Tapparan playoffs-lippujen myynti keväällä 2018

Noh, ei tässä nyt siitä ole kyse. :smiley: Minun lompakkoni ammottaa tyhjyyttään. Olen köyhä hippi.

Mutta mikä sinun mielestäsi olisi sopiva hinta, kun pelataan suomalaisen seurajoukkueurheilun ehkä siitä kauneimmasta?

Minun mielestäni lipun hinta pitää siinä määrin olla tuntuva, että se tuntuu hyvältä kun sen lipun saa käteen ja pääsee peliin. Ehkä jopa vähän uhraamaan jostain pois.

Minusta 33e on kuitenkin vielä ihan maltillinen hinta. Eri asia, jos aletaan mennä paljon tuosta yli.

Kyllä joku pari kymppiä finaaliottelusta tapahtumana olisi jo melkoinen pilkkahinta. Tuolla nykyisellä ~30 €:lla saa vaihtoehtoisesti muutaman tuopin laatuolutta ravintolassa, tai ehkä lipun kotimaan kärkibändin klubikeikalle, tai teatteriin. Onko suhteettoman kallista?

Muistaakseni Tapparan lipunhinnat edellisillä playoff-kierroksilla olivat varsin huokeat, kuten aiempinakin vuosina. Kai yleistaso finaaleihin nyt vähän nousee. Sitä voi sitten miettiä, ovatko jotkin yksittäiset hinnat eurolleen kohdillaan?

3 tykkäystä

Sattuu kyllä opiskelijan sieluun. Kun vuokran jälkeen kädessä on 150€ niin 2-3 finaalipeliä tekee siinä aika mittavan loven. Edelleen kaipaisin opiskelijoille halvempia lippuja semeihin ja finaaleihin. Edes viisi euroa on paljon, siinä on jo kaksi lämmintä ateriaa.

Halli tulee varmasti täyteen, mutta tuolla hinnoittelulla köyhempi väestö saa aika fanaattista olla että käyvät usemman pelin katsomassa kevään aikana, tai vahtoehtoisesti sen verran optimistisia jo syyskuussa että laittavat pari hunttia vuoden mittaan sivuun (esim. minä, muuten ei olisi ollut toivoakaan että olisin halliin päässyt kuin kerran kuukauteen)

13 tykkäystä

Sunnuntaina klo.9 finaaliliput myyntiin.

http://www.tappara.fi/liiga/liput/

1 tykkäys

Kun liput tulevat huomenna yhdeksältä myyntiin ja lippupisteet aukeavat vasta kymmeneltä aikaisintaan, niin mahtaakohan silloin olla jo myöhäistä saada lippuja lippupisteiltä :thinking:

Ei varmaan. Eiköhän sinne ole taas otettu lippuja heidän myyntiin “varaukseen” .

Ajattelin ottaa varman päälle ja lähteä halliin jo torstaina. Onko se Ticketmaster mikä myy lippuja aamulla?
4. peli on varma. Siellä ollaan.

1 tykkäys

Jos pelit huomenna varataankin loppuun, niin paikkoja tulee vapautumaan vielä pelipäivänäkin hyviltä paikoilta. Kannattaa siis seurata tilannetta.

Vahvasti erimieltä. En jää odottelemaan jää pian liput saamatta kokonaan.

Luitko luitko viestistäni edes kahta sanaa? sanoin ettei kannata luopua toivosta vaikka ei huomenna ehtisi lippua saamaan. En ole ketään odottamaan kehottanut.

3 tykkäystä

Näin se menee:

  • Myynninaloituksen tohinassa painaa “Parhaat paikat” pikanappia, jos sellainen edelleen on. Kartta UI perinteisesti hyytyy ja sen käyttäminen on riski.
  • Jos ei aloitustohinassa tärppää, niin sitten tosiaan kipinävahti päälle ja jatkuvaa seurantaa. Siellä on varmasti kaikenlaisia ryhmävarauksia, ehkä jopa firmoja Helsingin suunnalta. Kartta elää jopa pelipäivänä.
2 tykkäystä

Helsingin firmavarauksia tuskin on aivan eri päivänä järjestettävään tapahtumaan.

Viittaat siis siihen, että pelipäivät-paikat ovat eri, koska kotietu Kärpillä? Tuo Helsinki-heitto oli puhdas spekulaatio, mutta seurat ovat varmasti ja mahdollisesti myös Liiga ottaneet avoimia varauksia vastaan, tyyliin “toinen Tampereen peli”. Tappara-IFK olisi ollu businessmarkkinassa The Sarja, mutta koska kummallakaan ei ole megahallia ja välimatka on nopea, sieltä on voinut olla kiinnostusta Tampereen peleihin.

Edit: Koska toinen välierä venyi, on mahdollisiin pukumiesten reissuihin joka tapauksessa pitänyt varautua jo viime viikolla.

Mutta tämä siis puhdasta spekulaatiota ja ydinviesti, että kannattaa seurata tilannetta ja pitää pankkitunnukset mukana.

2 tykkäystä

Voihan nenä. Olisihan tämä ollut kiva järjestää myös niin, että myynti aukeaa samaan aikaan kuin pisteet pääsääntöisesti isoimmilla kirkoilla eli kympiltä. Nyt menee hyvin kyllä liikaa tuuripeliksi. Noh, näillä mennään.

Kyllä näin on.

Onko homman nimi tosiaan se, että kun lipunmyynti alkaa ysiltä niin yksikään varsinainen lipunmyyntipiste ei ole näin sunnuntaina auki? Eli vain netistä?

Olis toi kulttuurikortti jolta menee saldoa vanhaksi ja pitäis saada käytettyä.

Liput sai helpommin kuin koskaan. Oli jopa aikaa muuttaa jo valitut. Molempiin.

Juu, vähän huono merkki sinällään. Toki ajankohta ja su-aamu on voinut tulla monelle yllätyksenä.

Toimikos muilla chrome? Minulla ei, piti IE:llä ostaa.

Toimi minulla.