Telia TV: Sisältö, selostajat ja studiotiimit

Katso pyöriikö siellä kanavalla se tunnari?

1 tykkäys

Kokeilen kun pääsen kotiin, kiitos!

Vastaus tähän, kyllä pyöri.

Jep, eli olettaisin siis että kanava ja peli näkyy.

1 tykkäys

Pystyt kyllä :blush:

Täältä löytyy vielä kaikille vinkit katseluun tänä viikonloppuna.
Jännittävää kiekkoiltaa jokaiselle! Ei kannata myöskään unohtaa Liigalive360 -lähetystä klo 16.30 alkaen!

//Sanna@TeliaPartio

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV: Sovellukset ja tilausvideopalvelu

Pamahti Liigailta nopeasti kiinni, kun Tapparan pelistä puhuttiin max. minuutti. Ika heitti nopeat setit ja siinä se. Muista illan otteluista ehdittiin ja jaksettiin jauhaa minuuttitolkulla.

Posin kautta:
Se että Tappara voittaa ei ole mikään iso puheenaihe. #Rutiini

8 tykkäystä

Ika näytti olevan peruspettyneen näköinen kun Tappara voittikin. Ylivoima oli toki tehokasta, mutta pari erää oli pelillisesti aivan helkkarin laadukasta tekemistä. Ei tuolta kovin moni jengi olisi pisteitä ottanut. Edes yhtä.

Mutta summa summarum: Studion tekemisen laatu ja objektiivinen suhtautuminen on alkanut lipsua. Toki ei vielä millään Ruutu-tasolla olla, mutta toivottavasti joulutauolla vetävät kinkkua siihen malliin, että raikkaus palaisi. Ei siellä voi fanilaseilla vetää mitään puolivillaisia.

1 tykkäys

Taisi olla lähetysaika vähissä, kun loput pelit vedettiin niin juosten kustu mentaliteetilla lävitse, kun aika käytettiin lätiseen liikaa muista peleistä.

Jälleen kerran: olisi ollut parempi fokusoida johonkin peleihin kuin yrittää käydä kaikki läpi.

2 tykkäystä

Tämän päivän lähestyksen erätaukotuotanto oli aika antikliimaksi.

Täysi kierros ja jengi janoaa maaleja muista peleistä. Ensimmäisellä erätauolla näytetään Rauman kylän raittia ja toisella erätauolla Kärppä-vartti Raksilasta.

Myönnän, huuruhkoon veti.

7 tykkäystä

Ei sentään ollut pellaaja intro :smiley:

2 tykkäystä

Olet näemmä kehitellyt bottia. Etenkin tapahtumien peliajat ovat todella hyödyllinen lisä. Refresh-nappula ja hakukenttäkin on ilmestynyt. Koko sivusto on saanut oikean URL:inkin pelkän IP:n sijasta ja löytyy nyt osoitteesta liigabotti.net. Kiitän tästä palvelusta, on aktiivisessa käytössä. (Ja Telialle pyyhkeitä, että tämä asia on yhä ulkopuolisen tahon varassa.)

Kun tuolta valitsin ekan klipin, huomasin että Telia on omaan videosoittimeensa tehnyt jotain muutoksia. Videosoitin täyttää nyt leveyssuunnassa koko näytön, mutta koska minulla on selaimen yläreunassa välilehdet ja osoitekenttä sen alla, kuva ei mahdu kokonaan pystysuunnassa vaan alareuna leikkautuu pois. Jos teillä muilla on samaa ongelmaa, painakaa F11-nappulaa, jolla pääsee selaimen kokoruututilaan. Kriittinen erityisesti sen takia, että muutoin ei pysty esimerkiksi kelaamaan lainkaan.

Jos @TeliaPartio viitsisi viedä palautetta niin kertokaa, että soittimen kokoa skaalattaessa täytyy huomioida pystysuuntainen tila vaakasuuntaisen lisäksi. Kaikki navigointielementit ovat muutenkin hiirenpaskan kokoisia, mutta se on pienempi murhe. Otetaan esimerkkivideoksi TPS-Tappara-kooste: https://videos.liiga-services.telia.fi/embed/8593

6 tykkäystä

Nuo Telian videot toimii muuten järkyttävän huonosti ainakin minun iPhonella. Ensin pitää painaa kahdesti playtä että video lähtee pyörimään. Pyörii hetken jonka jälkeen lävähtää mainokset ja pitää jälleen painaa playtä. Mainoksia pyörii puoli minuuttia jonka jälkeen painetaan taas playta. Vasta sen jälkeen näkee itse pätkän, jos koko roska ei ole jumahtanut jossain kohtaa. Jää usein katsomatta kokonaan kun ei tuota jaksa. :-1:t2:

3 tykkäystä

Honor 8:n (Android) Liigavahti-sovelluksella toimii kuin unelma, siitä kehuja Telialle. Salamannopea eikä mainoksia edes tule. Liigabotti.netin toiminnassakaan ei mitään murheita, kun nyt huvikseni kokeilin.

1 tykkäys

Liigavahti toimii kyllä hienosti, mutta jos koittaa katsoa Liigan otteluseurannasta klippiä, niin minun Android Honor 7 luurilla käy samalla tavalla kuin @ozzi kuvaili lukuunottamatta play-napin painamisen tarvetta. Aika monesti itse tapahtumasta ei ole meinannut saada mitään selvää, kun homma nykii hitaasti eteenpäin mainosten tahdittamana.

Liigavahdissa ei tarvitsisi mainoksia katsella, mutta kun joku maali olisi Liigan otteluseurannasta suoraan katsottavissa niin ei jaksaisi hypätä palvelusta toiseen.

2 tykkäystä

Liigavahdin Android -versioon oli tullut Chromecast -nappi eli nyt näkee tilanteet isolta ruudulta :+1:

5 tykkäystä

No niinpä näkyy tekevän! Laitan tämän huomion eteenpäin selvitykseen. //Olivia

2 tykkäystä

Taitaa olla sittenkin vanhempaa perua tämä raportoimani ongelma. Liigabotti.net oli vaan vaihtanut sivun tyyppiä jolle se linkittää share-sivusta embed-sivuun. Yhtä kaikki, pystysuuntainen skaalausongelma on. Siinä pikkuvika korjattavaksi. Sitä ennen muistakaa F11-painike, jotka Liigabottia käytätte.

Navigointipainikkeet ovat nyt ok sen sijaan, se ongelma taisi olla minun päässäni. Varmaan olin onnistunut zoomaamaan ulospäin kun yritin keksiä miten pystyy kelaamaan.

Aah, okei. No mutta hyvä että asia selvisi. Ja kiitokset että palasit vielä asiaan. //Merja

1 tykkäys