Tapparan peliasu

Mä ainakin haluan tollasen pizzapaidan :sunglasses:

5 tykkäystä

Pakkovalinta:

  • Rosolli
  • Pizza

0 voters

Oranssin tilalla maksalaatikko-kuosi rusinasattumilla olisi ollut parempi.

10 tykkäystä

Porkkanalaatikko ois ollu parempi.

12 tykkäystä

Rosolli on nätimpi mutta pizza eeppisempi.

Mitkäs noi siniset housut on olevinaan?

7 tykkäystä

Somen puolella saanut negaa. Itse näen lähinnä hyvänä settinä josta Tapparalle jää rahaa käteen. Saarionenkin saa hyvin näkyvyyttä. Eli lopulta pelkkää posia vaikka ovathan nuo melko rumat.

19 tykkäystä

Noi Pizzat on jo niin rumat, että siksi juuri ne.

Mutta onhan noi Saarioisen pizzat muutenkin eeppisiä. Varmaan kaikki on niitä joskus syöny.

4 tykkäystä

Molemmat vaihtoehdot aikamoisia hirvityksiä, mutta sinänsä ei ole väliä, kun niillä ei pelata. Vain alkulämpöihin, niin silloin niitä ei edes hirveän moni ehdi näkemään. Alkulämpöjä seuraa kourallinen katsojia ja vastustajan joukkue ja sekin varmaan keskittyy enemmän omiin lämmittelyihinsä ja tulevaan peliin kuin vastustajan paitoihin.

Olishan pizzapaidat legendaariset. Tosin Järvinen ja Levtchi pukeutuisi rosolliin, he kun eivät mitään kuralättyjä tarjoile.

21 tykkäystä

Roiskeläppä ehdottomasti ja mielellään koko pelin ajaksi. :smiley:

3 tykkäystä

Rosolli on hienompi mut onhan se sapuskana ihan paskaa. Tommonen 50/50 split ois ehkä paras vaihtoehto?

Saatiin näkyvyyttä :smiley:

5 tykkäystä

Itse otan tämän ihan huumorilla. Ja parempi jompi kumpi näistä kuin esmes maastokuosi.

11 tykkäystä

Siis tästä alkulämpöpaidasta on nyt hikeennytty kannattajien keskuudessa. Ei jumalauta, koska lätkäporukan kannattamisesta tuli noin vakavaa? Ymmärtäisin, jos olis peli, mutta alkulämmöt!

22 tykkäystä

Hyvin sanottu… alkulämmöt otettu jo reilusti ennen peliä.

Kuka voi väittää, että mielessä ei ole rosolli, pitsa tai Saarioinen paidasta kertovan uutisen jälkeen, joten mainostoimistolla osui ja upposi ja :mikki: :llä kassa kilahti :moneybag:

Ps.
Tästä paidasta tulee keräilyharvinaisuus, kuka sen voittaakaan :smile:

9 tykkäystä

Kuka tuosta on muka hikeentynyt? Kilpaahan täällä kehutaan, miten eeppisiä mainospaitoja on. Vielä kun saisi sen kanan tuohon logon paikalle… eiku.

No niin PR-stuntti onnistui ja Tapparassa sekä Saarioisilla voidaan olla tyytyväisiä. Hienoa!

Oma valintani on ehdottomasti kytkinlevy eli pizza!

Rosolli rokkaa!
Pizzapaita muistuttaa hieman pyjamaa, eikä alkulämmöissäkään nukkua sovi.

1 tykkäys

Mun mielestä ois ollu pelisilmää jos kuosi olis ollu porkkanalaatikko.

1 tykkäys

Suostuukohan Blood vetämään päällensä mitään roiskeläppäpaitaa? Penalle vois teettää ihan oman tacopaidan alkulämpöihin.