Tapparan Super Cup 6.5.2023 Sentteri

6.5.2023 Kaukajärven Sentterillä järjestetään Tapparan “junioriturnaus”. Eli tapahtumassa pelaavat entiset Tapparan juniorit ikäluokittain toisiaan vastaan. Turnauksen ikäluokat ovat -62-84. Nähdäänkö Konna Kontiola viimein taas Tapparan paidassa?

Laitan lisätietoa, kun saan jotain tietoja.

15 tykkäystä

Tarkalla korvalla olen koittanut kuunnella :wink: ja korvaan on osunut nimi Tappara Super Cup.
Tuolla nimellä tämä turnaus on pelattu viime vuonna.

No minähän heti muokkaan sitten tuon nimen kuntoon, kiitos tiedosta!

1 tykkäys

Eikös viimevuoden turnauksen kohokohta ollut naapurin leirin kaatanut Myrrä kirvespaidassa?

16 tykkäystä

Siinä linkki viime vuoden koosteeseen. Myös Myrrän haastattelu Tapparan paidassa.

8 tykkäystä

Voi olla että riippuu ihan keneltä kysytään. :laughing:

Olen kyllä kuullut sieltä toisenlaisiakin kohokohtia mutta kertokoot asianomaiset itse lisää, jos kokevat asian tarpeelliseksi.

1 tykkäys

Eikö tästä ole tehty tarra joka komeilee SiniOranssien rummussa. Joku Myrrän kuva siellä on

5 tykkäystä

On joo, kaupungillakin näitä näkee joissakin tolpissa. Siinä lukee “kaikkein kauneinta seuraa kannatan” kuten chänttikin sanoo.

Hienoa, että tuollaisia tapahtumia järjestetään. Käsitykseni mukaan tuossa tehdään myös hyvää. Sain tällaisen viestin…

16 tykkäystä

Veikkaan, että legendaariset kuuskasit hoitaa turnauksen kotiin.

1 tykkäys

Ooks saanu mitään lisätietoa esimerkiksi monesta moneen on @Jussip95 sillä on huomenna

Tämmönen löyty hakukoneella:

https://gameresultsonline.com/tappara-super-cup/tappara-super-cup-2023/8513/games

1 tykkäys

Myrrän Jokke ollut tehokkaalla pelipäällä. Omassa lohkossaan pistepörssin kolmas.

14 tykkäystä

13500€ napsahti Niemisen rahastoon tästä tapahtumasta. Ei huono.

32 tykkäystä