Telia TV: Sovellukset ja tilausvideopalvelu (vanha)

Oman kokemuksen mukaan ihmiset aliarvioivat lähes järjestäen muiden verkkojen vaikutuksen omaan wifiin sekä ylipäätään odottavat operaattoreiden halvoilta reitittimiltä/modeemeilta aika absurdia suorituskykyä. Jos ostat operaattorin 200 €:n modeemin tai reitittimen niin siinä on järjestäen päällä oman kokemukseni mukaan ainakin 100 € ylihintaa. Jos haluaa oikeasti toimivan verkon omaan kotiinsa niin kannattaa panostaa niihin laitteisiin ihan itse ja unohtaa operaattoreiden purkit alkuunsa. Jos taas itse tyytyy siihen peruskäyttöön eli kovin suoritus on oikeasti se Telia-TV:n käyttö ja asuu kaupungissa niin siihenhän noi kelpaa.

Joka tapauksessa omasta laitteisto täytyy huolehtia: halvat modeemit vaativat resetointeja. Olen itse törmännyt mitä ihmeellisimpiin ongelmiin juuri wifin kanssa ja lähes aina olen kaikki ongelmat selvittänyt resetoimalla modeemin + yhdistämällä uudestaan. Joku @ljpp saa sitten vastata siihen tekniseen puoleen tarkemmin, mutta onhan wifi + halpa operaattorin reititin lähes tuhovarma yhdistelmä.