Tapparan fanimatka Tallinnaan 26.-27.01.2019

Fanimatkasta putkahti juuri virallinen mainos sähköpostiin.

Tässä linkki Matkapoikien sivuille josta matkan voi varata.

https://www.matkapojat.fi/teemamatkat/urheilumatkat/tappara-fanimatka

Omia huomioita:

• Viime vuonna matka maksoi 134€ (Tallink Express hotelli) tai 176€ (Tallink Spa & Conference).
  • Tänä vuonna matka maksaa 149€ (Tallink Express hotelli) tai 179€ (Tallink Spa & Conference), mutta tänä vuonna näihin ei kuulu sitä ottelulippua.
  • Jo viime vuonna hinnoissa oli aikamoinen pompsahdus sitä edeltävään vuoteen.
  • Elämä on… kaikki kallistuu. Edelleen ollaan @Lallu 'm kanssa tulossa mukaan :joy:
6 tykkäystä

Kas, mulla on siis ma 28.1.2019 vapaapäivä.:rofl:

6 tykkäystä

Oli muuten 4 euroa halvempi matka kuin viime vuonna.
Tosin viime vuonna oli peliin lippu.
Matka varattu @Mpa75 'n kanssa. :grin:

E: Nyt otettiin vielä buffetit menomatkalle ja silti 4 euroa halvempi kuin viime vuonna.

1 tykkäys

Näistä meni vähä maku siinä vaiheessa kun ei enää ole ns faniristeily…

On näköjään täysin ryöstön puolelle menty.
Kaiken kruunaa vielä reissu ilman ottelua.

Luulisi löytyvän sellainen ajankohta että
saataisiin palautettua tämä tapahtuma
vanhoihin hyviin aikoihin eli perus risteilyyn.
Ymmärrän toki että tietyt diilit on sovittu,
mutta varmasti syö monta bussillista ihmisiä pois tuo että ei ole ottelua + tuo majoittuminen tallinnaan.

1 tykkäys

Itselleni suurin ongelma tulee, kun Tallinnaan tarvitaan passi tai henkilökortti. Itselläni ei ole kumpaakaan, kun en normaalisti missään ulkomailla matkusta, niin en ihan vain yhden fanimatkan takia viitsisi alkaa sellaista hankkimaan. Ruotsinlaivalla ei tarvita passia eikä henkilökortteja, niin olisihan se ainakin itselleni paljon mieluisampi vaihtoehto.

Paitsi jos on yksin lähdössä hinta 189e. Ihan liikaa ilman peliä.

Saapa nähdä jaksaako sitä lähteä,kyllä toi reissu melkein sen pelin vaatisi kylkeen…

3 tykkäystä

Tän reissun hinnoittelun kallius korostuu nyt kun matkatoimistot ovat aloittaneet syys tarjouksensa. Matkapojat ja Ikaalisten matkatoimisto myyvät 1 YÖ laivalla ja 1 YÖ Talinnassa hotellissa hintaan 24€. Okei lähdöt arkena mutta kuitenkin.

Jepjep.
Ei ole alkuunkaan vertailukelpoinen tuo esimerkki.
Viikolla ja ilman Tapparaa.
Vaihtehdossasi asiakkailta kerätään raha laivalla yöpyessä.

No viikonloppu yksi yö hotellissa 56€. Eli satasen maksaa että näkee humalaisia pelaajia. Mää lähden tolla rahalla mieluummin vaikka 2-3 vieraspeli reissulle.

1 tykkäys

Elämä on valintoja täynnä.

Itse maksan mielelläni tuon pyydetyn hinnan Tapparan fanimatkasta.
Uskon vahvasti saavani taas myös rahalle vastinetta.:blush:

1 tykkäys

Köyhän on pakko tulla ulisemaan

149€ on kyä melko suolainen hinta ilman peliä. Varsinkin jos matkan suurin vetonaula on tuo iltaohjelma hotellilla. Kaksi kertaa olen siihen osallistunut ja molemmat kerrat olleet hieman kiusaannuttavia.

Tolla 149€ pääsisin noin kymmeneen matsiin, kun lippu seisomaan maksaa 15€.

Ellen saa jostain yhtäkkiä kasaa pätäkkää, niin mä jätän surutta tän reissun väliin. Säästän vähät rahani mieluummin pelireissuihin.

Et helevetissä jätä!
Laitetaan vaikka hattu kiertämään että pääset mukaan.

1 tykkäys

Meinasin ehdottaa samaa. Noin intohimoinen fani kuin @treppu on, niin ansaitsee päästä mukaan. Minä voin heittää 50€.

18 tykkäystä

@Treppu fanimatkalle-projektiin otettu osaa omalta osalta.:blush:

8 tykkäystä

Hyvä homma. Veikkaan, että hän on matkalla mukana jo nyt.

6 tykkäystä

Eihän sitä kehtaisi olla tulematta, kun näin paljon halutaan mukaan. :sweat_smile:

5 tykkäystä

Lähden tähän keräykseen mukaan, jollakin pikku summalla, kun “kypärä” on pistetty kiertämään. Sir @Treppu pistäkäätten tilinumeroa tulemaan, olkaatten hyvä.

Muutkin palstasiskot ja -veljet, mukaan vaan näihin talkoisiin, kaikki sillä summalla miltä tuntuu sopivan itselle. Se summahan ei ole tärkeä, pieni tai iso, se mikä tuntuu kohtuulliselta. Liian iso summa voi aiheuttaa Treppulle kiitollisuuden velkaa lahjoittajaa kohti, eikä se ole tarkoitus. Eikä saadut tykkäykset ole tarkoitus, koska sehän menisi omahyväisyyden puolelle. Siis mikäli, jos ette ole jo ehtineet näihin talkoisiin mukaan.

4 tykkäystä

Kiitos sinullekin! :sweat_smile: Mulla alkaa olemaan jo matkarahat koossa, joten mä en enää niinkään apua tarvitse.

Ei joku muu tarttis avustusta matkakassaan? Tai hallille pääsyyn? Bensarahaa?

Edit.
Nenäpäiväkin on tänään:

2 tykkäystä