Tapparan peliasu

Hyvät ovat. Niissä on sinistä, valkoista ja oranssia sekä kirves rinnassa!

1 tykkäys

…eli ns. perusasiat kunnossa? :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Ilman värilasejakin liigan kaunein paita taas :slight_smile:

Näytti enemmän paitojen mainoksien esittelyvideolta, kuin itse asukokonaisuuden.

Hyvin tavanomaisilta näytti. Olen jopa vähän pettynyt, kun Tampere Cupissa oli erittäin tyylikkäät paidat.

Se tekee jo paljon ulkoasulle, kun paidoissa ei ole mainoksia, kuten Decens Cupissa oli. Sponsorit on kuitenkin oltava… Se tiedetään.

Tappara.fi: Decens Cup -paitoja kuvissa

Jep. Ihan Tapparalta näyttää. :smiley:

Itse myös petyin, koska oletin tyylikkäiden Tampere Cupin paitojen olevan käytettävä paitamalli, johon vaan sitten ommellaan mainokset. Uusista valkoinen näyttää parhaalta ja oranssi ei oikein istu Tapparalle pohjaväriksi. Hiha on kyllä todella ruma, jota vielä korostaa uusittu olkapäämalli.

1 tykkäys

Ne Tampere cupin paidat olivat halppispaitoja joihin oli vain lyöty numerot, nimet ja logot. Nyt Liigassa pelataan taas Bauerin paidoilla.

2 tykkäystä

Kuvista en huomannut paitojen olevan halppismallia, koska lähikuvasta paidan tekstuuri näyttää samalta kuin nyt julkaistussa ja valmistajana on Karren molemmissa. Pointti oli että olisin mielelläni nähnyt tuon Tampere Cupin paidan myös Liigassa, mutta kyllä julkaistu paitakin kelpaa vallan hyvin.

Hienot paidat ovat, mitä itse toivoisi olisi selkeät numerot, koska television välityksellä viime kaudella niistä ei meinannut saada selvää. Toivottavasti tänä vuonna näkyy selkeämmin

1 tykkäys

Laittaisin enemmän sinistä tuohon ’koko-oranssiin.’ Air Balticin vihreä sävy ei istu, mutta toivottavasti maksavat hyvin.

2 tykkäystä

Sinisessä paidassa oranssit numerot valkoisilla ääriviivoilla.

Valkoisessa paidassa siniset numerot oransseilla ääriviivoilla.

Oranssissa paidassa siniset numerot oransseilla ääriviivoilla.

Virhe kursivoitu. Muuten 5/5.

3 tykkäystä

Ihan hyvännäköiset paidat, koko oranssi ei vain oikein istu silmääni. Onko nuo mainoslaatikot olleet ennenkin “taustan” väriset vai valkoiset? Joka tapauksessa paras noista paidoista on valkoinen koska logo erottuu niistä parhaiten.

3 tykkäystä

Muistaakseni nyt neljättä kautta on pääasiassa taustan värisiä laatikoita. Sitä ennen kaudella 2015-16 oli seurahistorian hirveimmät paidat.

4 tykkäystä

Valkoinen todella tyylikäs, sininen ihan hieno, oranssi ei sitten sytytä yhtään.
Onneksi Tampere Cup paidat olivat vain väliaikaiset, säikähdin jo että ne ovat uudet paidat.
Oranssi paita vois toimia paremmin mielestäni jos housut navy blue tai valkoiset.

2 tykkäystä

Nyt luovuutta kehiin.

11 tykkäystä

Ensi kauden kotipaitaan Visuran mainos samanlaisena kuin tässä TamUn paidassa, kiitos. Olisi täydellinen.

https://www.instagram.com/p/B_6t5X7lD03/?igshid=7p7egeoh2zlr

1 tykkäys

On se ollut sinipohjainen myös Tapparan paidassa yhdellä kaudella.

7 tykkäystä

Juu, vähintään tuo ehdottomasti takaisin käyttöön. Mieluiten toki paidan kanssa samaa sävyä olevalla pohjalla.

1 tykkäys

Jälleen mahdollisuus lyödä visuaalista kroppaa likoon.

6 tykkäystä