Tapparaan liittyvä virke viimeisen sanan kirjaimista

Naapuri aamuisin muroihinsa usein pissaa,aina lättyyn annetaan.

2 tykkäystä

Aikamoisen namupalainen näytös eilen, taaperrukselle alkusarjassa annettu näpäytys.

Nyt äijämäinen pelaajisto ällistyttää yleisönkin; Tappara: ylivoimainen suurseura.

9 tykkäystä

Nikot äimistelevät porukkaa ääneen, ylpeinä Tapparan yllättävistäkin seurasiirroista.

Seuran edustusjoukkue uusiutuu, Repo alkaa sitten itse ihmetellä rutinoituneena: rempseästi otan itse supersiivun Tapparan ansioituneista.

Alkaapas näyttämään suurenmoisen ihmeelliseltä orkesterilta ilmiömäinen Tapparamme. Uusitaanko näyttävästi edellinen ilokevät? Saadaankohan triplamestaruus aikaiseksi?

Aikamoisesti itse kyllä ainakin ilahtuisin siitä, että kannu saapuisi iloksemme!

3 tykkäystä

Iso lauma osaavia kiekkoexperttejä siirtyy eteenpäin maailmalle meidän edustuksestamme.

Eivät Dallasissa uskoneet sitten Tampereen ukkoihin. Koska sinne ei saatu Tapparalaisia, antavat mestaruuden mennä etevämmille.

2 tykkäystä

Ei toimistolla enää valvota änäriin matkaavien miestemme innokasta lentolippujen lunastuksia erityisemmin.

1 tykkäys

Ennennäkemätön rosteri ilmaantui treeneihin, ylitti ihan salamana edelliskauden mainiot meriitit ilman notkahdusta.

1 tykkäys

Nautittava on tuleva kausi, arvatenkin heinäkuussa Domi uiskenteli sammakkoa triplaa aavistellen.

6 tykkäystä

Alasuojat aavistuksen vinossa ilmoittautui seuraan Tyler, empien lujaakohan laukovat. Ensiapulaukku naftaliinissa.

3 tykkäystä

“Naiset ajelee Ferrareilla” totesi autokauppialle Laine; ihastui ikihyviksi nopeaan irtiottoon: “Saksalaisella suhailen aina!”

3 tykkäystä

Arvaan, illalla niittaa Aleksi.

2 tykkäystä

Aleksihan laittoi edellisessä kipeeksi sen iljetyksen

2 tykkäystä

Itse luotan joukkueeseen empimättä. Tappara yliajaa kaikki; siististi, energisesti, näyttävästi.

3 tykkäystä

Illalla lähtee joukkueemme etsimään taas yritteliäästi kunniakasta starttia esitykseensä, nautitaan!

No, ainakin uskon tänä iltana Tapparan aloittavan armoa näyttämättä.

1 tykkäys

“Niin Ärjyi Ylpeästi Tampereen Tappara”, Ärähti Marko Äijämäistä Tyylikkyyttä Tiiviisti Ähkien

1 tykkäys