Tähän ketjuun on tarkoitus kerätä ja linkittää videoita Tapparan hienoimmista ja tärkeimmistä osumista.
Laittakaa ennen linkitystä lyhyt kuvaus mistä pelistä ja ottelusarjasta maali on, ja mitkä lukemat tulee taululle.
Aloitan linkittämällä Luceniuksen 3-2 voittomaalin finaaleissa 2013 ajassa 59:59.
Ps. Voisiko joku neuvoa miten saa tuon linkityksen kohteen aloituskuvan ja tekstin tähän sivulle näkyviin tuon pelkän linkin sijaan? Ja vielä siten ettei tarvisi poistua sivulta…kiitos.
Mode-edit: laita Youtube-linkin molemmin puolin tyhjä rivi.
Tämä oli paikan päällä erinomaisesta katselukulmasta todistettuna hyvin erityinen kokemus. Mä älähdin ääneen että “älä saatana siitä lauo”. Mutta Laine vaan laukoi. Kiekko lähti niin törkeällä nopeudella ja kävi yläraudassa niin nopeasti, että pienen murto-osan oli epäselvää, missä se kiekko kävi. Ja sitten lähti epämääräistä euforista älämölöä.
Video, ettei mene ihan jauhannaksi. Barkovin pulunsilmä:
Kiitti! Tätä en ollu nähny. Tossa Ekun ratkasumaalissa tuuletuksen mallia Sashalle. Ensin rauhassa sirklausta puolikas ympyrä ja max kerran käsi hartialinjan yläpuolelle - mestaruusmaali sentään kyseessä. J-M vois myös ottaa tommosen maalin repertuaariin. Valelaukaukset on nähty ja semmosen Ekku teki aiemmassa maalissa, mutta puikoista lämärillä maatiainen verkkoon, hieno maali. Toki tän päivän veskarit varusteineen on vähä vaikeempi ohittaa.
Aiaijai… Olin itse pikkupoikana katsomassa C-päädyn seisomakatsomossa ton pelin. Siinä missä nyt ovat sinioranssit. Katsoin pelin vielä nauhalta varmaan 50 kertaa.