Tapparan viralliset sponsorit ja yhteistyökumppanit

Kyseisen firman omistaja on tunnustautunut Tapparan mieheksi.

Eikö nyt olis helppo sanoo se firmakin??
Melko salamyhkäistä on😂 seuraavaksi hallituksen pj:n sotun loppuosa?

1 tykkäys

Miksi ei voi kirjoittaa suoraan. Eli ilmeisesti ST1 on kyseessä.
Muistanko aivan väärin? Olen mielestäni jostain lukenut Anttonen olisi joskus Tapparan junioreissa pelannut. Voi olla, että olen aivan väärässä.

7 tykkäystä
12 tykkäystä

KOVAMIES Desing pitäisi ehdottomasti saada sponsoriksi myös UROS-liveen.

9 tykkäystä

Onpas kamalan näköinen tilkkutäkki :grimacing:
Rahaa se tuo eli sinänsä hyvä että on sponsoreilla kukkaronnyörit löysässä, mutta eihän tuossa kohta edes näe missä kiekko menee :flushed:

3 tykkäystä

Ei sentään leditauluja keskiympyrässä…

3 tykkäystä

Tämä keskustelu on sellainen ikiliikkuja ennen jokaista kautta kun mainokset lyöty jäähän ja ihmiset kauhistelevat kuvia.

Kyllähän ne hyvinkin pian “kuluvat” piiloon ja ei ole noin esillä ja puske silmille.

18 tykkäystä

Hirveän näköinen, mutta korona-aikana hyväksyttäköön.

1 tykkäys

Mun mielestä tuo on kauniin näköinen, kun tiedän Aron kassakoneen laulaneen. Varsinkin tällaisena aikana, kun talous huojuu itsekullakin ja epävarmuutta on ilmoille melkeinpä enemmän kuin milloinkaan.

22 tykkäystä

Iso määrä yrityksiä haluaa tukea joukkueita näinä aikoina niin en kehtaisi ääneen sanoa ulkonäöstä mitään. Tokihan tuolta saisi noita mainoksia myös pois jos porukka kävisi ojentaan rahat joukkueille ilman näkyvää vastinetta.

17 tykkäystä

Onhan toi aika karun näköinen nyt ilman jäätä. En kuutenkaan näe itse mitään eroa aikaisempiin vuosiin, ja hyvinhän siellä on aina kiekon nähnyt. Jää tuohon päälle niin kaikki on taas kuin ennen. Rahaa tulee.

17 tykkäystä

Ei tuo nyt niin hyvältä näytä, mutta pakkohan rahavirtaa on saada. Ja nyt pääsee nykyaikaisesti huutamaan kaukaloon “Pää ylös mainoksista!” :laughing:

2 tykkäystä

Raksilassa joka vuosi näyttää jää tuolta ja huh sitä kuittailun määrää, kun kyseessä on Kärpät joka noita mainoksia on jään tunkenut täyteen.

Tervetuloa mukaan, kaneus on katsojan silmissä. :joy:

11 tykkäystä

En ihan ymmärrä kritiikkiä Hakametsän jään mainoksista. Kun miettii että siinä on kuitenkin kahden joukkueen mainokset ja että laidat on tyylikkäästi pelkän Wise Hockeyn mainoksilla, niin omaan silmään ei yhtään huono. Ja onneksi ei ole mitään näyttöjä jään alla. Ja kuten jo edellinen kirjottaja sano, niin Oulussa on yksi joukkue ja siellä on jää melkein tuollainen silti. :roll_eyes: Ja eikö se ole vain hyvä tässä maailman tilanteessa että sponsoreita löytyy. :muscle::sunglasses:

13 tykkäystä

Ei ole Tapparalla varaa valita sponsoreita sillä perusteella sopiiko jäämainoksiin vai ei.

8 tykkäystä

Mun käsitys on että laita mainokset tulee vielä kauden alla muuttumaan. Hautamäki laittoikin että kyseessä jäämainokset laidat tullaan myös päivittämään totuttuun tapaan mainoksilla. Korjatkaa jos olen väärässä.

2 tykkäystä

Ei kai se kauhean paljon kummempi viimekään vuonna ollut? Nyt vaan räikeämmän näkönen kun ei ole jäätä vielä mainosten päällä. Hyvä vaan että on saatu myyntiä, varsinkin kun tilanne on mikä se on.

15 tykkäystä

Tästä voi verrata viime vuoteen.

Edit. Toki tuossa kuvassa on jää.

2 tykkäystä

Hakametsän jää aiheuttaa ainakin television katsojalle epilepsiakohtauksen. Kuva kun siirtyy suunnasta toiseen näkökentässä vilkkuu ääretön määrä värejä ja kuvioita. Vähän kun kaleidoskooppia katselisi, ja kuvion edessä liikkuisi pieniä miehiä edestakaisin.

Tältä ainakin tuntui kun KooVee - TuTo matsia Ruudusta seurasin. Ehkäpä tähänkin tottuu.

No, taloudelliset realiteetit ovat mitä ovat ja hyvä että yleensä voidaan pelata. Hienoa siinä mielessä että yritykset käyttävät tässäkin tilanteessa rahaa seurojen tukemiseen.