Tapparan playoffs-lippujen myynti keväällä 2018

Sovellus ja selain samaan aikaan, ja tod. näk. sovelluksella natsaa paremmin.

Pitäisiköhän piruuttaan ostaan liuta tikettejä, vaikka Ouluun ei ehdikään. Eilen halliin jonotellessa oli Kärppä-kannattajilla sellainen vinkuna lippujen hinnoista, että vois vain piruillakseen ostaa nipun pois pyörimästä.

3 tykkäystä

No niin, milloin ja mistä saan lipun?

http://www.tappara.fi/liiga/kuudennen-finaalin-liput-myyntiin-aamulla-klo-9/4
Tuosta ollos hyvä.

1 tykkäys

Pidäkin sitten huoli että saat sen lipun torstain peliin.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Olen konttorilla aamun, joten laitan sekä puhelimen että koneen kautta Ticketmaster päälle.

3 tykkäystä

Noita lippuja ei tuu mihinkään ennakkomyyntiin, vaan kaikkien myynti alkaa aamulla klo 9?

Ja kun alat varaamaan lippuja minuuttia ennen, niin huomaat että kaikki on jo myyty :smiley:

1 tykkäys

Nimenomaan :joy:

1 tykkäys

Sanoisin, että varmin tapa saada lippu on mennä ostamaan toimistolta tai lipunmyyntipisteiltä. Nettimyynti tuppaa usein jumittumaan, kun siellä on 10 000 muutakin ostajaa.

Oon aamulla Raumalla ja myynti näkyy olevan Lukon toimistolla, mahtaakohan ne lomailla :joy: täytyy käydä hakkaamassa ovea.

1 tykkäys

Prkl kai se täytyy ajoittaa huomenna tauko ysin kieppeillä ja ottaa johonkin ne kaks tikettiä. Hetken mietin kun tällä kertaa seuraavana aamuna vasta 06:00 aamuvuoro täällä 300km päässä, mutta perhana. Niin lyhyt oli jostain syystä ajomatka 4. pelinkin jälkeenkin joten tullaas torstainakin.
Kerran sitä vaan eletään eikä sitä voi koskaan tietää tuleeko näitä enää.

5 tykkäystä

Onneksi on kausari :grin:
Minkäkaisia faneja te oikeen ootte :grimacing:

12 tykkäystä

Saappahan nähä saako lippua torstaille. Hirvessti ei oo luottoa siihen.

1 tykkäys

Mikäs noi lipunmyyntipisteet on, vain Tampereella vai myös koko Suomessa jossain?

Ympäri Suomea, löytyy Ticketmasterin sivuilta.

1 tykkäys

Helposti irtosi juuri halutut jakkarat katsomokartalla C2 riviltä 13. Kuin runkosarja peliin olisi ostanut :grinning: Mobiili sovellus auki, oikea tapahtuma, katsomokartta, penkit varaukseen ja maksu. :+1:

1 tykkäys

2 minuuttia meni, kun myytiin loppuun :smiley:

10 tykkäystä

Mutta minä olin nopea ja hommasin meille liput C2, rivi 5.

8 tykkäystä

Liput taskussa (sovelluksessa). C2 ja rivi 7. Hyvin sujui!

2 tykkäystä

Seisomaan sain liput. Tyhjää näyttää jo.

2 tykkäystä