13/15.
14 / 15, joku pianisti kysymys meni väärin
14/15 Kahden keikka meni väärin. Taustelupari olis tuonu täydet.
14/15, Lemmenlaiva-kyssärin mokasin huolimattomuuttani.
14/15
Ritari Ässää tuli seurattua näistä sarjoista varmaan vähiten, joten KARR-auto ei ollut tuttu.
14 oikein minullakin. En tiennyt, mitä Al Bundy myy. Pari kolme meni ihan tuurilla oikein, sellaisista sarjoista, joita en juuri seurannut.
14/15, Lemmenlaivan lääkärin laitoin ajattelematta baarimikoksi
Täydet. Mut meikä onkin vanha.
11/15 ja luulin et meni hyvin😂
10/15. Näin 90-luvun puolella syntyneenä olen tuloksesta ylpeä. Mutulla ja silkalla tuurilla menin enimmäkseen. Muutaman tiesin, mutta muiden vastausten osumaprosentti oli erittäin hyvä.
15/15. Ennen oli kaikki helppoa ja yksinkertaista (muistaa), kun televisiossa oli vaan kaksi kanavaa. Ja se televisiokin oli puuta.
15/15. Helppohan nuo oli muistaa, kun ohjelmat tuli mustavalkoisena ja kuva oli säädetty teräväksi virityskuvan avulla.
14/15.
Meidän70-luvulla syntyneiden pitäis saada ainakin 13/15 kun ei dementia vielä jyllää.
Milloin sä olet Taisteluparia mustavalkoisena katsonut?
Se mitä television kuvaputken sisäpinnassa on ratkaisee mitä väriä katsoja näkee. Kirkkaus puolestaan riippuu elektronisuihkun voimakkuudesta. Näin se muistaakseni meni.
Helmarikone kertoo, ketä pelaajaa muistutat.
Minä olin Emmi Alanen.
- Emma Koivisto
- Amanda Rantanen
- Paula Myllyoja
- Essi Sainio
- Anna Westerlund
- Olga Ahtinen
- Tuija Hyyrynen
- Kaisa Collin
- Tinja-Riikka Korpela
- Linda Sällström
- Juliette Kemppi
- Anna Auvinen
- Jenny Danielsson
- Emmi Alanen
- Ria Öling
0 äänestäjää
- 0-5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 äänestäjää
Pitää vissii lotto laittaa 4-5 meni ihan tuurilla
2/10. Huonolla tuurilla.
Camaan.
Parissa pystyi valistuneesti arvaamaan ulkonäön perusteella, parissa liivin väri oli vinkki tai suora vastaus ja yhdellä oli silmäluomet maalattu maansa väreihin.