Tapparan playoffs-lippujen myynti keväällä 2018

minä olin minuutissa maksanut lippuni.

2 tykkäystä

Seisomaan sain minäkin, penkeille kun yritti, aina joku ehti varaamaan ensin.

Mutta siellähän se meininki on!

4 tykkäystä

Samoin olin maksamassa, kun Oijennus soitti ja ilmoitti, että minulle on lippu. Peruin tuon oston tyhmyyttäni.

2 tykkäystä

Huomasin ainakin omalta kohdalta että ticketmaster aukesi mobiilina nopeammin kuin selaimessa.
Myös Espoon karavaani lähtee to paikalle.

1 tykkäys

Mobiili toimi hienosti. Nettiselain ei niin hienosti. No onneksi tuplavarmistustaktiikalla sain liput :slight_smile:

1 tykkäys

Seisomalippuja tullut nyt

Nyt löytyy taas hajapaikkoja ympäri hallia

Jos jäit ilman, niin kannattaa tarkkailla silti tilannetta. Tasaisesti tulee takaisin saataville kun porukka ei otakkaan klikkaamiaan paikkoja.

1 tykkäys

Pakko kaivaa nilkkimäisesti oma viesti tuolta viikkojen takaa:

No, niin tai näin, ostakaapahan lippuja peliin. Älkää myöskään luovuttako, jos välillä näyttää huonolta. Tappara taistelee loppuun asti.

5 tykkäystä

Itse en huomenna pääse peliin lähtemään vaikka halu olisi kova, mutta mikäli on ilman lippuja jääneitä, niin sinne pomppailee yksittäisiä paikkoja sinne tänne. Kannattaa seurata tilannetta.

Liput hommattu! :muscle: Oman ja tyttiksen seisomapaikat tulivat helposti mutta muun konkkaronkan lippujen edestä saikin taistella.

4 tykkäystä

KABOOM! Lippu A1 katsomoon lunastettu Rauman lukon toimistolta, ei siellä kesälomalla oltu :grimacing:

29 tykkäystä

Eiköhän sinne taas vapaudu viimeistään huomenna pompsi, kun varattuja lippuja vapautetaan. Tai sitte ei.

Koko ajan näyttää tulevan yksittäisiä lippuja myyntiin.

On kyllä kylmää ostaa toisen jengin toimistolta finaalilippuja, varsinkin kun kyseessä on Lukko joka syytää kovia rahoja pelaajiin eikä pääse edes puolivälieriin :grin:

6 tykkäystä

Oon työreissulla Olkiluodossa eikä Raumalla ollut muuta paikkaa joka olisi auennut klo 9.
Mietin eilen illalla kyllä ihan samaa mutta ajattelin että kyllä sieltä varmaan muutkin lipun hakee, no ei kyllä ollut muita jonossa :joy:

1 tykkäys

Tuliko mitään kuittia sieltä suunnalta kun ilmoitit miks oot ovenkahvas aamusta?

1 tykkäys

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-torstaisen-jannitysnaytelman-liput-myytiin-hetkessa-loppuun-pienia-maaria-lippuja-vapautuu-viela-vip-paikkojen-varauksista-200901742/

–Kaikki liput menivät heti saman tien. Aikaa meni sen verran, mikä Ticketmasterin varauksen kesto on, kertoo Tapparan myynti- ja markkinointijohtaja Aki Holma.

Jos lippu jäi saamatta, voi vielä yrittää kärkkyä itselleen VIP-paikkojen varauksista edelleen myytäväksi vapautuvia lippuja.

–Joitain ihan pieniä määriä vielä vapautuu sitä mukaa, kun saadaan laitettua paikkoja kuntoon, Holma sanoo.

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: OSTETAAN ja MYYDÄÄN Tapparan playoff-lippuja (2018)

Ei sieltä mitään tullut, eikä siellä rosailtu puolin eikä toisin. Hyvä palvelu siellä oli vaikka Tappara-hupparissa olinkin liikenteessä :ok_hand:

2 tykkäystä