Väärin veikkasit. Tanus ja Heljanko enää jäljellä Tapparan paidoista.
Mä oon tässä hakannu Heljangon paitaa kolmatta tuntia maksuun, mut ei prkl mene millään sinne saakka. luovutan…
Saitko Heljangon paidan kun nyt näyttää että kaikki Tapparan paidat on myyty?
En. Luovutin tuossa kohtaa.
Heräsin yöllä käymään vessassa ja samalla katsoin, et vieläkö löytyy. Ei löytynyt enää. Kontiolan paita olis ollu vielä.
Missä näistä paidoista ilmoiteltiin ja osaako joku sanoa että oliko Ilveksiä enemmän kuin tuo Kontiola joka tuolla vieläkin roikkuu (tosin ei saa lisättyä koriin).
Olisko ollut CHL:n sivuilla ja somessa?
Ilveksiä oli ainakin yhdeksän, samoin Tepsin paitoja oli yhdeksän ja Jukureiden paitoja 10 kpl.
Facebookissa itse törmäsin ilmoitukseen.
Mielestäni paitoja oli about saman verran joka joukkueelta.
Oliko Tapparalta enemmän kuin viisi paitaa??
Virta, Savinainen, Kemiläinen, Lehterä, Heljanko, Tanus ainakin. Voi olla että Tapparalta oli siis vähemmän tarjolla.
Samat nimet olin laittanut kaverille eilen mutta nyt tuo Virta unohtui laskuista.
Tapparasta tosiaan 6 paitaa ja esimerkiksi finaalivastustaja Luleåsta oli yli kymmenen paitaa. Mielenkiintoista olisi saada tietää että miksi noin iso ero paitojen määrissä joita oli tarjolla. Ja vieläkin löytyy lähes kaikkia muita joukkueita tuolta. Eli Tapparan 6 paitaa meni samantien.
Ilvekseltä oli 11 paitaa myynnissä.
Olisin maksanut enemmänkin jossei jo olisi valkoista Kuuselan paitaa.
Muutama asia mitä kannattaa huomioida tuosta kyseisestä paidasta:
-Valkoinen paita joita tehty pelaajille paljon vähemmän kuin sinisiä.
-Tämä taisi olla alkukauden paita ja oletuksena pelattu kauden alusta jonnekin about marraskuun paikkeille. Kuuselan statuksella usean pelin paitoja on vähän myynnissä.
-Kapteeni on aina kapteeni.
-Kristian Kuusela on Tapparalegenda!
-Varmana tietona tiedän että yksi palstalainen on saanut Kuuselan valkoisesta pelipaidasta 1000€ tarjouksen jonka hän hylkäsi.
Olen siis samaa mieltä kanssasi että minäkään en olisi myynyt kyseistä tuotetta tuolla hinnalla.
Ping @spongebob
Vähän ehkä ohi otsikon, mutta lauantaina huutokaupataan paitoja.
-kasariteemaottelussa pelataan ensimmäinen erä kauden 1983-84 pelipaitoja mukailevilla retropaidoilla, jotka huutokaupataan ottelun jälkeen.
Huutokaupataankohan hallilla vai tuleeko vain Huutoon pelin jälkeen🤔
Veikkaan että huutoon, eikös helmikuussa ollut Sporttia vastaan sama juttu. APU-paidat tuli huuto.nettiin huudettaviksi
Tässä ketjussa oheinen postaus viime kevään paitojen hinnoista.
Kasaripelin paidat näkyvät jo Huutonetissä.
Ilmeisesti aukeavat huudettavaksi jo ennen peliä koska kohteissa lukee:
Julkaistaan 25.11.2023 15:30
Jotenkin tyylikkäämmän näköiset kun viimevuonna.
Peli ei ollut ehtinyt edes loppua kun Kontiolan paidan hinta oli jo huudettu nelinumeroiseksi.