Tapparan pelipaidat Huuto.net:issä

Mikäs vika noissa?
Preseason ja 3 vs 3 paidoiksi ihan tyylikkäitä.

On tuo huutokauppa kuitenkin paaaaljon parempi vaihtoehto kuin suoraan shopista myynti.

3 tykkäystä

Toivoin ettei kukaan kysy tarkempaa perustelua, etten valu negailemaan useamman viestin verran tähän ketjuun. Vastataan nyt kuitenkin niin ei mene tyhjäksi huuteluksi.

Tylsät yksiväriset paidat joihin on vain läntätty mainokset päälle. Pienellä luovuudella tai jopa varovaisilla kokeiluilla noista voisi saada yhtä haluttuja kuin itse pelipaidoista. Eivät siis ole nyt rumia, vaan tyhjiä ja tylsiä. Esimerkiksi vuosi sitten oli aika veikeät.

3 tykkäystä

Valkoiset paidat taitavat olla yksivärisiä mutta sinisissä paidoissa on myös valkoista.

Virran paitakuvasta tuo näkyy hyvin.

2 tykkäystä

Onkos noi gw-paidat laadukaampaa matskua vs normi fanipaita?

On parempaa materiaalia, kuin fanipaitakrääsä. Warriorin pelipaita. Brodeeraus. Fight strap.

3 tykkäystä

Onkos noissa muuta brodeerattu kuin mahdollinen C tai A?

Onko kyse nyt Huutonetissä myynnissä olevista paidoista vai Tapparan gw paidoista yleensä?

Nyt huuto netissä olevista (sinisistä), mietin jos sieltä olisi varaa tarjota. Onkos nämä sit huonompi laatuisia kuin normaalit pelipaidat? Vai miksi kysyit noin? Ei olis liikaa mainoksia, niin olisi ihan tyylikäs…

Logo ja numero (ainakin hihassa) brodeerattu kuvien mukaan.

Jokaisesta paidasta tehty tarjous! Komeeta!
Loppusuora edessä, aamulla 10 aikaan päättyy ensimmäiset ja viimeiset kiinni alkuillan aikana.
Alan päivitteleen hintoja heti aamusta, lyön lopulliset hinnat merkattuun viestiin illalla :+1:.
Hieno sunnuntai edessä! Vamos!

5 tykkäystä

Kyllä siellä hereillä ollaan, tarjouksen kun tekee niin nopeasti tulee kuitti. Ei oo kauaa alle 200€ paitoja. Ehkä noita valkoisia harkkapaitoja…

2 tykkäystä

Vanhatalon paita menossa luvattoman halvalla.

4 tykkäystä

Siellä olisi vieläkin kerättävissä Vanhatalon molemmat paidat kohtuu hinnalla kotiin. :thinking:

E: Kaikki näköjään kyttäävätkin palstan sankarin Rouhiaisen paitoja jotka tulevat vasta Vanhatalon jälkeen? :joy:

2 tykkäystä

Itse kiritin juurikin Vanhatalon sinistä tossa aiemmin, sekä Tanus oli halpa siitäkin tarjosin. Nykyinen hinta Malisesta ei ole paha, se on nyt mulle tarjolla. Vaikkei suosikkeja sinäänsä olekaan, mutta 6 kautta Tapparassa! Tsekitkin menossa halvalla…

3 tykkäystä

Valkoisessa luvattoman pieni tarjous tällä hetkellä!

https://www.huuto.net/kohteet/tappara-pre-season-gw-pelipaita-28-jarkko-malinen-valk/530014052

2 tykkäystä

Tanuksen paidassa vois olla se etu, että sitä ehkä normaalikokoinen ihminen voisi myös käyttää. Ainoa GW minkä omistan on kokoa XL ja sinne mahtuu kyllä sisälle koko perhe. :grin:

1 tykkäys

Mulla on yksi Suhosen paita ja se on kokoa L.
Samoin Patrik Virran paidan koko on L.

1 tykkäys

Pimpelipom @Rebeto67

Onko sormet näppiksellä?

Molemmat Rouhiaiset saisi kotiin varsin sopivalla hinnalla.

Tapolan Jussin luottopakki hei.

7 tykkäystä

Sä saat kerättyä nuo hinnat huutokaupan jälkeenkin alla olevan linkin takaa.

2 tykkäystä

Kristian Tanus ekana yli 400€. :muscle:t2:

Santtu Kinnusen valkoinen paita meni 205€.
Se meni liian halvalla.