. Voisiko vaihteeksi ottaa haastetta vastaan hinnaston toiseen päähän?
Yleensä halvimmissa tuotteissa on itse asiassa paras kate.
Tälläkin hetkellä shopissa on kasa tuotteita alle 20€, esimerkiksi T-paitoja. Tappara ei voi, eikä pidäkään olla mikään Lager 157. Ensinnäkin volyymit on pienet, joka nostaa yksikkökustannusta. Toisekseen, jos myydään liian halvalla, kärsii tulos. Kolmanneksi, kyse on kuitenkin seuran tukemisesta ja sen näyttämisestä, jossa pitääkin olla hintapreemio.
Naulan kantaan, edullisempia tuotteita siis lisää.
Ostin tänään viimeisen xl-kokoisen Billebeino hupparin Shopista ennen peliä.
Laatufiilis oli hyvä ja jos ajattelee laadukasta brändivaatetta, niin kyseinen vaate tuntui hyvältä ja näytti laadukkaalta.
Alunperin piti hankkia jossain kohtaa vetoketjuhuppari, mutta niistä oli sopivat koot loppu.
Olen tyytyväinen kyseiseen paitaan ja sen laatuun.
Riippuu volyymista. Vähän halvalla on paska diili.