Eiköhän kyse ole siitä ettei tule liian pitkiä ottelutallenteita. Se on helpompi toteuttaa nykyisellä tavalla.
Itse en näe mitään ongelmaa painaa kahdesti hiirtä, jos haluan pelin jälkeen katsoa studiota.
Eiköhän kyse ole siitä ettei tule liian pitkiä ottelutallenteita. Se on helpompi toteuttaa nykyisellä tavalla.
Itse en näe mitään ongelmaa painaa kahdesti hiirtä, jos haluan pelin jälkeen katsoa studiota.
Olen vahvasti sitä mieltä, että Telian kannattaisi korjata nykyiset ongelmat ja kehittää vaikka HTML5-soitin loppuun asti.
Kattelin 17.9. tehdyn Ari Vallin shown´n. Ihan hyvää jutustelua, Manner ja Pennanen oli hyviä vieraita. Mutta sitä ihmettelin ku itse ohjelma oli alle vartin ja lähetys 45 minuuttia. Vähä hämäävää tommonen. Tunnari sielä pimputti sen 30 minuuttia.
Kyllähän noissa ottelutallenteissakin on reilu tunti lopussa tunnaria monesti (esim. Tappara - JYP päättyy vähän ennen kolmea tuntia, mutta koko jakson pituus oli jotain 4 tuntia 15 minuuttia).
Valmentajien mikeistä juttua. Totta joka sana, vaikka ihan hyvä lisä olisikin lähetyksiin.
Hei! IE ja Edge ovat jo nyt HTML5 pohjaisia. Chrome, Firefox ja Safari ovat kyllä tulossa. HTML5 pohjaisten selainten suhteen olemme kohdanneet teknisiä haasteita. Tavoitteena on saada nämä toimimaan mahdollisimman pian. Asian eteen tehdään tällä hetkellä töitä hiki hatussa. // Hanna
Jalosen purkaukseen vastaus.
" Valtavalla kunnioituksella Jukka Jalosta ja muita Suomen huippuvalmentajia kohtaan, niin jo viime kaudella testattiin mikitystä ja silloin saatujen hyvien kokemusten myötä hanketta päätettiin jatkaa tällä kaudella. Päätimme jatkosta jo keväällä.
Kallioniemi korostaa, ettei mikityksestä ole päätetty valmentajien tietämättä."
Ihan vaan vinkiksi:
Eiköhän tuolta apu teillekin löydy.
Kokemukset olivat tietysti pelkästään positiivisiä, koska negatiivisistä kommenteista olisit tullut sakkoa ja kakkua (sanktiouhka)
@TeliaPartio : Taitaa puuttua äänet myös HIFK-HPK -pelin valmentajien haastattelusta samaan tyyliin, kuin Ilves-Tappara -pelin vastaavasta…
https://videos.liiga-services.telia.fi/share/12946
Edit. Ääniongelma nähtävästi korjattu nyt
Opetelkaa lukemaan huulilta. Itseasiassa aikka heikkoa suorittamista Telialta. Menee taas vuorokausi, ennen kun huomaavat, että ihan ei toimi. Tosin nyt on vasta vuosi 2019.
Eikö noissa Telian ottelukoosteissa näy enää muutakuin maalit? Ainakin ennen näytetty myös muita pelitilanteita…
Filmirulla ei oo niin halpaa, maksaa.
Hoitaisivat nyt ennen aitiomikityksiä nuo haastattelujen mikitykset kuntoon.
Ei se valmentajamikitys edes mitään viihdettä lisää, vaan päin vastoin latistaa sitäkin. Kuva riittäisi. Ihan hyvä kommentti Jaloselta aiheisiin. Voisihan siihen sisääntulokäytävälle laittaa jonkun Markku “Make” Lindellin raportoimaan tunnelmia, tai tosiaan tehdä aitiohaastatteluita/-mikityksiä edes sovituilla katkoilla.
Playoffeissa joka joukkueeseen sitten oma Telia-vastaava, joka hoitaa lähetysseurantaa, josko sieltä ilmenisi jotain tärkeitä tietoja otteluiden ratkaisuhetkiin.
Minä en voi käsittää, että yli vuoteen ei ole saatu maalin jälkeen perustietoja, Maalintekijä, ja ketkä syötti. Kauden tehopisteet yms. Nyt mennään vaan wisehockey jutuilla,ja unohdetaan se tärkein.Nippa nappa saadaan maalintekijästä jotain. Tästä annoin palautetta jo viime kauden alussa, ja meni kuulemma eteenpäin… sinne kuuluisaan mustaanaukkoon…
Lehkonen antoi yllättävästi posia eilen, tosin molemmille joukkueille.
Lehkonen on hyvä hommassaan - suurin yksittäinen ongelma on se, jos Lehkonen lyödään yhteen jonkun fanipojan kanssa. Syystä tai toisesta Lehtonen luopuu tuosta vahvuudestaan, jos seurassa on esim. Tuomas Nyholm. Nyholm on tälläkin foorumilla arvostettu studioisäntä ja en herra varjele enää uskalla häntä kritisoida.
Nyholmin ongelma on kuitenkin se, että hän tunkee asiantuntijan rooliin väkisin jokaisessa lähetyksessä ja hän johdattelee keskustelua aivan liikaa. Ja syystä tai toisesta esim. Lehkonen lähtee tuohon studiossa herkästi mukaan. Kun hän keskittyy omaan hommaansa jonkun selostajan vieressä niin hän on kyllä ihan ytimessä.
Eikö tämän viikonlopun tuplakierroksista kummastakaan ollut 360 lähestystä, vai enkö vain osaa? Jingleä pukkasi kun oli ajatus katsoa kierrosten parhaat palat otteluiden päättymisen aikaan.
Tuomas Sanomalla oli(ja on THF:ssa edelleen) loistava mediapersoona. Luo vaikutelman, jossa mikrofoni on hänen kaverinsa. Tuomas Telialla on vähän väkinäinen, koska ei sano itse, vaan yrittää hiukan saada ns. asiantuntijat sanomaan, mitä mieltä on.