Tapparan Witkowskin ja TPS:n Lauridsenin tappelu 25.11.2023

Ei vaan järki nyt taas ymmärrä. @Aapez ei näin. Ei nyt lähdetä samantien pahoittelemaan yhtä helvetin tappelua ja siitä syntynyttä hetkellistä mielipahaa. Selkä suorana eteenpäin ja suut kiinni. Ensi viikolla viimeistään koko homma olisi ollut muisto vain.

23 tykkäystä

Luultavasti huomenna, kun on uusi peli ja uudet tapahtumat.

1 tykkäys

Sen verran tässä voisi tarkkuutta harrastaa, että pahoittelu koski tappeluklipin käyttämistä tuotteen markkinointiin, ei itse tappelua. (Jos olen oikein ymmärtänyt.) Aika lailla eri asioista siis puhutaan, mielestäni.

Jep. Tämä oli huonosti hoidettu. Tuo postaus tappelusta siinä ja tässä, mutta tuo pahoittelu. Ei noin.

En usko, että ihan hirveän montaa lasta tai lapsiperhettä menettiin…

3 tykkäystä

Minusta ihan järkevä anteeksipyyntö. Tappara on jääkiekkoseura eikä liivijengi tai nyrkkeilyseura.

4 tykkäystä

Kannattais pyytää anteeksi mm. Päivityksiä murskavoitoista. Ei täällä nyt mitään koulukiusaajia olla

3 tykkäystä

Hautamäki teki sitten itsestään pellen. Täysin median vietävissä oleva kaveri.

11 tykkäystä

Täytyy sanoa että enpä ole hetkeen nähnyt omaa jälkikasvua niin liekeissä jääkiekkopelissä kuin tämän tappelun aikana.

Siitä puitiin pelin jälkeenkin vielä useaan otteeseen.

Taisi tenavilla olla vain jännää kun nyrkit vähän viuhuivat. Ei siitä ainakaan mitään traumoja jäänyt.

13 tykkäystä

Ei nyt taas liioitella tällä asialla. Tappelu oli rehti eikä siinä tapahtunut mitään ylilyöntiä. Luke vielä taputti Lauria perseelle tappelun jälkeen. Toivottavasti ei saa syytettä seksuaalisesta ahdistelusta. Pieni kevennys🤪

4 tykkäystä

En kyllä millään ymmärrä, miten pelissä tapahtuneesta tilanteesta Twitteriin videon laittaminen on niin iso juttu, että siitä pitää oikein anteeksipyyntö tehdä. Saatetekstissäkään ei ollut mitään anteeksipyydeltävää.

13 tykkäystä

Onko tätä nyt pyydelty jossain anteeksi?

Siis kysyn sillä kun itselleni ei osu vastaan. :smiley:

Edit. Kannattaa nyt muistaa että ne “mielensäpahoittajat” ovat aina myös niitä äänekkäimpiä huutajia joka suuntaan ja joka asiasta. Vaikka melko hämmentäviä viestejä kyllä twitterissä kyllä tuli vastaan.

Seuraavaksi Tapparan täytyy pyytää anteeksi sitä, että pyysi anteeksi. Itse ainakin olen loukkaantunut.

10 tykkäystä

Kiitos. Olivat sitten näköjään näin tehneet. Olisivat nyt antaneet asian olla. Kyllä se teennäinen myrksy olisi siitä huuhtounut ilman meriselityksiä.

Oikein joukkuekin ollut mukana tälläisessä eettisessä palaverissa valmentajia myöten. Hienosti heitti Hautamäki some-osaston bussin alle. Ite varmaan jättäisin seuran luurin siihen toimistolle ja lähtisin pois.

15 tykkäystä

On tää nykyaika kyllä melkosta. Mitään ei saa sanoa missään, että ei kohu nousisi. Tämäkin aivan mitätön asia josta en usko tapparalaisten mielensä pahoittaneen. Nyt vaan nousi kohu tyhjästä parin tyhjäntoimittajan takia. Samoilla linjoilla mitä täälläkin eli turhaan Tappara tuohon reagoi, olisivat olleet hiljaa vaan niin ei olisi huomisen Kärpät pelin jälkeen puhuttu enää koko asiasta. Tälläisellä ulostulolla pääsee noiden toimittajien suurennuslasin alle ja kohta saa olla pyytämässä anteeksi joka asiaa.

22 tykkäystä

Kyllä näin on. Yleisellä elämänkokemuksella havaittuna: kaikista kiukkuisimmat loukkaantujat ovat niitä, jotka käyttävät ahkerasti ja äänekkäästi termejä “mielensäpahoittajat” ja “kukkahatut”.

Kiitokset Tapparalle anteeksipyynnöstä ja anteeksianto ainakin tältä kukkahattusedältä.

7 tykkäystä

Eikös tämä sillä hiljene, kun ollaan hiljaa, eikä raivota siitä, jos joku halusi pyytää anteeksi.

Keltä tässä piti pyytää anteeksi?
Toki, jos Tapparalle ennen näitä parin toimittajan nostoa on tullut paljon palautetta, että ei ollut soveliasta niin ymmärrän sitten. Tosin nyt vähän epäilen, että tästä ei oikeasti yksikään ”reklamoinut” ennen näitä nostoja mediassa, jos senkään jälkeen. Mun pointti on se, että pitääkö tässä joltain toimittajilta alkaa kyselemään sometiimin ensin hyväksyntää, että mikä on soveliasta ja mikä ei? Tuo viesti varmasti toimi ihan hyvin siinä hetkessä 99% kohderyhmässään niin miksi sitä tarvitsisi anteeksi pyytää?

Edelleenkään en ymmärrä, mutta ei kai mun tarvikaan. Anteeksi pitää pyytää, jos on aihetta. Nyt mun mielestä ei ollut aihetta niin ei olis tarvinnut vaan parin toimittajan takia alkaa anteeksi pyyteleen.

5 tykkäystä

Itse en ole niinkään varma.

Tai en tiedä miten tuo eettinen kokoustaminen myös joukkueen kanssa pitäisi tulkita? Tapparassa ei enää tapella kävi pelissä mitä kävi? Vai mitä se joukkueen mainitseminen eettisissä ohjeissa tähän postauksen kuuluu?

2 tykkäystä

Saattaa muuten olla, että tämän jälkeen näin rehellistä nyrkkitappelua ei Tappara-pelaajan toimesta nähdä tyyliin enää koskaan.

3 tykkäystä