Tapparan joukkueesta tekaistuja yrityslogoja

Se on toi Kilo Care Package + Illu.

9 tykkäystä

Vai on Domilla synttärit. Pistetäänpä sitten Domi seuraavaksi eetteriin. Hieman psykedeelisempi logo. Tekstit on olevinaan tsekiksi. Toivottavasti osui oikeaan.

32 tykkäystä

Tää olis hyvännäkönen Domin maskissa. :+1:

3 tykkäystä

Ei paha! Seinä & Muuraus (kyllä… tarkastin tsekki-suomi-käänätäjällä) :grin:

9 tykkäystä

Minun tietääkseni Devi puhuu tsekkiä ihan hyvin, se mitää kääntäjää oo käyttäny:D

Tarkkaan ottaen Seinät & Muuraus. Stěna on yksikkö ja stěny monikko.

4 tykkäystä

Noni @Messi … heti todistettu etten puhu tsekkiä :smiley:

5 tykkäystä

On se kone.

37 tykkäystä

Nyt ei ole aikaa sählälle, kun kiekkoa pitää kuskata alueelle:

23 tykkäystä

Sählälle sopisi myös OY Sähkö-Jänis AB… Tiedä sitten mitä firma tekisi, mutta jotain nopeaa ja hauskaa :nerd:

6 tykkäystä

Tai sitten Stand up Salonen Oy.

Nyt kun Sami Hedbergilläkin on Sami Hedberg on ice -jäähallikiertue, niin kyllä mää ainakin mieluummin katselen ja kuuntelen Salonen on ice -kiertuetta Suomen jäähalleissa.

3 tykkäystä

Logotulva on ollut pitkä kuin nälkävuosi. Kauden alku lähestyy, mutta logoja edelleen riittää. Riipastaanpa tähän siis Elorinne:

36 tykkäystä

Siivotaan arkistoja ja maalinedustaa N.Mikkolan kanssa:

33 tykkäystä

Vittasmäen puhtaanapitoon luotan jotenkin erityisen paljon:

23 tykkäystä

Jäikö Domin ‘kuvasta’ pelinumero pois vai onko mun hahmotuskyvyssäni vikaa?

1 tykkäys

Toivoin, että kukaan ei olisi sitä huomannut. Pahempi juttu oli, että aluksi laitoin sellaisen, jossa oli kirjoitusvirhe. Nopeesti korjasin ja numero jäi jostain syystä pois.

4 tykkäystä

Jostain syystä minulla ei näy tuo Domin kuva. Ei millään selaimella. Kaikki muut kuvat näkyy hienosti.

Mulla sama juttu

1 tykkäys

Joo, eipä näy Domin kuva enää…:astonished:

Sama vika täälläkin… mut @Kilo on kyllä tehnyt vimosen päälle komeita logoja :+1::blush: