Mene ny saakeli tommosten järkäleitten väliin. Saat ite turpaan vahingossa
Lienee vain ajan kysymys koska tapahtuu. Härnää, kaatuilee, ronkkii ja itkee. Osaa myös pelata, joten keskittyisi siihen.
Kumpas olis tullut vaan 5min molemmille ja peli jatkunut.
Kyllä mun silmään toi peli siistiytyi tuon tappelun jälkeen, sellainen pieni rottailu ja lässyttäminen loppui. Tosin loppui hiukan Tapparan pelikin, mutta se ei nyt voiton jälkeen harmita.
Ihan rehti ja sovittu tappelu…kuului ehdottomasti tämän päivän otteluun.
Juuri näin. Illan teemaan sopiva poikapaini. 80-luvulla se oli tollasta.
Eiköhän liiga tästä anna tuntuvat sanktiot kun pojat tuollain laittoi hyvän sirkuksen ruotuun. Seeprakaksikko oli juuri saanut hurlumhein hyvään vauhtiin sitten nämä sankarit palauttaa järjestyksen kaukaloon. Arvoisa erotuomarijohtaja teidän oikeudenjakajat eivät siihen tänään pystyneet, päinvastoin. Olisiko syytä tutkiskella itsekriittisesti kuka loppupeleissä tappelun aiheutti ja laittaa ne pelikieltoon.
Tapparan peli oli loppunut jo kauan ennen tuota tappelua.
Hienoa, että meillä on tämmönen pelaaja joka tarvittaessa tiputtaa hanskat!
Arvasin kyllä, että Witkowskin jäähyn jälkeen Lauridsenin kanssa alkaa mähinät
En itsekään ymmärrä, mutta silti täällä moni huutelee ja toivoo pelikieltoja.
Ei täällä nyt kukaan varsinaisesti ole toivonut pelikieltoja, se on vaan ollut Liigassa yleinen tapa, että tappeluista yleensä huilataan peli tai kaksi
Itselläni ei ole mitään ns reiluja tappeluita vastaan, kunhan se ei ole jatkuvaa hanskojen tiputtamista. Hyvä tapa myös kitkeä pahimmat sikailut
Mukava nähdä pitkästä aikaa Tapparan ottelussa kiekkotappelu! Pisteet siitä molemmille! Kyllä nämä vain kiekkoon kuuluvat.
Itse olen yleisesti ottaen sitä mieltä, että tappelut olisi hyvä kitkeä kiekosta - ennen kaikkea terveyssyistä. Sitten taas toisaalta on näitä matseja, missä tuomarit menettävät kontrollin pelistä aivan totaalisesti huonoilla tuomioillaan, jolloin tällaiset tilanteet muuttuvat jossain määrin ymmärrettäviksi. Silti tuo homma voitaisiin jättää 80-luvulle ja vaikka sitten kasarinostalgiamatsiin kerran kymmenessä vuodessa.
Kurinpitoon menee:
Aika harvoin tappeluista jääkiekossa taitaa loukkaantumisia tulla, paljon pahempia terveysnäkökulmasta on ihan vaan taklaukset tai mikään missä päät kolisee laitaan/jäähän. Harvemmin luistimet jalassa lyönti osuu kunnolla, painiksi menee useimmiten
Mielestäni tappelusta kuuluisi tulla nhl tyyliin vain 5minuuttia eikä ulosajoa
Nyrkkitappelu kuulutettiin jäähyn syyksi ja mulla heräsi heti epäilys että onko Nyrkkitappelu ostanut mainospaikan.
Juurihan Tomas Zaborsky loukkaantui tappelutilanteessa pahasti. Aivan turhia tällaiset loukkaantumiset.
Höpö höpö, kuuluu kiekkoon.
Tämäkin peli rauhoittui heti sen jälkeen.
Pojat tappelee vapaaehtoisesti, kukaan ei pakota.
Ottavat tietoisen riskin.
Tämä se pointti on. Jos ei halua tapella, niin ei tarvitse tapella. Ne tappelevat, ketkä sen osaavat.
Mitään tappelukulttuuria ei tarvitse olla, mutta harvakseltaan, jos molemmat haluavat mennä.