Mitä pitää tehdä että tämä tehtävä voidaan sulkea:
Sisäänkirjautumiset yleisimmistä SSO-tarjoajista.
Muuta kommentoitavaa
Tarvitaan ennen yhteisöprojektin avaamista.
Mitä pitää tehdä että tämä tehtävä voidaan sulkea:
Sisäänkirjautumiset yleisimmistä SSO-tarjoajista.
Muuta kommentoitavaa
Tarvitaan ennen yhteisöprojektin avaamista.
Nämä on nyt tehty, mutta vain hyvin pintapuolisesti testattu. Tarvitaan lisää näyttöä toimivuudesta.
Googlella on ilmeisesti ainakin yksi käyttäjä tullut sisään. Onko kukaan todentanut itseään FB tai Twitter tunnuksella?
Olen todentanut Twitter-tunnuksella ja vaikuttaisi toimivan.
Googlella tulin ja toimi toisella yrittämällä. Vikana oli ensin (minulla on kaksi g-mail tiliä) se että Google tunnisti tietysti juuri sen maili-tilin jolla en halunnut tänne tulla. Jouduin sulkemaan kaikki aktiiviset ohjelmat, ja boottaamaan koneen. Sitten meni läpi - ja täällä ollaan.
Jees, tuo ei ole palstan ongelma - jos olet sisäänkirjautuneena Googleen, niin se yrittää tietysti niillä tunnuksilla autentikoitua tännekin.
Minä olen todentanut FB-tunnuksella. Minun nimimerkki jää vajaaksi, kun viimeinen merkki ei voi olla piste(.). Saiskohan muutosta?
Tämä näyttää olevan joku mielenkiintoinen Discoursen ominaisuus, eli vika ei ole tässä meidän setupissa. Laitatko asiasta virheraportin – pitää jossain vaiheessa siirtää se Discoursen kehittäjille.
Tai jos Lontoo taittuu, niin raportoi suoraan Discourselle:
Ilmeisesti toimii, koska mitään päinvastaista ei ole kuulunut. Jos ei toimi niin tee virheraportti.