Tapparan Meidän Seura -kampanja (11.11.2020 klo 00:00)

Se mikä luvataan, myös pidetään.

13 tykkäystä

Tänään 3 pistettä Tapparan matkaan ja korttimäärä on vähintäänkin lähellä 2000.:muscle:t2:

11 tykkäystä

Tulikos sinne nyt Lukko-voiton jälkeen jo jotain kultahilettä kuviin. Jos, niin äkkiäpä innostuttiin.

Juu, ja omat lupaukset on kyllä täytetty. Mutta toimittu matalalla profiililla, jotta ei kukaan huutele perään… kohta joutuu kai ostamaan kissoille omat kortit. :wink:

Ja tämä lupaus kuitattu.

13 tykkäystä

En hetkeäkään tätä epäillyt.
Kerään korttisi tähän alle.

Myös minä kuittasin omani. Pimpelipom @Treppu

6 tykkäystä

Itselläni ei valitettavasti riitä rahavarallisuus tuohon, mutta eipä tässä voi kuin sanoa, että ihailen tätä toimintaa valtavasti

@BlueOval
@Oijennus
@Sardion
@Treppu

Kiitos.

21 tykkäystä

:handshake:

3 tykkäystä

Joku Osku painoi kerralla kuusi korttia niin että heilahti. :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2:

4 tykkäystä

Täytyy sanoa, että ei kyllä minullakaan ole nyt pelimerkkejä enempään kuin yhteen korttiin per kolmen pinnan voittopeli, vaikka haluaisin tukea enemmän.

Ostin tosin tänään myös viidellä kympillä joululahjoja Tappara Shopista (mm. Kalevi Nummisen tarinan, joka on tämän joulun hittilahja :wink: ), joten sitä kautta sitten tuin lisää.

16 tykkäystä

Sanotaan näin, että toistaiseksi riittää myös minulta. Jos tietyt lupaukset hoituu jossain välissä, niin katsotaan sitten uudestaan.

4 tykkäystä

Pelaajakortti on kiva olla, mutta itse tykkään että niissä on kunnon kuva eli ovat yksilöllisiä. En oikein voi kuvitella ostavani esim. 25 korttia, joissa kaikissa on se sama systeemin tarjoama oletuskuva. Se ei vaan ole meikäläisen tyyliä.

Mieluummin laittaisin sen 500€ jonkinlaiseen kannattajaosuuteen, jos siitä sais vielä jonkun konkreettisen muistoplatan tms. Ei muuta kuin 100-500 euron kannattajaosake tarjolle, niin mukana ollaan.

1 tykkäys

Tästä samanlaisia ajatuksia.
Kortti ostettu, mutta mieluummin sitä laittaisi sen satasen tai viisi jos siitä saisi jonkinlaisen plakaatin tai vastaavan jolloin kuuluisi “virallisesti” Meidän Seuraan.
Jos olisi myynnissä “kannattajaosakkeita”, niin itse myös laittaisin mieluummin rahaa siihen.
Toimistolla voitaisiin sitten miettiä kuuluisiko “osakkeen” lisäksi hommaan jotain spesiaalimpaa?

3 tykkäystä

Myös @Axe86 oli ottanut haasteesi vastaan?

2 tykkäystä

Voittojen kunniaksi :blush: Löytyy listalta jo aiempia kortteja omalla nimelläni :+1:t2:

4 tykkäystä

No, ei tullut uutta positiota :frowning_face: Mutta lupaan nyt silti vielä ainakin yhden kortin ostaa tässä loppuvuoden aikana… :slight_smile:

22 tykkäystä

Tämä Kemmun jatko on niin hyvä uutinen, että 5 korttia lähtee kyytiin heti

23 tykkäystä

Viiteen en lähde mutta yks riittäköön multa! :grin:

19 tykkäystä

Täälläkin osallistuttiin nyt 40€. Aiemmin oli jo yksi suoritus. Tämän lisäksi olen ostanut itselle fanimaskin, käynyt peleissä. Ja rajoitusten niin salliessa käyn jatkossakin peleissä.

18 tykkäystä

Mukana 1:llä kortilla ehtottomasti.

8 tykkäystä

Kun en Black Fridaystä löytänyt mitään tarpeellista niin ostin yhden kannattajakortin. Olin kuitenkin sen verran… epäkoherentissa tilassa että laitoin kuvaksi sen enempää miettimättä tekijänoikeuksien alaisen kuvan, joten kortti ei päätynyt sivuille. Pitää tänään ostaa uusi foorumin logolla. Tilipäivä ja kaikkea.

7 tykkäystä