Onkos kukaan päässyt vakoilemaan harjoituksia, että saisi jotain spekua tulevista ketjukokoonpanoista ?
Pikkulinnut visertää että ollaan jo aika lähellä max kapasiteettia myydyissä lipuissa joten en jättäisi ovelle lipun ostoa. ![]()
Eilisen tilanteen perusteella hallissa ei taida olla baari auki, ei kannata mennä olut mielessä.
Onko tietoa hallin sisälämmöstä…voiko mennä kesäisillä vaatteilla?
En menisi sortseissa ja t-paidassa.
- Aamulehteen tutustuttu 0 eurolla.
- Lukuoikeuksien aktivoinnissa menee muuten oma hetkensä…
- ja siinä, että tilauksen pystyy perua.
- Nyt odottelen, kun kiekko tippuu jäähän…
- ja sitä, kun porukka kyselee klo 18.28 “näkeekö mistään?”
Ja siinä on sitten jo missattu eka erä ![]()
Peli alkaa siis 18:00.
Legendan ainekset, varsinkin kun harhautit jo nyt minua luulemaan, että tänään olis jotain katsottavaa. Huomenna si. Klo 18:28.
Hetken mietin, että olis voinut töiden päälle pyöräillä tuonne katsomaan, mutta en taida ottaa riskiä.
Ei ole minkäänlaista käryä ollut ketjuista kun tänään kyselin…huomenna sitten nähdään. Ilmeisesti aika junioripitoisella kokoonpanolla mentäisiin.
Varmaan kannattaa ainakin katsoa ettei lippukaupassa ole sold out. Myynti on tässä ihan viime päivinä kiihtynyt aika vauhdilla.
Pyörä on btw hyvä vaihtoehto, Nokian hallin parkkipaikka käy ahtaaksi tolla yleisömäärällä
Ei pitäisi leikkiä tulen kanssa. Väärä tieto leviää nopeammin kuin oikea.
@peterra’llekin vielä selvennyksenä alkamisaika klo 18. Eli nähdään klo 17.58.
Meidän kylän paikallinen kiekkoklubi kohtaa siis huomenna Suuren ja Mahtavan Tapparan. Olin muuten Barona Areenalla katsomassa historian viimeistä Blues-Tappara peliä. No huomenna en ole Nokialla. Onko tämä Tapparan vuosi!?
Ei tule mieleen montaa joukkueiden keskinäistä pre-season peliä vuosien varrelta, yhden ainoan muistan. Olivat Laaksolahden jäähallissa Espoossa, Kiekko-Espoo-Tappara, Boris Majorov oli sillon tamperelaisten penkin takana. 2-2 Muuten päättyi.
Lisävinkkinä parkkipaikkoja löytyy myös Vihnuskadun puolelta tenniskenttien vierestä sekä entisen terveyskeskuksen/vanhainkodin parkkipaikalta (kiekolla muutamia tunteja).
2014 elokuussa Lohjan jäähallissa oli kanssa Blues- Tappara. Haapalan Henkka teki muistaakseni voittomaalin?
Ja siinä kun soittavat kerran viikossa ja tarjoavat uutta pakettia vanhalle lukijalle…
Saiko muuten tehtyä vanhoilla tunnuksilla, vai pitikö keksiä uudet?
Mistäs tuon 0€ tarjouksen löytää?
Mulla tarjoaa vain 4,90-9,90€ tutustumisia.
Hiffaako systeemi jotenkin että olen tutustunut jo viime vuonna?
Minä tutustuin sekä viime että toissa vuonna juuri Tampere cupin takia ja muistaakseni silloin maksoi 99snt/kk mutta ei tuo femmakaan pahalta kuulostaisi muutamasta matsista ![]()
Löysin tarjouksen, kun menin maksulliseen artikkeliin. En ollut kirjautuneena sisään, jos sillä on merkitystä, mutta vanhalla Sanoma-tunnuksella tilasin (@rosolli77).
Oho, nyt hinta on näemmä 4,90 €!