Tapparan mainonta ja markkinointi

Malja ilmeisesti siis neljä tuntia voittajan hallussa ja vartija mukana? Itse en tässä kyllä näe ainakaan isompaa palkinnon arvostuksen polkemista. Onhan pokaali vuosikaudet kiertänyt yhteistyökumppanienkin saunailloissa.

1 tykkäys

Pelkästään minun Facebook virrassa, jossa ei ole yhtään aktiivipelaajaa, näkyi kannu niin moneen kertaan että aika hyvin on Pirkanmaata kiertänyt. Vartijaa ei näkynyt yhdessäkään kuvassa.

Eiköhän siinä mukana kulje joku toimiston henkilöistä.

Ja onko kuitenkin kyseessä yksi niistä kopioista eikä se ihan oikea kannu? Ainakin Kultajousessa näytillä ollut oli Miksan mukaan joku kopio no. 2 tai 3…

Juu oikea pytty on vaan jäällä vaihtavat ennenkoppia kopioon ja “oikea” lähtee takas jääkiekkomuseoon

Hyvä tempaus. En tosin tiedä mitä tuolla pytyllä sen neljä tuntia tekisi, sen on kuitenkin nähnyt jo ihan tarpeeksi monta kertaa, eikä pystiin liity sellaista kulttia kuin Stanley cup pystiin.

No avoauto pitäis tietty hommata jostain ja ajeluttaa pystiä pitkin kylänraittia. Uima-altaassa pitäis käyttää…saunassa…juoda koppa kaljaa siitä ja käyttää grillinä…eikö noi nyt oo ihan itsestään selviä asioita :blush:

1 tykkäys

Sitä voisi tietysti nostella ilmaan ja valokuvata.

Olis helmee, jos Mikki tulis kannun mukana. Tai no, siinä tapauksessa tätä varmaan mainostettaisiin: “Haluatko nauttia Leinosen seurasta? Osallistu arvontaan ja voita iltapäivä Mikin seurassa. Mukana myös Kanada-malja.”

5 tykkäystä

Mikki ok. Mut jos tuohon mukaan saisi valita jonkun pelaajan,niin se olisi Dominik. Tosin en tiedä saako itse puheenvuoroa.

Tossa on muuten ideaa…jos mä ton voitan niin ilman muuta pakettiin juttutuokio Mikin kanssa.

Domin ja Kannun kanssa zamboniajelulle.

Mä tiedän mitä tekisin Kannun kanssa.

Ensin heittäisin yhdet löylyt Kannun kanssa, sen jälkeen menisin koputtamaan ruotsinopettajani (Ilves-fani!) luokan ovea ja pyytäisin saada tulla esittelemään maljaa. Mahdollisen esittelyn jälkeen menisin istumaan luokan ulkopuolella olevalle penkille odottamaan tunnin päätöstä. No tunti loppuu, mä istun Kannun kanssa siinä penkillä ja kutsun opettajan opettajainhuoneeseen kultakahveille. Tämä kaikki tottakai mestaruuskamppeet päällä. :slight_smile:

Tai sitten mä keksisin jotain oikeasti järkevää tekemistä. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 tykkäystä

Niin oliko tämä opettaja nuori kaunis nainen ja tämä olisi hyvä syy kahvitella hänen kanssaan? :wink:

En kyllä ymmärrä itkemistä tästä aiheesta. Miten tästä voi löytää jotain negatiivista? Se, että Karalahti polttaa osan kannusta saunan pesässä on ihan jees, kun taas yhden Tapparalaisen herkkä kahvihetki kannun kanssa pilaa sen maineen. Keksisivät kateelliset jotain muuta.

Toisaalta: Ollaan mestareita. Ei kiinnosta mitä itkevät.

8 tykkäystä

@Nevofoget03 sehän se markkinoinnin koko suola onkin, että aina löytyy joku, jolle kaikki on tehty väärin, vaikka miten tekisit. Se on myös osa sitä markkinoinnin syvintä hohtoa, että jotkut tykkää ja osa ei tykkää. Mä luulen, että Tappara-fanit eli tärkein sidosryhmä tykkäävät tästä ja jos tärkein segmentti tästä pitää niin silloin kaikille muille voidaan näyttää ovea ja lällättää perää.

Pääosahan noista “kisaan” osallistujista on kausikorttilaisia. Yksi seuran tärkeimmistä sidosryhmistä. Itsestä tänä ainakin pirun hieno homma. Vaikka itselle maistuisi enemmän joku “Päivä toimistolla” -tyyppinen juttu.

Ehdotus, jos satut voittamaan…
Minä hommaan avoauton ja kuskin, sinä hommaat kaljat??:laughing:

Opettaja on noin keski-ikäinen mies, kenellä kaljuuntuminen on jo edennyt vahvasti ja etureppuakin on. Vaikka hän on ihan mukava, niin hän tuo aina oppitunnit mieleen. Muistot ruotsin oppimisesta eivät ole kovin hyviä, kuten ei mun ruotsin kielikään. :grin: Joten ei ole muuta syytä kuin pieni kettuilu.

Ps. Sijaisina on ollut pari kertaa ihan ;).

1 tykkäys

Pitäisiköhän sitä ostaa yksi (arpa)lippu huomiseen peliin, jos sillä voisi voittaa tuon päivän :kannu:n kanssa. Olisihan se kiva näyttää täkäläisillekin (Oulu), kuinka poika on vuodessa varttunut. On kuitenkin rakas heillekin!

4 tykkäystä