Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV: Sisältö, selostajat ja studiotiimit

Nyt tais käydä tuuri kun taloyhtiö irtisanoi sopimksen Telian kanssa. Ja siirtyi Elisan kuituun. Päästiin samalla irti määräaikaisesta sopparista Telia viihteen ja liigan osalta. Nyt 100 meganen netti ilmainen ja sit vaan otetaan kauden alussa liiga passi käyttöön. Ja chromecastin kautta telkkariin kuva. Ja se mikä tässä oli tuuria niin toi Telian preseason lähetykset. Ei yhtään Tapparan peliä! Aika syvältä toi touhu kyllä.

Just viime viikolla Telian kaveri koitti myydä mulle passia vedoten preseason-peleihin. En ostanut.

6 tykkäystä

Tämäpäs mukava yllätys. Jos oikein katsoin, Tappara on ainoa joukkue, jonka peliä ei ole ainoatakaan.

Sorruin Telian propakandaan, että ei kannata irtisanoa tilausta kesäksi, kun näkee preseason pelit ilmaiseksi. Eipä tarvitse niitä katsoa vaan voi tehdä jotain aivan muuta.

5 tykkäystä

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV: Sisältö, selostajat ja studiotiimit

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV: Sisältö, selostajat ja studiotiimit

Tein myös itse saman ja katkaisin tilauksen ja en aio aloittaa päivääkään ennen Liigan alkua jo viime kauden alun ”ilmainen” preseason maksoi useamman euron ja nyt kun ei Tapparan pelejäkään näe niin päätös oli helppo tehdä.

Helppoa ei sen sijaan edelleenkään ollut katkaista tilausta kysyin jo asiakaspalvelun chatista ja ainoa vastaus oli ”omilta sivuilta” ei paljoa asiaa auttanut.

Onneksi tästä ketjusta löytyi tähän ratkaisu :smile:

4 tykkäystä

Mää en taas suosittele odottaan ihan sinne viimeseen päivään saakka tilauksen kanssa. Sillon kun tuppaa yleensä oleen se tilauspiikki, ja sillon saattaa jäädä ensimmäinen kierros näkemättä kokonaan sen euron venyttämisen vuoksi.

2 tykkäystä

Minä taidan irtisanoa Telian kanssa tekemäni tilauksen. Ei oo oikein luottamusta, minkä päälle rakentaa.

E. Ja tuon teinkin. Voitte siellä Telialla katella pelejä vaikka Hämeenlinnassa.

5 tykkäystä

Onneksi on tämä ketju, vai mitä @TeliaPartio? Tätä ilman olin jo menossa pre-seasonia aktivoimaan.

3 tykkäystä

Itse sanoin LiigaAllstarin heti irti, kun Stanley Cup nousi ilmaan. Muutenkin hinta olisi noussut ovh hintaan elokuussa. En todellakaan maksa tyhjästä ja nyt vielä tämäkin, että 0 harkkamatsia niin ei kiitos. Katsellaan taas syyskuussa, kun tulee uusi kausari tarjous :+1:

2 tykkäystä

Samoin lähti itselläkin. Hinta liian korkea ja jopa Telian oman boxin kautta kuvanlaatu Jääkiekko HD:llä on tosi kehno.

1 tykkäys

Itse suljin myös oman Liiga-passini. Koko viime kausi oli kokonaisuudessan huono.Paljon luvattiin ja täällä päässä odotettiin, mutta pettymys oli suuri.
Ennemmin katselen vaikka radiosta ensikaudella peliä.

6 tykkäystä

Käsittämätön vänkääminen toisessa ketjussa jostain harjoituspelien näyttämisestä. Täällä huudetaan päiväkohtaisen hinnoittelun perään.
Itse näen asian niin, että tilaan liigapassin 12x 25€ = 300€ vuodessa sen jakaa 60 ottelulle jää ottelun hinnaksi 5€. Mielestäni hinta on halpa ja tällä rahalla näkee myös muiden joukkueiden pelejä. Ainoa mikä olisi voitu tehdä helpommaksi on se että per-season pelit olis tullu automaattisesti näkyviin jos tilaus jatkuu yhtämittaisena. No ehkä selviän siitä tilaamisesta ennen pelejä :joy:

6 tykkäystä

Sulla taitaa näkyä tiedot tossa, siis nimi. Ton mukaan on Liigapassi eli kaikkien joukkueiden pelit?

1 tykkäys

Kiitti. Näköjään siinä nimikin vilahti.

Liigapassi, mutta laskutusväli 11.5.-30.5. Eikös viimeinen finaali ollut 4.5.?

Periaatteessa olit tehnyt sopimuksen, jonka mukaan Telia olisi voinut veloittaa koko toukokuulta täyden hinnan. Huonona kompromissina he pudottivat toukokuun ajaksi hinnan 13,90 euroon. Mainitsin sen muun muassa tässä viestissä. Tuo 9,41 euroa taitaa tulla tulokseksi laskutoimituksesta 13,90*(21/31).

Niin. Mikä sitten on halpa?
Tapparan kannattajakausarilla yhden kotipelin hinnaksi tulee alle 10 euroa ihan omalla paikalla Hakametsässä.

6 tykkäystä

Ei prkl. Ettäs kehtaavat. Ottivat siis syyskuun puolikkaan takaisin.

Taidan kuitenkin soittaa ja keskustella jonkun viattoman asiakaspalvelijan kanssa. Asiahan on niin että: “et maksa mitään kun ei pelata” ei nyt oikein toteudu. Se oli ainoa asia joka syksyllä osattiin sanoa.

2 tykkäystä

Onneksi tajusin laittaa All Stars -passin poikki heti Tapparan pelaaman pronssipelin jälkeen. Olisin muutoin maksellut touko-kesäkuun (ja puolet huhtikuusta) 30€/kk siitä, että minulla on mahdollisuus katsoa muutama NHL-ottelu lähinnä keskellä yötä (prime time -peleistä useimmat tulivat JIM:ltä) ja muutama finaalipeli, joita ei TV5 näyttänyt. Heinäkuussa olisin maksellut 30€/kk Svängi-show:n uusinnoista ja elokuussa 30€/kk taas tyhjästä, kun Tapparan pelejä ei näytetä - KHL ei minua kiinnosta. Ai niin ja syyskuun puoleen väliin saakka olisin maksellut jälleen tyhjästä, sillä kaikkien passien laskutus juoksee 1.9. - 12.9. Eli 150€ hintaa muutamalle pelille ja ”kätevyydelle”, kun voi antaa laskutuksen juosta. Ei-kausikorttilainen olisi maksellut vielä 5€/kk enemmän.

Käsittämättömän sekavaa on Telian viestintä ollut mitä tulee laskutukseen ja myös ns. ilmaiseen harjoituspelipakettiin, joka ei kuitenkaan sisällä syyskuun harjoituspelejä. Hämmentävintä on, että Telian asiakaspalvelusta saa eri vastauksia riippuen siitä keneltä kysyy. Esimerkkejä voitte lukea vaikkapa Jatkoajan tämän päivän ja eilisen keskusteluista.

7 tykkäystä