Mun mielestä jollain pelaajilla oli rintaankin tullut Olvin mainos Tapparan logon yläpuolelle. Voi olla että ollut ennenkin, mutta ei ole osunut silmään.
Eikö tuo TuTon “malli” ole paljon fiksumpi? Yksi ja iso mainos hartioissa. Keep it simple.
Mun mielestä jollain pelaajilla oli rintaankin tullut Olvin mainos Tapparan logon yläpuolelle. Voi olla että ollut ennenkin, mutta ei ole osunut silmään.
Eikö tuo TuTon “malli” ole paljon fiksumpi? Yksi ja iso mainos hartioissa. Keep it simple.
Viittaisiko tuo tähän Suomen juhlavuoteen? Tämä siis ihan puhdas mutuilu Ei keksi kyllä oikein muutakaan syytä paitsi juuri tuo mainitsemasi.
Sinivalkoinen väritys muutenkin.
Uusissa Olvi-logoissa oli vähän sitä vanhan Apu-mainoksen tuntua. Ikävästi vaan jossakin paidassa ainakin näky sitä vanhaa olvi-mainosta uuden mainoksen alla.
En tiedä, mutta tuntuu olevan Olvin kannalta hyvä muutos.
Voi pojat… aina te muodista ja vaatteista hössötätte… eiku…
Toista se on meillä: me puhutaan vaan ravihevosista
Tsadaaa nyt pisti lady nasevan just ku piti paitaa kommentoida mutta meniki jauhot suuhun
Taitaa olla kokonaan uudet paidat. Tulisiko entiset myyntiin toimistolle lähiaikoina…?
Tarkemmin kun kattoo niin näyttäisi kuin alemmassa kuvassa (kts ylempää) olkapään oranssi väri olisi hieman kirkkaampi… Johtuneeko valotuksesta vai onko tosiaan sitten “uudet” paidat, en tiedä.
Jos asia on noin, niin tuleeko ne jonnekin julkiseen myyntiin hintojen kanssa?
Eikös niitä yleensä myydä huutonetissä ja rahat hyväntekeväisyyteen?
Itse osanut gamewornin siten 250€
Kiitos @soosi
Täytyykin alkaa tarkkailemaan Huutonettiä.
Minkä paidan itse ostit tuohon hintaan?
Aikanaan ECL pelipaidan
Tapparan kotisivulle tulee yleensä uutinen pelipaitamyynnistä
Kiitos taas!
Liigapaitoja ei julkisesti ole juurikaan myyty. ECL- ja CHL-paitoja kyllä.
Open ICE ja 60-v juhlapelin -paidat taisivat olla kaupan. Muutoin menevät yhteistyökumppaneille. Toki niitä “isolla” rahalla voi kysellä.
Yhtä tällaista paitaa mulle tarjottiinkin syksyllä Jyppi-Tappara pelissä.
Harmiitavasti meni hintapyyntö yli budjetin.
Tän kauden pelipaidat olivat kyllä hienoimmat pitkään aikaan. Kesken kauden olkapäihin ilmestyneet isot Olvin logot toki olivat aika perseestä. CHL-paidatkin oli valittu Suomen hienoimmiksi jossain P-Amerikkalaisessa julkaisussa.
Paitojen julkistamisesta ei oteta riittävästi iloa irti. Sen avulla pystyisi luomaan pientä hypeä ja ehkä saisi vähän buustattua myyntiä. Viime kaudellakin paidat tulivat vähän puolihuolimattomasti jossain twitter-päivityksessä esille.
Ja sitten enemmän fanituote-keskusteluun liittyvänä lisäyksenä sanottakoon vielä se, että paidoista tulisi saada laadukkaammat versiotkin myyntiin. Eli aitoja pelipaitoja vastaavat tuotteet kunnon kankailla, kunnon ompeleilla. Viime kauden perustelut näihin olivat vähän ontuvat.
Niinpä. Normaali fanipaita kunnon materiaalilla, kunnon ompeleilla ja ilman mainoksia, siitä maksais mieluusti enemmänkin kun tuon ~75€ mitä nykyinen fanipaita kustantaa. Retro-paita onkin jo hieman laadukkaampi mutta ei niitäkään viittis kovin montaa samanlaista ostaa…
Niitähän on ollu laadukkaita game ready paitoja pitkin kevättä myynnissä hallin shopissa
Toi edullinen fanipaita kyllä puoltaa paikkansa, on iso joukko ihmisiä joilla on siihen varaa.
Laadukkaampi liki pelipaita on varmaan sen verran kalliimpi että on iso joukko ihmisiä joilla ei ole varaa siihen.