Tapparan fanimatka Tallinnaan 27.- 28.1.2018

Tapparan fanimatkalle HIFK-peliin ja hotellimatka Tallinnaan

https://www.matkapojat.fi/teemamatkat/urheilumatkat/tappara-fanimatka

2 tykkäystä

Usean kymmenen euron hinnankorotus samasta setistä verrattuna viime vuoteen. :smiley: Kiitos, mutta ei kiitos. Pelkkä risteily olisi paljon paljon parempi.

2 tykkäystä

Tarkalleen ottaen +24€.
Tiedätkö että on sama setti, esimerkiksi iltaohjelman suhteen?
Omasta mielestäni viimevuotinen reissu (125€) oli todella hyvä ja hinta edullinen siihen nähden mitä sillä sai.
Ehdottomasti mukana.

1 tykkäys

Täydellinen vastaus! Olen ehdottomasti samaa mieltä.

Uskon että rahalle saa vastinetta tälläkin kaudella sataprosenttisesti.

1 tykkäys

Itse en tonne lähde, ton tyyliset reissut ei oo mun juttu. Mutta hinta 150€, ei kyllä oo paha.

Tampere-Helsinki-Tampere bussikuljetus 40€
Ottelulippu 20€
Laivamatkat Tallinnaan kansipaikoin 40€
Hotelliyö aamiaisineen 50€

Tokihan omatoimimatkailija vastaavan reissun voi tehdä pari-kolmekymppiä halvemmalla, mutta sillon ei oo seuraa, eikä extra-ohjelmaa.

8 tykkäystä

Huom. Tallink Express hotelli valittuna 134€…

1 tykkäys

Mukana ollaan, matkat varattu jo :slight_smile:

1 tykkäys

Olenko jotenkin kädetön kun en löydä matkavarauksesta mahdollisuutta lähteä Tampereelta.
Helsingin jäähalli oli ainut vaihtoehto.:astonished:

Kertokaas nyt joku matkan varannut, miten saan varattua matkaan bussikuljetuksen Tampereelta…:thinking:

Mä varasin ton matkan melkein heti sillon ku se ilmoitettiin, sillon sai valittua Hakametsän lähtöpaikaksi… Tosi moni nyt sanonut että sitä vaihtoehtoa ei näy, ehkä kannattaa soittaa Matkapojille ja varata sitä kautta / kysyä miksi netis ei voi valita sitä vaihtoehtoa?

1 tykkäys

Ok, kiitos!:thumbsup:

Laitoin sähköpostikyselyn aiheesta Matkapojille.

1 tykkäys

Piti oikeen kattoa vaikka ei tunnu vielä ajankohtaiselta.
Ei siellä ny o ku Helsinki ja bussi nro 10 valittavissa!! Jokunen viikko sitten oli vielä Sastamala ja Hakametsä tyrkyllä. Höh…onks tuossa bussikiintiö täynnä muka???
Toki voishan sitä ottaa terminaalista liput ja kattoa jos sais VR:ltä niitä kympin suuntaansa lippuja. No tarvii kattoa onko loppuvuodesta innokkaampi.

Pitäisi kysyä seuraavassa pelissä FanClubin tytöltä tilanne.

Kyllä tuo reissu vaatii bussikuljetuksen Hakametsästä samanhenkisten ihmisten seurassa.:grin:
VR ei ole vaihtoehto!

E: Laitan Matkapoikien vastauksen tänne, kun sellaisen saan.

1 tykkäys

Nyt ainakin matkapoikien sivuilla on valittavissa bussikyyditys Sastamalasta, Tampereelta jne.

3 tykkäystä

Olikohan merkitystä kun kyselin hieman asian perään…?:rolling_eyes::rolling_eyes::rolling_eyes:

4 tykkäystä

Hahaa… Matkat varattu.
Kysyin kaverilta että lähdetkö mukaan ja vastaus oli “tottakai mä lähden”.:grin:
Vielä kun molemmilla on maanantai vapaa niin mikäs siinä on ollessa…:laughing:

Nämä fanimatkat nousevat Tapparan oheistapahtumissa kakkossijalle, heti torijuhlan jälkeen.:tappara:

1 tykkäys

Ja heti kolmantena, kevään Ilves sarjan kuudes ja seitsemäs peli. Se on yhtä nannaa vajaan vuoden sisällä. Näin fanifiilis pohjalta.

2 tykkäystä

Onko tietoa mihin mennessä tuo täytyisi maksaa? Vielä ei ole siis matkoja varattuna.

Kokonaishinnan ollessa 298€, busseineen ja halvemmalla huoneella Tallinnassa, piti varatessa maksaa 74,50€ ja loppusumma 223,50€ eräpäivä on 30.12.
Varasin matkan 7.9.

1 tykkäys

Woohoo! Koirille saatiin sovittua hoitopaikat joten lähdetään @Lallu 'n kanssa reissuun! Kanssamatkustajat varokoon! :scream: :smile:

9 tykkäystä