Tapparan fanimatka Tallinnaan 27.- 28.1.2018

Ettei kukaan säikähdä tuota hintaa, niin kerrottakoon, että yhden tyypin hinta on 149 euroa.

3 tykkäystä

Mä oon jo varannu ylimääräisen pelastusliivin mukaan. :grimacing: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Matka varattu bussi numero 4 :). Toivottavasti menee niin kuin tänäkin vuonna eli voitto ja hyvä meno :wink:

2 tykkäystä

Jumalaare!
Täähän on jo ens viikonloppuna.:star_struck:
Onko mitään havaintoa kuinka monta bussia on lähdössä?

2 tykkäystä

tämitähemmettiä…riittääköplussapisteet…olikoviikonloppuvapaaanottu…meniköseläpi…mullonkuitenkinliput…

juu ei o paniikkia.

1 tykkäys

Niin se aika kuluu.:blush:…Plussapisteitä ei vissiin tälle reissulle tarvita?..Viikonloppuvapaa hallussa ja seuraava maanantai myös, ihan vaan varmuuden vuoksi.:joy: Meni ilmoitusluonteisena asiana…Liput maksettu jo lokakuussa…Kaikki siis toistaiseksi kunnossa, miehiä myöden.:blush:

Kuulopuheiden mukaan melko selvästi vähemmän kuin viime vuonna.

En yhtään ihmettele, kun tuo yöpyminen Tallinnassa ei ole ollut monen mieleen. Viidettä bussia täytettiin muutama viikko sitten.

Mikä ongelma mielestäsi tuossa on?
Mun mielestä varsin hyvä ratkaisu.

Kyllähän tuo miniristeilyn voittaa mennen tullen.
Iltaohjelman jälkeen on kuitenkin aika paljon paremmat illanviettomahdollisuudet kuin Mariellalla.

2 tykkäystä

Viisi bussia, joka on siis kaksi vähemmän kuin viime vuonna.
Tai ainakin viime tietojen mukaan viisi bussia :smile:

2 tykkäystä

Mun mielestä tuossa ei ole mitään ongelmaa, vaikka tykkään enemmän siitä, että takaisintulomatkalla olisi hytti käytössä. Tunnen kuitenkin useamman, jotka eivät tänä vuonna halunneet mukaan tuon Tallinnassa yöpymisen takia (en nyt kuitenkaan ihan tuota kahta bussillista :grin:). Täytyy joskus kysellä tarkempia perusteluja, miksi tuo tökkii. Hyvä kuitenkin, että jotkut tykkäävät tästä matkamuodosta enemmän :+1:t2:

2 tykkäystä

Ei kai kukaan estä ottamasta hyttiä paluumatkalle jos sellaisen haluaa?
Mun mielestä vaan hiukan turhaa noin lyhyelle matkalle.

Yksi pieni mutta tärkeä kysymys:
Monelta bussi lähtee Hakametsästä?

11:00 lähtö Kirvesklubin edestä

2 tykkäystä

Kiitos! En olisi myöhästynyt.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Tappio(i)sta huolimatta mukavaa risteilyä kaikille! :slight_smile:

4 tykkäystä

Olipahan taas!
Kaikkee sattui ja tapahtui, mutta ne jääköön Tallinnaan… :stuck_out_tongue: Huikee reissu kuitenkin!

Vähän harmitti kyllä että Jasu, Luoto ja Kuusela jäi reissusta pois :cry:

2 tykkäystä

Eikö Jasu ollutkaan messissä? O-o Mä kun luulin nähneeni Junnun eilen lavalla.

Hei… HETKONEN! Se oli varmasti se legendaarinen hampaaton kanadalainen ykkössentterimme! Jumaliste @Mikki, pahvia julki!

6 tykkäystä

Miks Kuusela ei lähteny reissulle? Kotona huolia?