Jokunen päivä sitten Domi julkaisi Facebookin MV-varuste Hype ryhmässä kuvan uusista sinioransseista polkkareista. Ei tietoa pelaako juuri niillä Liigaa.
Kyllä Liigassa pitäs olla edelleen veskareilla Thermisolin mainokset patjoissa.
Olisihan se hienoa joo. Mutta enemmän olisin huolissani jos pelipaidassa, -housuissa tai kypärässä ei olisi mainoksia. Silloin Mikki ja toimisto olisivat epäonnistuneet.
@Lenonen mainitsevat kolme Tallinkia sukissa on törkyinen muuten hienoihin sukkiin. Mikä idea?
Tupla Olvit hartioissa myös täyteen ymppäämistä ja yhtä tyylitöntä mainontaa. Muuten perusasu on kohtuullisen siisti.
Kyllä normaaleihin pelipaitoihin mainokset kuuluu.
Erikoispaidat ovat sitten asia erikseen…
Tapparan sinisestä pelipaidasta ei näy numerot, ainakaan telkkarin kautta, sitten millään. Onko minään kautena näkynyt näin huonosti?
Kun vertaa valkoiseen, ero on hirvittävä. Ei näin ensi vuonna, kiitos.
Oranssit numerot ovat tyylikkäämmät.
Hallilla näkyy ihan hyvin.
Valkosista sais paremmin selvää, mutta onhan nuo oranssit numerot tyliikkäämmät ja saa niistäkin riittävän hyvin selvää.
Tapparan kotiasu näyttää välillä ihan Jokereiden peliasulta… Oranssi on jotenkin niin punertava
Tuota väitettä en allekirjoita!
Tapparan molemmat paidat ovat tyylikkäitä…
Korjaan sen verran että hallilla kun sattuu tiettyyn valoon osuun niin näyttää mutta jos vierekkäin laitetaan niin ei lähelläkään. Illuusio.
Selkäpuoli muistuttaa Jokerien muutaman kauden takaista paitaa kieltämättä.
Mielestäni molemmat peliasut sukkineen kaikkineen on tyylikkäimmät ehkä jopa kautta aikain. Niitä pitää tietysti ajatella ilman mainoksia.
Onneksi niitä saa kohta ostaa
Onko sillä paidalla niin suurta markitystä? Minulle ei . Päasia että joukkue on sydämessä.
Kyse on nyt kuitenkin paidoista, missä on järjettömän upea Kirveslogo.
Kyllä sillä siis jotain merkitystä on.
Logo on tärkeä ja upea , mutta joukkue logon takana upeampi ja tärkeämpi. Ei sen puoleen en vaihtaisi logoa enkä muuttaisi sitä mitenkään.
Olen just samaa miettiny useamman peln. Mulle se on ikävästi pieni puistatus fiilis kun kesken pelin tulee omasta jengistä narrit mieleen. Ja todellakin tuo oranssi on liian punainen…
Olis kyllä tosi hienoa,jos Tappara ottaisi TBK:n logon esim. Olkapäihin pienellä logolla.