Tapparan Meidän Seura -kampanja (11.11.2020 klo 00:00)

Jos Tappara tänään pisteenkin nappaa, niin lupaan käydä shopissa. :wink: Toisaalta itse en tuossa korttijutussa enää mitään kaipaa, koska sieltä irtosi paras mahdollinen numero. Kukahan sen järjesti. Mutta osui kohdalle kuin James Bondille tulis 007. :wink:

7 tykkäystä

Tässä kun huomenna suuntaan Lahteen, nii voisin samalla laittaa pieneen haasteen peliin. Tapparan voittaessa vieraspelin, mä ostan yhen kortin. Tää nyt aluksi vuoden loppuun asti. :joy:

Pieni kiitos joukkueelle, kun noista vierasreissuista ei muuten Tapparalle mitään kassaan kilahda.

15 tykkäystä

Koen, että (paikallispeli)tappion hetkellä sitä tukea eniten tarvitaan. Niinpä kävin lätkäisemässä tappion kunniaksi vielä yhden kortin lisää, aiemmin viikolla omalla nimellä ostettujen lisäksi.

Mainio tuo vieraskampanja, @Treppu ! :blush:

12 tykkäystä

Kausari on mutta olis tarkoitus jäädä kotisohvalle tämän vuoden peleistä. Näitten kotipelien verran tarkotus ostaa niitä kortteja. Seura on ja pysyy mutta noilla lampailla ei o niin väliä. On tässä pelillisen vi**tuksen lisäksi tuo pandemiakin syynä.

2 tykkäystä

Alkaa kuulostaa oikealta vaihtoehdolta. Kiitos vinkistä

Mä lähden tähän haasteeseen mukaan yhdellä ehdolla.
Muistutat mua aina kun on aika käydä ostoksilla niin minä hoidan tonttini. :+1:

Mä haastan @henkilökunta mukaan näihin samoihin talkoisiin.
@Treppu 'n toiveesta sama haaste myös @Lallu 'lle. :laughing:

5 tykkäystä

Kolme korttia näppäsin. Vamos!

2 tykkäystä

@Devilady ei kuulunukaa henkilökuntaan, joten haaste ny sinnekin! :grin:

3 tykkäystä

On muuten hieno paita kortissa nro1573
https://www.tappara.fi/meidanseura#page/33

Mistäköhä tuommosen itselle saisi?

Samalta sivulta löytyy myös Riihimäen alajaosto, ei huono kuva sekään :sweat_smile:

2 tykkäystä

Google tietää lisää.
Annan vinkin…älä linkitä sitä tänne.

Väittäisin tuon kuvan olevan joltain Tapparan fanimatkalta? :thinking: :thinking:

2 tykkäystä

Sunhan se pitäs tietää, kun kädessäni on sun hankkima juoma. :face_with_hand_over_mouth:

Melkoisesti on tuo uusien korttien hankkimismäärä hidastunut.

1 tykkäys

Vaatis nyt varmaan joukkueelta jonkin positiivisen tempun eli kolme pistettä, alkais sitten vielä epäilevätkin innostua. Itselläkin olis tuossa jo yks uusi kuva valmiina korttiin. Mutta odottelee sitä seuraavaa voittoa. Tuleehan se pian, tuleehan!

4 tykkäystä

Itse jätän toistaiseksi kortin hommaamatta. Olen omilla rajallisilla rahavaroillani jo tukenut Tappara sen minkä pystyn. Kausikortti, fanituotteet yms. Lisäpanostus vaatii sitä että saan rahoille vastinetta. Toisinsanoen parempia esityksiä jäällä.

13 tykkäystä

Tämähän oli odotettavissa. En tiedä mikä Tapparan budjetointi tälle on, mutta mielestäni joku 50 000e olisi jo mainio summa. Tottakai faniosakkeilla yms. olisi voinut tienata enemmän.

1 tykkäys

Jos saan hakemani uuden työposition, niin lähden mukaan (vuoden loppuun asti) :smile:

13 tykkäystä

Jaahas, siellä on @rinne laittanut “hämäläislukemat”, eli kympit tauluun. :tada: Numero 1800 olisi nyt seuraavalle tarjolla.

9 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Tapparan tukeminen taloudellisesti Koronan vuoksi

Järkeilin hieman asioita. Meidän seura osui ainakin itselleni sopivaan saumaan. Koronasta riippumattomista syistä kykyni taipua Hakametsään on tällä kaudella varsin rajallinen. Otteluliput jäävät ostamatta, koska yksinkertaisesti työt haittaavat harrastuksia. Ei riitä aika kaikkeen, kun töitä ja yliopistojuttuja on kalenterissa. Mutta näinä aikoina olisi kuitenkin kyvykkyys otteluissa käyntiin taloudellisesti olemassa ja toisaalta se oma seura kaivannee jokaisen mahdollisen sentin näinä aikoina tueksi. Paljon seura on elämyksiä vuosien varrella tarjonnut, joten muutaman roposen heittäminen kolehtiin ei tunnu lainkaan pahalta, päin vastoin. Joten;

1. heittääkö rahaa fanshopiin? Kaikella kunnioituksella tarjontaa kohtaan, mutta ei siellä liikaa asioita ole, joita tulisi arjessa käytettyä. Turhaa ei viitsi nurkkiin ostaa pyörimään.
  2. ostaako ottelulippu, joka jäisi käyttämättä? Vaihtoehto, mutta ei ehkä aivan optimaalinen sekään. Toki varsinkin johonkin tiistaiseen Sport-peliin voisi lipun ostaa hyvillä mielin, kyllä halliin silti jokaiselle halukkaalle paikka löytyisi. Ja voisihan pienellä vaivalla aina löytää jonkun, jolle lippu lahjoittaa. Ehkä.
  3. Meidän seura. Ei vie kenenkään paikkaa hallista, ei tuo mukanaan ylimääräistä sälää kotiin. Kompensoi likimain yhden ottelulipun hinnan.

Täytyy nyt katsoa, että viitsiikö ihan jokaista Hakametsän ulkopuolella vietettyä kotipeliä Meidän seura -kortilla kompensoida, mutta vaihtoehto sekin olisi. Ottaen huomioon Tapparan vuosien tarjolla tarjoamat ja toisaalta odotettavissa olevat elämykset, niin en kuitenkaan tuota täysin vastikkeettomana koe. Fiilis juttuja lähinnä

25 tykkäystä

En jaksa kahlata koko topikkia läpi, mutta mistä tuon oman (tai tässä tapauksessa bändin) kortin näkee? Ei oo ainakaan sähköpostiin tullut.

Siellä on hakutoiminto, jolla luulisi löytyvän. Jos muistat millä nimellä sen teit.