Tapparan Meidän Seura -kampanja (11.11.2020 klo 00:00)

Katsos sähköpostisi.

Tilausvahvistuksessa on selkeä ohje!

Pelaajakortin hallinta tilauksen jälkeen:
Voit muokata pelaajakortin tietoja tai vaihtaa kuvasi milloin vain. Muokkaus tapahtuu Tapparan verkkokaupassa omassa profiilissa tai klikkaamalla tästä.

1 tykkäys

Ihanko totta!

Kaikilla selaimilla tuloksena on

image

Kuulostaa ihmeelliseltä. Itse menin äsken https://www.tappara.fi/meidanseura, klikkasin “Liity tästä meidän seuraan” kuvaa, => https://shop.tappara.fi/pd/737/, kirjauduin sisään ja oman profiilini alta löytyy kaikki kortit jotka olin ostanut. Kävin muuttamassa tietoja ja sinnehän ne menivät.

1 tykkäys

Varmaan toistoa, mutta kirjaudu shoppiin ja pysy siellä ja mee sitten muokkaamaan. Minulla ja monella muullakin auttanut.

4 tykkäystä

Muistaakseni Aamulehdessä oli tästä kampanjasta koko sivun ilmoitus. Sellainen kai ainakin yleensä maksaa hitosti tonneja.

2 tykkäystä

Aika yllättävältä vedolta tuntuu ihan kokosivun ilmoitus… Mistäs sitä rahaa nyt on noin löytynyt. Neljännessivu olis varmaan käytännössä tehnyt saman. Oma veikkaus on, että Aamulehti on saattanut tulla hieman vastaan. Toivottavasti on.

5 tykkäystä

Tarkistin, ja kyllä se toden totta koko sivun ilmoitus oli. Normaalihinta tuollaiselle varmaan jossain kymppitonnin korvilla.

Tietysti Tappara on Aamulehdelle varsin pitkäaikainen yhteistyökumppani, ehkä ovat osallistuneet ilmoituksen kohdalla talkoisiin.

4 tykkäystä

Onkos missää kerrottu kuinka paljon tällä kamppanjalla toivotaan tulevan rahaa kassaan?

Höpö höpö. Siellä ne hinnat on lehdessä. Palstamillit ratkaisee, ja mitä enemmän on mainosta sitä halvempaa se on neliötä kohden. Katso hinnat siitä samasta lehdestä, koska nekin on voinut tuon jälkeen jo muuttua koska Sanoma…

1 tykkäys

Aamulehden netissä olevan hinnaston mukaan kokosivun ilmoitus maksaa arkena A-osassa 15000, B-osassa 12000. Joten kai se mun heittämä kymppitonni sitten täyttä höpöhöpöä oli.

9 tykkäystä

Hyytynyt alku innosruksen jälkeen 1894kpl, vaikka on ilmeisen kallis mainos ollut lehdessä… Olisivat vaan somessa myllyttäneet…

Jos se Lukko noin komeesti kaatui, niin eiköhän se ole kortin paikka. Kun nyt ehtii…

8 tykkäystä

Laitetaan pari?

7 tykkäystä

Voiton kunniaksi 2000 täyteen tänä iltana?

6 tykkäystä

Pistin pari. Oli sen verran hyvä matsi Tapparalta.

17 tykkäystä

Sanoista tekoihin, kaksi lupasit ja sen laitoit! :+1:t2: :+1:t2:

12 tykkäystä

Tähän sen verran, että huomenna voitosta myös pari.

12 tykkäystä

Kun mr.Aro käyt lukemassa tätä ketjua niin kutsu Oippa sinne Tapparan aitioon joskus. Sillä saat herran painamaan (taas) rahaa teille. Ostan itsekin heti Oippa-aitossa kampanjakortin.

Ja tämä on täysin vilpitön toive henkilön puolesta, jota en ole koskaan tavannut, mutta tarjoan kyllä kaljat heti kun tapaan.

6 tykkäystä

Ei mulle mitään aitioita tai kaljoja tarvi hommata. Hoidetaan kunnialla ne asiat mitä on luvattu, niin homma toimii.
Tappara on sen verran antanut minulle, että annetaan joskus takaisin jos on mahdollista.

E. Toki kyllä mä aina yhden oluen voin vastaanottaa.

21 tykkäystä

Hyvin olit saanut vedettyä muitakin palstan käyttäjiä mukaan!:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

7 tykkäystä