Telia TV: Sovellukset ja tilausvideopalvelu (vanha)

Homma sama teliatv boxilla ja android sovelluksessa.

Jos ei siinä tv-valikossa näy peruskanavien lisäksi Liigan kanavia, niin tuo sinun Liigapassi ei voi olla voimassa. Pystytkö kirjautumaan telia.fi tai laittamaan meille chatin kautta viestiä, niin katsotaan tilannetta?

//Niko

No, olen nyt chatissä. Kaikki on muuten normaalisti, mutta linkki vaatii ostamaan.

1 tykkäys

Älkää viitsikö. AppleTV sovellus on kysellyt useamman kerran rahaa, vaikka passi voimassa.

Tällaista ei ole itsellä tapahtunut, vaikka jonkin verran tullut käytettyä myös Apple TV:llä Telia TV -sovellusta. Lähtökohtaisesti kirjautuminen ulos ja takaisin sisään voisi auttaa asiassa tai laitteen uudelleen käynnistäminen Asetukset -valikon kautta.

//Niko

Sovellus poistettava ja asennettava uudelleen. Muu ei auta.

Olihan sulla määritetty Apple TV asetuksista automaattiset päivitykset käyttöön?

//Niko

On. Ja uudelleen asennettu sovellus löytää heti tilauksen joka on voimassa. Nyt on pari viikkoa toiminut, Joulukuun alusta Tammikuun alkuun temppuili ja asennutti uudelleen.

1 tykkäys

Itellä ei toimi millään laitteella. Pyytää maksua vaikka passi voimassa. Lauantaina oli ok. Olen Saksassa piti hankkia vpn et suostu toimimaan, vaikka pitäisi toimia täällä.

EU alueella Telia TV -sovellus toimii kyllä ilman VPN:n käyttöä. Tuo maksun pyytäminen tulee vain jos paketti ei ole voimassa. Kirjautumalla telia.fi sivuille tai Minun Telia -sovellukseen pääset näkemään voimassa olevat kanavapaketit.

//Niko

Luki, että maantieteellisitä syistä ei voi näyttää. Onko Telia siis sanonut irti liigapassin.

1 tykkäys

@Axe76 Telian robotti on siivonnut tunnuksia. Minunkin tunnukseni hävitettiin. Sain ne äsken takaisin, mutta ilmeisesti kanavapakettini etuhinta hävisi. Eli tappelu jatkuu. Huoh.

Chatin mukaan kaikki olisi ok. Pitäisi näkyä kuulemma. Olen asentanut uudelleen sovelluksen

1 tykkäys

Tilaavat uudelleen passin. Kestää kuulemma 30min.

10€ hyvitys seuraavaan laskuun. No taitaa olla huono pelikin niin ei vi…a paljoa.

1 tykkäys

@TeliaPartio Tämä on oikea bugi ja on toistunut useita kertoja - viimeksi tänään. Win10 ja Chrome.

Nyt alkoi toimimaan.

Tosiaan oli varmaan jossain päivityksessä tms. tilanteessa muuttunut herzit chromecastista. Vaihdoin 50 Hz ja ainakin tänään toimi taas moitteettomasti.
Ei tullut jostain syystä mieleenkään kun ei ole tapahtunut koskaan aiemmin.
Oli tiputtanut “täpän” pois molemmilta chromecasteilta.
Seurataanpas tilannetta.

Laitetaan tämä selvitykseen ja palataan asiaan mahdollisimman pian! // Katja

1 tykkäys

Koitathan @ljpp käynnistellä laitteet uusiksi, ja jos tilanne jatkuu samana niin laitathan meille häiriöilmoituksen, jotta päästään tutkimaan tätä vielä syvemmin. // Katja