Päivitys!
Noin 32 000€ kasassa. Hyvää duunia!
Päivitys!
Noin 32 000€ kasassa. Hyvää duunia!
Edit: Olen väärässä, luin ukk uudelleen ja seon 20e per kortti.
Eikös jokaisella 20€:lla saa yhden kortin? Silloin on helppo laskea kertynyt liikevaihto 16,13*korttien määrä. Tällä hetkellä siis noin 25 600 euroa.
Joo, olet oikeassa mä olin vähän väärässä käsityksessä että tonne voi laittaa enemänkin kuin 20e per kortti, piti lukea ukk uusiksi. Kiitos korjauksesta ![]()
Laitoin tänään Tapparan voitolle 20e kertoimella 2,50. Peli on selvä: Voitolla ostetaan kaksi korttia, häviöllä 0 korttia.
Voitolla 3 korttia. ![]()
Minun rahaa ei Tappara halua
Laittanut kolme kertaa ostoskoriin tuon 40 € ja aina kun yrittää kirjautua niin ilmoitetaan, ettei minulla ole tiliä. Kun ei ole tiliä niin ei pääse maksutapahtumaan. Verkkokauppa kyllä toimii.
Ei se tilin luominen ole vaikeaa. Minäkin loin.
Ei kysymys ole siitä, että tilin luominen olisi vaikeaa vaan siitä miksi minun pitää luoda uusi tili, jos minulla jo on sellainen? Ymmärtääkseni tuo on verkkokauppa-integroitu, joten nykyisten tunnuksien pitäisi riittää siihen, että pääsen maksamaan.
Kävin kokeilemassa mielenkiinnosta ja kyllä minulla onnistuu kirjautuminen sähköpostilla ja salasanalla, kun ostoskorissa on Meidän Seura.
Täytyypä kokeilla legendaarista eli toista selainta…syyttääkös se peterra taas väärää puuta, kun vika omissa laitteissa?
Edit: toinen selain
Väärä sähköpostiosoite tai salasana.
Sähköpostiosoite on 100 % oikein ja sama sähköposti niin pääsen verkkokauppaan sisään. Ja sama salasana. Unohtuiko salasana niin laittaa minkä tahansa sähköpostin niin tulee ilmoitus, ettei ko. sähköpostia ole olemassa.
Edit 2: puhelin
Väärä sähköposti tai salasana
Juu, ei kelpaa peterran massit.
Itse vaihdoin laitetta.
Android-kännyllä ei päässyt rahoistaan eroon. Läppäri pelasti.
Onko tilillä katetta? ![]()
Tilanne pahenee: laitoin mainoksien esto-ohjelman pois päältä ja nyt sain jonkun RealRental -mainoksen näkyviin enkä pääse enää koko tappara.fi sivulle.
@Oijennus
Massia on!
Edit 2: nyt on pakko lähteä hallille, katsotaan myöhemmin uudestaan.
Vie pelissä raha suoraan Arolle aitoon niin ei pääse verottajakaan väliin.
Tai maksat Sashan vakuutukset! Ei oo nii vaikeeta! ![]()
Saa olla melko halpa vakuutus, että meikän maksukyky riittää.
Mutta muistakaa että ALVit pitää aina maksaa!! ![]()
Muista mestaruussauna! ![]()
No nyt ollaan mukana talkoissa, hälyytetty mukaan työperäisiäkolleegoita Jyväskylää myöten sekä tietysti oma perhe mukana, eritysmaininta meidän terrierille #1421, itellä omissa nimissä sekä nimimerkin kautta kortteja. Lippuja osteltu tuleviin kotipeleihin Kalpa ja Lukko.
Värväys talkoita jatketaan luonnollisesti. Meitähän ei kadulle heitetä hallista periaatteella mukana, paitsi ehkä Koulukadulle, vois liigajoukkue rantautua johonkin näytösluonteiseen tapahtumaan, kevät aurinkoon pellaileen.