Tapparan playoffs-lippujen myynti keväällä 2018

Taas pääsee seisomaan.

Vanha tapparalainen sananlasku pudotuspeleistä 2013 alkaen.

14 tykkäystä

Veikkaus pystyyn koska vapautuu viimeiset liput :yum: ohan täs viä 28min aikaa

D2:een ilmestyi kymmenen sinistä tuolia. Seisomaankin pääsee yhä.

1 tykkäys

Istahdin omalle jakkaralleni C2.een, kävin nopeasti ticketmasterissa. D2 kolme täysin uutta penkkiä vapaana, ei ole parin tunnin sisään nuo kolme olleet sinisenä. Seisoonkin saa vielä. 5min alkuun

Vieläkö saa?

Vinkatkaa oikeasti joku tämä lippuketju joihinkin iltapäivälehtiin, olis oikein kunnolla jutunaihetta kuinka lipunmyynti voi näin toimia, tekisivät vähän oikeasti fiksua lehtimiehen selvitystyötä ja kyselisi tosissaan asioista. Pari mehevää juttua lehteen niin ehkä jotain muutosta voisikin tapahtua.

Ilmeisesti tuo VIP-lippujen käsittely kestää. Mutta ei tämä näin voi toimia. Ja onko nuo Huudoissa pyörineet liput jotain varauksia ensin, ja jos ei mene kaupaksi niin perutaan?

@Kiekkoareena.fi voisi hyvinkin tarttua tähän, @Fizz.

Viimeisin näkymä mulla oli, kun kaksi penkkiä ja seisomalippuja oli myymättä. Nyt jännätään, montako niitä seisomalippuja oli. 300? :smiley:

@gatecrasher näitä pystyi joinain aiempina keväinä varaamaan, mutta se järkyttävä hyväksikäyttömahdollisuus poistettiin.

3 tykkäystä

Lopulta jäi 21 lippua myymättä. Mikä järki, että ottelu “myydään” minuuteissa loppuun, ja vaikka suurin osa tietää että lippuja vapautuu, niin täyteen ei saada. Vaikeuttaa tietysti kun vielä puoli tuntia ennen ottelun alkua (vai jopa myöhemminkin vielä?) vapautuu lippuja myyntiin. Puuhastelua, sanon minä. Todella amatöörimäistä puuhastelua. Kenellä vastuu?

2 tykkäystä

Noita vapautui vielä ihan viime hetkilläkin, kuten tästä ketjusta aikaleimoja selailemalla voi todeta. Mä haluaisin oikeasti tähän selvennystä. Mainio jutunaihe tässä olisi @Kiekkoareena.fi.

5 tykkäystä