Tapparan pelaajajulkistus 22.5.2018 klo 12

Negaa:
-Ilmeisen klesainen kakkosveska: mitä jos Heljanko loukkaantuu pahasti? Entäs jos Heljanko ei olekaan valmis vastuuseen?

Posia:
-Heljanko on ykköskassari
-Heljankolle näytönpaikka
-Hyvä mentori Chrisulle

Mikille iso peukku junnusoppareista! :+1:

16 tykkäystä

Junnusoppareista tosiaan pitää antaa posia.

1 tykkäys

Hankinta itse vai sen totaalidumaus täällä?

Jos Heljangon paikka on ykkönen., tämä on hyvä hankinta. Heljanko ykkönen ja Nikke pelaa satunnaisesti samalla neuvoen Chrisua

Itse ehdin hypettää tätä kokonaiset viisi minuuttia, joten pieni pettymyskin karisi aika nopeasti.
Kysymyksiä sen sijaan herää. Bäckström on varmasti hyvä mentori/kirittäjäkassari Heljangolle, mutta itsessäni tämä maalivahtitandemi herättää jonkin verran huolta.

Näin maallikon näkökulmasta Heljanko ei ole saanut tarpeeksi vastuuta ollakseen joukkueen selkeä ykkösvahti, ja se tämän hankinnan myötä vaikuttaa kuitenkin suunnitelmalta. Olisin mielelläni nähnyt sellaisen 70-30 tilanteen, jossa Heljanko siis pelaa noin 30% peleistä, ja suurimmasta osasta vastaa luotettava ykkösvahti. Tällöin olisi tilaa kehittyä ja lunastaa lopulta ykköspaikka. Nyt ilmeisesti mennään suoraan ykköseksi 90-10-kauden jälkeen, ja se pelottaa.

Toki ymmärrän, että tilanne on mikä on Kähkösenkin lähdettyä suoraan Ameriikkaan.

4 tykkäystä

Olisipa kiva kuulla Heljangon mielipiteet. Voi olla hymy herkässä ja motivaatio kesätreeniin melko kova. Tietää saavansa reilun mahdollisuuden ja Liigan kovimman mentorin. Niken rooliksi riittää muutama peli kaudella ja kova tsemppi treeneissä.

Hyökkäykseen kaipaisin vielä yhtä sateentekijää.

6 tykkäystä

Olihan siellä markkinoilla ”Lassila” napattavissa, vaikka toista väitettiin!

Hyvä juttu. Betoni on pelaamalla ansainnut mahdollisuuden 1. maalivahtina, kuten Domi aikanaan. Bäckström tuo rautaista MV-kokemusta ja on loistava mentori. Roolit selkeät. Niken IFK-haastattelu näytti, että kipinää on vielä jäljellä.

Nyt vain toivotaan, että Niken kroppa kestää sen 20 peliä (sis. CHL) riittävällä tasolla. Jos ei kummallakaan musta tartu, niin homma hoidetaan kuntoon KHL-pohjalta, kipinävahdissa.

15 tykkäystä

No pitikö se vanhin mahdollinen ottaa markkinoilta?

Luulis että o sovittu koeajasta, eikai Mikki niin tyhmä ole että hommaa pelaajan jonka vammahistoria näkyy kuuhun asti

Jatkoajan IFK-fanit eivät ainakaan usko, että Nikestä saisi enää irti 20 peliä.

Heljanko on ykköskassari? En olisi niinkään varma. Jos kiekko tarttuu Nikellä syksyllä niin JR saa mitä tilas.

Itse pelaajauutisista en varsinaisesti ottanut pulttia sen pahemmin. Nikke varmaan menee kakkosmokkena siinä missä joku muukin. Levtchi varmaan menee rotaatiossa, vaikka en itse odota kaverilta mitään isoja kehitysloikkia.

Eniten petyin tähän ennakkomainostukseen. Nämä uutiset olisi pitänyt vaan julkistaa. Ei tällaisia pidä hypettää. :angry:

11 tykkäystä

Mua ei sinällään haittaa Niken tulo kakkoseksi. Tappara toimistollaan sen sijaan tästä varmaan pahimman maun suurimmalle osalle jätti ennakkohypellään.

3 tykkäystä

Kauhean negatiivisia ihmiset taas.

Mikki kyykyttää IFK:ta oikein urakalla. Selvä pitkän tähtäimen suunnitelma. Ensin ryösti lupaavan maalivahdin kasvamaan korkoa ja kehittymään ykkösveskaksi. Sitten hankkii vielä IFK:n omistajan ja NHL-legendan ko. junnun mentoriksi ja taustatueksi. Ei se pelkkä voitto, vaan nöyryytys…

28 tykkäystä

Kyllä noi ihmiset tietää nämä asiat jotka pelaajasopimuksia tekee ja joukkuetta kasaa. Luotetaan heihin, ihan ok tässä on kuitenkin mennyt viimeiset kuusi kautta. 🖒

9 tykkäystä

Bäckström on Lassila/Noronen-tyyppisenä veskana looginen jatkumo. Heljanko saa nyt näyttää, että voi ottaa ykkösvahdin roolin.
Ilman tätä hankinnan ennakkoilmoitusta voisin sanoa, että porukka olisi huomattavasti enemmän tyytyväinen hankintaan mitä nyt.

2 tykkäystä

Tätä mä en ihan osta. Onko ennakkohype kovaakin jos tyyliin tuntia ennen julkaisua laitetaan ilmoille ostoksista juttua?

Ymmärtäisin hypen jos oltaisiin rummutettu päiväkausia tms. Nyt mentiin varsin maltillisella varoitusajalla. Olkaa iloisia ettei näitäkin vuodettu miljoonaa vuotta etukäteen.

14 tykkäystä

Nii, no sitten olisi voinut ilmoittaa samanlailla myös Malisen hankinnasta jne.

Vähän erikoinen julkistus tämä sisältöön nähden.

2 tykkäystä

Kas kun ei vielä Tuonosen manttelinperijäksi.

Bäckström ihan täysi huumorihankinta. Rikkinäinen ja raihnainen vanha ukko jolla ei ole ollut liigatasolle mitään annettavaa vähään aikaan. Jos vielä tienaa enemmän kuin tuoreet pelisukat kerran kuussa niin lienee vuosituhannen huti.

2 tykkäystä