6.5.2023 Kaukajärven Sentterillä järjestetään Tapparan “junioriturnaus”. Eli tapahtumassa pelaavat entiset Tapparan juniorit ikäluokittain toisiaan vastaan. Turnauksen ikäluokat ovat -62-84. Nähdäänkö Konna Kontiola viimein taas Tapparan paidassa?
Laitan lisätietoa, kun saan jotain tietoja.
15 tykkäystä
Tarkalla korvalla olen koittanut kuunnella ja korvaan on osunut nimi Tappara Super Cup.
Tuolla nimellä tämä turnaus on pelattu viime vuonna.
No minähän heti muokkaan sitten tuon nimen kuntoon, kiitos tiedosta!
1 tykkäys
TeeKoo
Maaliskuu 3, 2023, 11.37am
4
Eikös viimevuoden turnauksen kohokohta ollut naapurin leirin kaatanut Myrrä kirvespaidassa?
16 tykkäystä
Eki
Maaliskuu 3, 2023, 11.39am
6
Siinä linkki viime vuoden koosteeseen. Myös Myrrän haastattelu Tapparan paidassa.
8 tykkäystä
Voi olla että riippuu ihan keneltä kysytään.
Olen kyllä kuullut sieltä toisenlaisiakin kohokohtia mutta kertokoot asianomaiset itse lisää, jos kokevat asian tarpeelliseksi.
1 tykkäys
Kurittaja
(Velho-Vilho Fan Club)
Maaliskuu 3, 2023, 11.44am
8
Eikö tästä ole tehty tarra joka komeilee SiniOranssien rummussa. Joku Myrrän kuva siellä on
5 tykkäystä
Masto
(Believe)
Maaliskuu 3, 2023, 11.47am
9
On joo, kaupungillakin näitä näkee joissakin tolpissa. Siinä lukee “kaikkein kauneinta seuraa kannatan” kuten chänttikin sanoo.
Hienoa, että tuollaisia tapahtumia järjestetään. Käsitykseni mukaan tuossa tehdään myös hyvää. Sain tällaisen viestin…
16 tykkäystä
Veikkaan, että legendaariset kuuskasit hoitaa turnauksen kotiin.
1 tykkäys
Ooks saanu mitään lisätietoa esimerkiksi monesta moneen on @Jussip95 sillä on huomenna
inz
(Santtu Lakkala)
Toukokuu 5, 2023, 6.50pm
13
1 tykkäys
Myrrän Jokke ollut tehokkaalla pelipäällä. Omassa lohkossaan pistepörssin kolmas.
14 tykkäystä
13500€ napsahti Niemisen rahastoon tästä tapahtumasta. Ei huono.
32 tykkäystä