Jäsenen @Messi yllätyslupaus on ainoa, jota odottaa. Ketähän sieltä pukkaa.
e: Ja tämä siis tosissaan kirjoitettuna
Jäsenen @Messi yllätyslupaus on ainoa, jota odottaa. Ketähän sieltä pukkaa.
e: Ja tämä siis tosissaan kirjoitettuna
Mä en suoranaisesti ymmärrä tämän topikin olemassaoloa juuri tällä hetkellä. Otsikossa on kaikki tarvittava, keskustelu itsessään on ihan yhtä hedelmällistä kuin mun hassuttelu…
Sanoin, että saattaa tulla. En sanonut että tulee.
Jaksan odottaa huomiseen.
Toivoisin huomiselta eniten sitä, että kysyttäisiin uuden päävalmentajan valmennusfilosofiasta. Mitä ajattelee pelistä ja sen kehityksestä (Eurooppa/P-Amerikka) sekä pelaajien kehittämisestä. Lisäksi miten tärkeänä näkee tietynlaisen jatkumon säilyttämisen Tapparassa, vaikka muutos tuleekin.
Hyvillä kysymyksillä saa kyllä valmentajat yleensä puhumaan ihan asiaa hokijargonin sijaan.
Itse ymmärrän ketjun ja sen aiheuttaman mielenkiinnon oikein hyvin. Topic voisi yhtä hyvin olla, “Tappara julkistaa uuden aikakauden ensimmäisen valmennusryhmän 4.5.2023”.
Ääh. Antaapi olla. Odotellaan jännityksellä huomista ja spekuloidaan siihen asti tässä ketjussa. Vaikka tuolla on sellainen spekulointiketju ollut jo vaikka kuinka kauan ollut auki. Tää on hyvä ketju, mutta vasta huomenna klo 15. Siihen asti spekuloinnit (ja muut hassuttelut) olisi voitu pitää siellä aukiolevassa ketjussa, siis mun mielestä.
Anteeksi tälläinen palstapoliisin leikkiminen, ei vaan mennyt jakeluun tämän ketjun anti. Pahoittelut. Poistun takavasemmalle jännittämään ketäköhän sieltä huomenna tulee.
Eihän täällä nyt sen enempää ja kummempaa asiasta ole keskusteltukaan, ainakaan mitään viestien tulvaa ei ole nähtävissä.
Eli ketju pitäisi poistaa tai lukita? Muuten kaikki voivat kirjoitella ja keksiä mitä mielikuvituksellisempia kokoonpanoja valmennuksesta?
Melkein tuntui että se olit sinä joka tässä eniten sen mielen pahoitti.
Pyydän osaltani anteeksi spämmäämistä tähän ketjuun. Tämä on nyt kolmas viestini (ja samalla viimeinen) eli 75% sinun viesteihin verrattuna - turhaan ketjuun.
Vetäydyn marttyyrinä vaientamaan säikeen. Peace.
Tuleekohan Pärmäkosken tilalle joku vai jatketaanko vaan Karjalaisen johdolla. Karjalaisen rooli on tainnut muutenkin olla aika suuri päivittäisessä toiminnassa.
Onko siis Tapparan päävalmentaja joku ruotsalainen. Kausikortti lähdössä kohti jäätä…
Onhan Tappara sentään ruotsalaislähtöinen seura. Olisi siis vain luontaista
Siis onko mielensä pahoittamista se että kyseenalaistaa topikin olemassaolon tärkeyden ensin hassuttelemalla ja sitten ihan sanomalla sen suoraan, jopa pariin kertaan? Jos näin on, niin siinä tapauksessa kyllä, minä olen pahoittanut mieleni.
Ja korjataan tämä kun tilasto muuttui, nyt sulla on enää 60%. Tärkeää tilastotietoa tulevia sukupolvia ajatellen.
Ja ettei menisi viesti offtopikiksi, niin sanottakoon että aion ehdottomasti katsoa tuon lähetyksen. Oli se päävalmentaja kuka tahansa, on todella mielenkiintoista päästä seuraamaan hänen ensimmäistä esiintymistään julkisesti Tapparan peräsimessä. Jännittää myös pitääkö huhu Pekka Rinteen liittymisestä valmennusrinkiin paikkaansa.
Eikö tässä ketjussa nyt nimenomaan voi keskustella koko valmennustiimistä, mahdollisista tulijoista sekä jäävistä valmentajista?
Eikös tuo toinen huhuketju joka on tähänkin asti ollut auki ole nimenomaan ollut röönporin aka miedon huhuketju?
Eli tämä ketju ei koske pelkästään röönporia toisin kuin se toinen. Korjatkaa jos oon väärässä sen toisen ketjun suhteen
Tämä julkistus tapahtuu siis klo 15. Ajan voisi merkata tuohon otsikkoon.
EDIT: löytyihän se aika tuosta ihan ekasta viestistä, kun pesi rähmät pois silmistä.
Vaikka sitä taitaa suurinpiirtein tietää mitä on tulossa, alkaa tässä silti tulla pieni jännitys/innostus. Alkais jo.
1½ h enää, jännitys on käsin kosketeltavissa.
Historiallinen päivä Tapparassa tavalla ja toisella, sekä myös Suomikiekossa. Tai onhan noita länsinaapurin valmentajia ennenki liigassa ollut.
Heitin tämän live-alueelle, niin on oikeammassa kategoriassa.
@henkilökunta Pidetään vähän aikaa auki yli streamin päättymisen, jotta on paikka maistella tunnelmia. Uudelle porukalle pitää sitten availla oma ketjunsa paremmin pohjustettuna, kunhan kokoonpano on selvillä.
Uskomatonta et tietää mitä sieltä on tulossa (ainakin uskon niin) mut aikuista miestä jännittää
Olikos tähän muuta alustaa ku YouTube? Pystyn vain kuuntelemaan ilman kuvaa.