Faniristeily 2016-17 (28.–29.1.2017)

Onkohan kellään tietoa milloin on tulevan kauden faniristeily? Onko se tallinnaan ja onko kytketty pelipäivään esim. hifk-tappara lauantaina 28.1?

Todennäköisesti on kyseisenä lauantaina, kun peli alkaa klo:15.00.

1 tykkäys

Juu kiitti! Enpä huomannut tuota alkamisaikaa. Tänä vuonna on päästävä mukaan risteilylle. Siitä varmaan tulee syksyn mittaan mainokset.

Vahingosta viisastuneena otan risteilyn jälkeisen maanantain vapaaksi…:slight_smile:

4 tykkäystä

Ainakin fanireissulla Helsingissä sekä Lahdessa kuulin puhuttavan juurikin päivästä 28.1. HIFK-pelin yhteydessä.

Kaveri lähetti mulle tämmösen kuvan:

3 tykkäystä

Faniristeilystä tuli ottelu-, laiva- ja hotellimatka. Tykkään.

Matkapojat: Tappara fanimatka HIFK-peliin ja hotellimatkalle Tallinnaan

1 tykkäys

Näköjään lippuja on myynnissä. Itse kuulin tänään “huhun” tyypiltä, joka on toiminnassa ainakin edellisvuosina ollut mukana, että Tallink on perunut tuon Tammikuun viimeisen viikonlopun reissun ainakin faniristeilyn osalta. Mitään faktaa tästä ei ole mutta kunhan kirjoittelen. Tällä hetkellä ilmeisesti kartoitetaan muita vaihtoehtoja.

Älkää teilatko älkääkä menkö perumaan matkaanne, tästä varmasti jotain infoa tulee muualtakin jos pitää paikkansa.

Viimevuosina ollut ihme härväystä tän risteilyn kanssa. Selkee ja toimiva ratkaisu oli aikanaan peli Turussa ja siittä koko joukkueen kanssa laivalle. Siinä sai vastinetta rahoilleen ja meillä kaikilla oli niin mukaavaaa…
Toki en tiedä onko sitten vedetty kiinni sen suhteen, että ei ole soveliasta pelaajien vedellä hönössä kannattajien kanssa risteilyä. Hauskaa ainakin oli…

Tänään hallissa oli myös julistemainoksia joissa kerrottiin että liigajoukkue mukana reissussa. Kiinnostaisi kyllä lähteä ja mielummin kyllä katson alle Hifk-pelin kuin TPS-pelin. Tokkopa siellä Tallinkilta mitään perumisia on. Onko palstajäseniä lähdössä?

Olin väärässä tässä. Risteily ilmeisesti järjestetään ihan alkuperäisen suunnitelman mukaisesti. Pahoittelut.

Se kuulemasi huhu tarkoitti mitä ilmeisimmin sitä että alkuperäinen normiristeily ei normisujuvuudella onnistunutkaan, kun samalle päivämäärälle oli jo laiva buukattu umpeen Tallinna-Helsinki. Sen takia paluumatkaa pitää venyttää yön yli hotellissa.

Domi ja Sählä kutsuu kaikki mukaan risteilylle :grin:

5 tykkäystä

Työkaverin kanssa ollan lähdössä mutta hotelli mietityttää.
Kumpikaan vaihtoehdoista ei ole itselle tuttu, joten suosituksia saa kertoa.

Sama kai se, missä korsussa reppuaan säilyttää :wink:

Onko palstalta muita lähtijöitä?

Minä lähen ainaki.

2 tykkäystä

Matkaan lähden, matkaan lähden!

1 tykkäys

Kyllä pitäs lähtee rouvan kanssa. Mutta iso mutta on,miten Ilves pelaa. Työvuorolistan tekijä on joku Ilveskisu. Saa nähdä miten toive menee läpi.:slight_smile:

1 tykkäys

Psst…
Isot pojat on puhunu että paskataudista saa nykyään jo kolme päivää…:wink::wink::wink:

1 tykkäys