Tapparan fanimatka Tallinnaan 26.-27.01.2019

Menee ohi vähän aiheesta, mutta tähän väliin on hienoa muistella pitkää finaaliputkea!
Niin monet kerrat on lyöty hopeaa kaulaan…
Milloin isomäellä, milloin raksilassa ja milloin kotona… jokaikisellä kerralla on ollut vedet silmissä, ja jokaikisellä kerralla on Tapparapaitainen “perheenjäsen” tarjonnut auttavan käden (vähän niinkuin tässä casessa) Hei! “et ole yksin asian kanssa”
Nämä on niitä asioita mistä tykkään eniten.
On meillä piru vie mahtava yhteisö!
Kovaa tekemistä äijät! :muscle:

6 tykkäystä

Huomioitko että halvempi hotelli lienee varattu täyteen, kun ei ole enää sitä vaihtoehtoa tarjolla?
Vahva mutu että @Treppu tarvitsee vielä hiukan matkarahaa?:thinking::thinking::thinking:

Toimiva linkki matkavaraukseen:
https://www.matkapojat.fi/erikoismatkat/urheilumatkat/tappara

En ollut sitä ymmärtänyt. :sweat_smile: Mutta kyä mulla alkaa muutenkin olemaan kassa jo melko hyvin koossa. :slight_smile:

No nyt selvisi miksi sitä halvempaa hotellivaihtoehtoa ei enää ollut valittavissa.
Se halvempi hotelli on remontissa.
Harmillisesti ehdittiin jo varaamaan majoitus sinne ja nyt joudumme siihen kalliimpaan hotelliin halvemman hotellin hinnalla.:grin:

2 tykkäystä

Onhan siä kaks hotlaa… Toinen on ny vaan kauempana tästä ohjelma hotlasta ja se on se halvempi…

Katohan vaan.
Nyt on taas halvempikin vaihtoehto varattavissa.Ping @Treppu
Tässä leikissä voittivat ne, jotka ehtivät varaamaan ajoissa majoituksen halvemmalla hinnalla.:smile:

1 tykkäys

Tuli matkapojilta mainosta.

Tapparan matka 149€
Ilveksen matka 39€ (alkaen)

Molemmissa saa olla yön poissa kotoa ja ilveksen setissä näkee vielä Lukko-Ipa pelin…

Jos olisin reissuun lähdössä, niin varmaan koettaisin ottaa sen päähotellin. Mutta sinänsä tuo Metropolkaan ei ole huono. Siitä on kokemusta syyskuulta 2017. Oltiin siellä kolme yötä vieraita paossa, kun mulla oli synttärit. :wink:

Silloin 2017 ympäristö siinä Rotermannin korttelissa oli vielä hieman mullinmallin, rakennustöitä riitti. Melkein parasta siinä hotellissa oli sen takapihalla sijainnut Scotland Yard pub. Oli ihan livemusaa ja pääsi kunnolla pyörähtelemään. Satamasta kävellessä hotelli oli ensin hiukan hakusessa, mutta sitten kun oppi tietämään että se on siinä Arkkitehtuurimuseon vieressä, oli helppoa. Arkkitehtuurimuseo on semmoinen pitkä harmaakivinen ex-makasiini, joka helposti erottuu. Kadun yli ja siinä on Metropol.

Jos ei olis yhden yön Tappara-tapahtuma, niin toi Scotland Yard ja Arkkitehtuurimuseo olis ihan suositeltavia kohteita. Ja Metropol on semmoinen keskitasoinen, hieman liikemiesmäinen moderni hotelli. Ei mitenkään idyllinen eikä persoonallinen, mutta ei mikään valtava giganttikaan. Turistina voisin kyllä sinne mennä uudelleenkin. Edullinen mutta aivan Nordicin ja Virun kulmilla. Alakerran karaokepaikka on kuitenkin karsea, en suosittele.

1 tykkäys

Kumman varasit?

Mulle tuli sama mainos kun Matkapoikien postituslistalla olen.

En kumpaakaan, valitettavasti. Kyllä tuo Tapparan reissu hotsittaisi, kumminkin parilla reissulla mukana ollut, lähinnä itseäni “järkytti” tuo hintaero.

Ei noi nyt oikein ole vertailukelpoisia.
Ilveksillä tosin peli lisänä mutta muuten “hinnat alkaen” risteily.

Mites tässä projektissa kävi?
Onko lippu fanimatkalle hankittu jo?

1 tykkäys

Juu on hankittu. :ship:

3 tykkäystä

Minä ja @Lallu jälleen menossa mukana :smiling_face_with_three_hearts: Mekin otettiin nyt buffa menomatkalle niin pärjää sinne illempaan paremmin.

5 tykkäystä

Sen verran kova orkesteri rupeaa olemaan kasassa että pitääkö tässä itsekin lähteä!? :thinking:.

3 tykkäystä

Samaa pohdin hetken, mutta taitaa olla parempi kun pysyy kotona! Yhdeltä Tallinnan reissulta piti kotiutua helikopterilla kun myöhästyin “kiireideni” takia laivalta. Muutamaa viikkoa aiemmin tapahtui tuo helikopterin mereen syöksy, joten oli hiukkasen jännittävä kotimaahan paluu.

3 tykkäystä

Onhan noissa aina omat “kiireensä” :sweat_smile:.
Itse en kyllä tähän helikopteri hommaan olisi lähtenyt siltikään. Hattua kouraan :+1:.

1 tykkäys

Vedäppä vaikka pullo votkaa, niin uskallus löytyy kotiinpaluuseen vaikka riippuliitimellä!

Niin ja oikein mukavaa matkaa kaikille ja muistakaa olla “kiirehtimättä” liikaa!

4 tykkäystä

Tämähän riippuu vain siitä mitä siellä vetää.
Eikös siellä ole ilmaiset juomat?:joy::joy::joy:

2 tykkäystä

Perskeles…täähän on nyt tulevana viikonloppuna.
Onko havaintoa kuinka monta bussillista on lähdössä?