Tappara X Billebeino

Annan kyllä kehuja. Designeissa on menty eteenpäin (tykkään ihan esim hupparin kuvioideasta) ja esim tupsupipo on merinovillainen ja Euroopassa valmistettu. Lisäksi vielä komeat miehet Tampere-aiheisia taustoja vasten <3

9 tykkäystä

Tykkään siitä, että nyt Tapparan aitoja värejä haluaville löytyy hupparia, jotka ei ole mallia huumori.
Mutta myös nuo mustat verkka-asut ovat yksinkertaisuudessaan tyylikkäät ja varmaan enemmän nuorison mieleen.
Niinkuin sanoit, jokaiselle jotakin.

12 tykkäystä

Onko muuten tuossa vanhassa Billebeino baseball lätsässä takana koon säätö vai joku one size fits all meininki?

On säätö takana.

3 tykkäystä

Beinon oma mallisto on loose/regular fit painotteista. Lievä haaste on ollut siinä, että heillä on isot mallikohtaiset erot, eikä joka rätti ole samasta muotista.

Tapparan sivuilta puuttuu mittakaaviot. Ongelmaa voi yrittää taklata etsimällä sisartuote Beinon kaupasta ja katsomalla sieltä. Toki on silti mahdollista, että leikkaus on eri, mutta luulisi tuotantotaloudellisesti olevan järkevämpää valmistaa useampaa lopputuotetta yhdestä aihiosta.

Iso :+1: yhteistyön jatkumisesta. Uusi mallisto näyttää entistä enemmän Tapparalle tehdyltä, kun seuran värit on saatu tuotteisiin mukaan. Edellinen tuotesukupolvi oli vain logoa mustaan perusaihioon.

Edit: Mittakaaviot tuotekuvissa

4 tykkäystä

Nyt näyttää huomattavasti paremmalta kuin edellinen mallisto. Jopa sellaisen henkilön makuun, joka ei ole kohderyhmää :sweat_smile:

Erityisesti tuosta harmaasta collegepuserosta ehdottoman iso plussa ja tuohon siniseenkin on sopivasti saatu molemmat logot tyylikkäällä twistillä.

@ljpp mitat tarjolla kyllä, kun selaa kuvia. Vielä tuolla paremmalla tavalla, eli ei kehonkokona/-mittoina, vaan ihan tuotemittoina.

4 tykkäystä

Kyllä nuo löytyvät ainakin sinisestä hupparista ja harmaasta college-paidasta (viimeinen kuva molemmissa).

En itse syty tuohon siniseen huppariin – BilleBeinon logo isompana kuin Tapparan logo :smiley:

Ne on vähän hämäävästi siellä tuotekuvissa. Aina viimeisessä kuvassa näyttäisi olevan mitat. Englanniksi tosin.

4 tykkäystä

Selvä kunnianosoitus Heljangon betoniin. Betonitiiliä.

8 tykkäystä

Vähän lässähti itelle kyllä… on siellä jotain ihan hyvääkin. En tiiä muista, mutta nää tuotteet olisin voinut suunnitella vaikka itse ilman billejä ja beinoja.

Niin. Eihän vaatteesta nyt saa mitään ihmeellistä vaikka sen suunnittelisi kuka. Hillitty on tyylikästä ja se näyttää yleensä aika perus vaatteelta silloin. Kai se laatu olisi se pääpointti. Tietenkin jos itse pellehermanni suunnittelee niin voi olla jokapuolella vähän röyhelöö ja kaikkee muuta mutta harva niitä päällensä laittaa.

3 tykkäystä

Tää uusi mallisto ei ole näemmä vielä ihan kokonaan myynnissä.
Ainakin uusi T-paita on mallistossa ja se on hieno. Taitaa olla vanhaa mallistoa vielä jäljellä ja ne myydään joidenkin tuotteiden kohdalla ensin pois.

Tästähän ilmoitettiin aikaisemmin, että nämä dropataan erissä ja myydään erissä. Eli myöhemmin tullee loput tuotteet.

Tämä on aika yleistä. Ihan joka valmistajan kohdalla. Mahtaako BB esim. edes tehdä omia kaavojaan vai tuleeko suoraan tehtaalta tehdaskohtaisesti? Ja ylipäätään montaako tehdasta käytetään. Sinne vaan designit ja tuotantoon. Noita kun liukuhihnalta valmistaa, niin joskus sauma menee sentin sisään, joskus ulos. Vaatteita myös valmistetaan valmiisiin blankkopohjiin, joka on itse asiassa aika yleistä varsinkin pienemmillä tekijöillä. Blankkojen takana voikin olla taas useampia paikkoja ja maita, joissa rytkyjä tehdään.

Tuossa kesällä sukelsin Carharttin paitoihin, niin yhtä ja samaa paitamallia tehtiin muistaakseni ainakin Kiinassa, Intiassa, Bangladeshissa ja jossain Etelä-Amerikan maassa. Kaikki toisistaan poikkeavia leikkauksia eri kankaalla (g/m²). Ja paitamalli siis nimellisesti sama. Koskaan ei tiedä, mitä saa.

8 tykkäystä

Billebaino on edelleen ylihinnoiteltua
Suurin osa tyylikästä kyllä

1 tykkäys

Ihan linjassa heidän omien hintojensa mukaan. On nuo kuitenkin huomattavasti laadukkaampia kuin meidän perus fanikamat.

11 tykkäystä

Odotin että olis tullut myyntiin se kuvien lippis jossa logo etuosan sivussa

Ettet nyt puhuisi tästä?

Nuo ovat kyllä laadukkaita vaatteita. Kestää käyttöä ja pesua eikä vuodenkaan käytön jälkee ole pahemmin kulahtanut. Samanlaisella pesulla ja käytöllä noista heikompi laatuisista olisi enää paljoa jäljellä.

1 tykkäys

Kuivuriin kuitenkaan ei saa laittaa. Muovisuus (polyesteri) ilmeisesti hukkaa ryhtinsä tai kutistuu.

4 tykkäystä