Tapparan yleisömäärät 2016-17

Mulla on jotenkin ihan erilaiset vibat tästä asenteesta, jotenkin tuntuu että tänään soi nannnaaaa naaana naaa :sunglasses:

3 tykkäystä

Mes… Mun kalkumalaattori sanois 4300… Mites @Messi

Sanoisin, että 4 300-4 350

Ollaan siis perusilvesviikonloppupeli tahdissa

Olisi voitu vetää kaksi yhdenhinnalla ksmpanja. No ri sitten

Minun silmään näytti siltä,että olisi aavistuksen lähempänä 5000.Tiedän ,että teit vain arvion mutta arvioisin itse 4500-4700.Riippuu tosin ihan siitä paljonko seisoma paikkoja ja muita juuri ennen ottelua menee.

1 tykkäys

5597 tuli kauden keskiarvoksi. Hyvä :mikki: , voit ostaa toisen purkin viiksivahaa kevääksi.

6 tykkäystä

Olikos tavoite 5200 tälle kaudelle?

1 tykkäys

Tavoite oli Urheilusanomien mukaan 5300. Eli +297 :ok_hand:

4 tykkäystä

Messin kalkulaattori kiittää kaikkia uskollisia kannattajiaan ja toivottaa kaikille helevetin pitkää kevättä ja märkää päätöstä Keskustorilla kauteen.

21 tykkäystä

Eiköhän Tapparan toimistolla olla taas hetkeksi tajuttu millainen joukkue vetää jengiä halliin. Voittava tietenkin, mutta rosterissa on oltava suurelle yleisölle riittävän tunnettuja ja mielenkiintoisia pelaajia. Tässä nuo välillä kritisoidut EHT-kutsut ovat taatusti toimineet hyvänä veturina.

Kova suoritus myös toimistolta. Vielä kun minimi saataisiin nostettua 4500 niin avot.

3 tykkäystä

Pelkät yleisömäärät ei lämmitä kuin huijaavia markkinamiehiä ja liigapomoja jotka huutelee lukuja yhteistyötahoilleen. Eipä lämmitä ilmsisliput ja haamukatsojat kassanhoitajaa. Esimerkkinä ilves

Katsotaan pelin ja numeroiden taakse

Tapparalla kävi tällä runkosarjakaudella kotipeleissä 372 katsojaa enemmän per peli kuin viime kaudella.

20 euron lipun hinnalla tuloja viime vuoteen:
30 x 372 x 20 = 223 200 enemmän tuloja kassaan. Lisäksi nuo 11 160 katsojaa tuovat oheismyyntiä kassaan muutaman kymmenentuhatta.

Olikohan niin, että budjetti oli 5 400 katsojaa per peli?

1 tykkäys

Lainaan itseäni pari viestiä ylempää:

1 tykkäys

Kausiennakkoketjusta 2016-2017 yleisötavoite 5325 Jääkiekkolehden tietona.
Viime kaudelle oli 5300 tavoita ka ( IL 3.2.2016 ).

Pitää paikkansa. Kuulin eräältä “hyvinkin perillä olevalta taholta” juuri aikalailla tuon suuruisen luvun, että tuon verran on pelkästään lipputuloja viime vuotta enemmän. Tässä vaiheessa.
Ja vielä kun semifinaaleihin päästään niin sitten on hyvin asiat.

Vähän jatkojalostettua dataa yleisömääristä

16 tykkäystä