En millään löydä linkkiä sinne Meidän Seuraan. Onko joku päivitysjuttu, enkö osaa vai eikö sitä enää löydy? Mielestäni yritin samasta paikasta ku aiemmin.
Toimiiko tää?
Ei mun mielestä pääse. Tuolta yritin aiemminkin.
Onko tätä jo ehdotettu:
https://www.tappara.fi/meidanseura#page/25
Tuolla sivulla on sitten linkki, joista voi liittyä tai selailla jo liittyneitä.
Siellä se nyt komeilee. #1538
No on sulla aikamoinen “kotikissa”. Mistä tuo hieno kuva on peräisin? Jos olet itse kuvannut, niin olen hetken hiljaa. ![]()
Netistä napattu ![]()
Bongasinko kaikki kun löysin kolme eri nimeä ja kolme eri kuvaa?![]()
Veli-Matti Vittasmäkikin (perheineen) löytyi. Kokonaismäärä 1548.
Ostoskärryt huutaa hoosiannaa kun tommonen 190 senttinen jätkä möllöttää niissä. Tuli nähtyä k.o. tempaus tai ainakin osa siitä ![]()
Hei hei hei!
Voisi vähän kunnioittaa Meidän Seuran Tapparaa #410 ja lukea viestit läpi ennen postausta!
Br., Meidän Seuran Tappara #410
Sähköpostissa oli linkki muokkaukseen. En ole sitä saanut koko aikana auki millään koneella. Mitenhän tuo onnistuisi?
Joo sähköpostilinkki tarjoaa error 404:ää. Tiedoksi @Aapez
E: Sivujen kautta löysin oman profiilin ja sieltä kun menee Meidän seuraan, niin näkymä on tällainen:
Ei siis toimi muokkausnäkymä ainakaan Android+Chrome -kombolla. No, minulle ei ole ongelma. Kunhan testasin.
No nyt pääsin muokkamaan kun olin valmiiksi kirjautuneena ja menin sähköpostilinkin kautta.
Voiko olla mahdollista, että linkki toimii eri lailla, jos on kirjautuneena? Tai sitten illalla oli jotain häikkää. En mitään kautta päässyt listaan Chromebookilla, jossa olin Tapparashoppiin kirjautuneena. Nyt Windows-kone ja Chrome selain, ni heti näyttää Meidän Seuran. Outoa. Yritin illalla kyllä moneen kertaan.
Näit ihan oikein! ![]()
Mitä meinaat näkemisellä @rixa? ![]()
Niin. Jos pohtii jonkun 50 tai 100 kannattajakortin ostamista, niin silloin löytyy ehkä tarkoituksenmukaisempiakin tukikanavia kuin tämä kampanja. Ostaa vaikka aition sillä rahalla, niin seuralle jää samalla rahoista suurempi osuus.
Muokataan ohjetta. Pitää olla tosiaan kirjautuneena.
Kirjauduin shoppiin ja sen jälkeen muokkaus onnistui.
@Mouhijarvenmies on laittanut
![]()
Mihinkäs asti tämä tempaus muuten jatkuu? Ennemmin sanoin, että tässä kuussa ei kyllä varaa, kun auton jakopäänremppa yms. ylimääräisiä kuluja. Mutta joulubonarista vois kyllä kukkaron nyörejä raottaa.