Tapparan faniristeily 18.01.2020

https://www.tappara.fi/liiga/vappuaaton-aukiolo-ja-faniristeilyn-paivamaara/

Laita myös Tappara-risteilyn päivämäärä muistiin, sillä se on varmistunut jo nyt! Risteilylle lähdetään Helsingistä liigapelin jälkeen lauantaina 18.1.2020!

Faniristeilyn päivä on ainakin nyt vahvistettu, mutta sen enempää tietoa ei muuten vielä julkaistu. Liigapeli (oletettavasti HIFK - Tappara) nyt ainakin on taas palannut osaksi risteilyä ja Helsingistä on lähtö.

10 tykkäystä

@BlueOval onhan seuraava maanantai otettu vapaaks jo?

3 tykkäystä

kuva

3 tykkäystä

Lisätietoa matkasta

2 tykkäystä

Mikäs on Tapparan faniristeilyn ikäraja? Pahoittelut tyhmästä kysymyksestä :smile:

Kyllähän tuo perus 18v on ollut aina.
Vanhemman seurassa toki asia erikseen.

1 tykkäys

Eiköhän se ole juuri noin.

Tallink lienee se taho joka säännöt sanelee?

3 tykkäystä

Tarviin apua!!! Tilasin itelleni joku aika sitten ton risteilyn Jes, mutta nyt varasin emännälle tänään ja harmikseni huomasin että jouduttiin emännän kans eri busseihin ja uskokaa tai älkää mutta haluttaisiin samaan bussiin… Pystyykö/haluaako joku kiltti ihminen vaihtaa sillai et päästäs samaan bussiin emännän kanssa. Tarjoon juoman joka tekee hyvän työn.

Kannattaa varmaan soittaa Tapparalle asiasta… Oletko bussissa numero 1?..

Joo minä oon emäntä nro.2

Eikös ne lomaile heinäkuun?

No ite oon bussissa numero 1 myös ja jos tuo vaihtaminen onnistuu niin voinen vaihtaa kyllä päikseen :smiley: Toki kannattaa Tapparalta selvittää sitten.

3 tykkäystä

Upeeta hei👍

Matkapojat sen vissiin järjestää ja sieltä minä kysyisin.

:+1:Joo täytyy soitella

Joo sain vaihdettua itteni nro. 2 bussiin, soitin matkapoikiinja ja sieltä ne vaihtoivat…

7 tykkäystä

Moneltakohan bussit lähtee jäähallilta kohti Helsinkiä? Ei vaan tahdo kyseinen tieto osua mistään prosyyreistä silmään.

11:00 luki osanottajatodistuksessa

1 tykkäys

Kiitti

Perskeles.
Tarviikin muistaa ostaa liput.

E: Pahoittelut kanssamatkustajille jo etukäteen.:rofl::rofl::rofl:

3 tykkäystä