Niin, Hakametsän aikaan tais 7000 oll aina ihan ok lukema. Tuskinpa se Raumankaan laajenuus toteutuessaan 4500->5200 tarkottaa täyttä hallia joka viikonloppu.
Melkein puolet tyhjänä
Tälläin Tapparan päivityksessä tänään:
Vielä 10 päivää isoon iltaan ja nyt jo yli 7000 lippua myyty – tervetuloa Kristian Kuuselan juhlaotteluun lauantaina 15. marraskuuta! ![]()
Tappara–Pelicans la 15.11. | Kuusela 71 -pelinumeron jäädytys
Juhlaseremonia alkaa klo 16.30
Varmista oma paikkasi juhlissa: Tappara.fi/liput
Eiköhän tää tarkota, että 10000 menee rikki tohon peliin, mikä oikein onkin.
Nyt kun karttaa katson niin sille näyttäisi, että meitä on yli 10k hallissa Krissen juhlaottelussa. Olisko 11k mahdollinen? Vai mitä @Messi sanoo?
Kyllä minä uskon 10 tuhanteen. Ehkä ei vielä ihan ole sitä, mutta kampanjointi on vasta alkanut toden teolla.
E. Minut muuten tunnistaa pelissä helposti. Minulla on Tapparan pelipaita päällä. Selässä lukee: Kuusela.
Ihan hyvältä vaikuttaa. Ja toivotaan, että Tappara vaikka voittais noi pelit ennen lauantaita ni sekään tuskin haittaisi jos oltais esim. sarjakärjessä lauantaina.
Somen mukaan yli 8k
Melkein kaikki paikat, jotka ovat myynnissä, on myyty. Miksihän eivät avaa päätyn yläkatsomoa? Onko tavoite jo täynnä?
Kyllä nuo tuossa vaiheessa yleensä on jo avattu.
Kaikilla ei ole varaa kalliisiin keskikatsomoiden paikkoihin.
Jos ne paikat on varattu Kuuselan entisille pelikavereille? Kyllä niistä muutaman katsomo lohkon saa täyteen.![]()
Nyt on yksi lohko avattu tuolta vasemmalta ylhäältä.
Kuuselan entiset kummi yritykset vois ostaa loput paikat pois ja jakaa niiden omille työntekijöille, asiakkaille, tai viedä liput kouluun. Mä häpeän Tamin sanoin kun ei oo mökki täynnä.
Tänään varmaankin kauden pienin yleisömäärä. Saattaa nelosella alkava olla.
Jep ja sit kun esim firmojen kausarit on jääny lojuun pöydille niin pääluku sama kuin ipalla eilen
Silmämääräisesti kauden pienin yleisömäärä tosiaan.
Pitkien sivujen parhaat paikat oli saatu aikalailla myytyä loppuun -50% kampanjalla, mutta suuri osa lipun ostaneista ei ole paikalla.
Aitioissa on melko täyttä.
Pikkujouluaika.
Seisomakatsomo on aika autio😳
Perjantain paikalliseen varmaan 3-4 tuhatta lippua myymättä. Alkaa paikalliskiima hiipumaan.