Muistaakseni Minskissä on iso halli?
Menin heti vastattuani googlailemaan, ja näinhän se on.
Olin tuolla vuonna 2014 KHL:n finaaleja katsomassa. Siitä liikkui juttua, että olisi ollut Euroopan suurin lätkäyleisö ikinä, mutta en senkään todennäköisyyttä tiedä. Paljon oli jengiä kumminkin.
Sijalla 4.
Bratislava?
Tämä on oikein. Meni itseltä aluksi ohi tämä vastaus. Jatka.
Ilmeisesti se Lanxess-Areena?
Minulla ei ole kysymystä. Joku muu saa kysellä.
Kenen ENTISEN jääkiekkoilijan lempinimi oli Konna?
Sepä juuri. Sijalta 5 löytyy itselle hieman yllättäen Arena Zagreb. Ei luulisi kiekko ihan hirveästi Kroatiassa kiinnostavan.
Kari Suoraniemi. Teki mieli vastata Kontiola…
Onko Petri julkistanut lopettavansa uransa?? Ei ollut viime viikolla kokoonpanossa.
No ei, hassuttelut sikseen. En tiedä.
Joku Kari kävi itselläkin mielessä, en vaan saanut päähän sukunimeä.
Kari on oikea etunimi.
Ehdit ensin, en huomannutkaan.
Kärppien mestareita v. 1981.
Kuka sai lempinimen “Raksilan Maradona”, milloin ja miksi?
Oon kuullut tämän mutta ei tule muuta mieleen kuin että liittyiköhän käsimaaliin…?
Liittyy. Ja Jokerit eivät oikein tykänneet.
Jaaha, käsimaali ja vuosi oli 2003. Kukakohan olisi kiekon maaliin heittänyt…? Muistan kun Kari Lehtonen lähti aika napakasti protestoimaan maalin taakse, mutta Reijo Ringbom ei ottanut kuuleviin korviinsa. Tuota maalia tuli aikanaan kelailtua itsekin paljon, kaveri kun on jokerifani. Käsittämätöntä, ettei sitä tarkistettu videolta.
Pelasikos Kärpissä tuolloin joku Juntunen?
Voittomaalin heitti taaksepäin joku, Viuhkola?
Maali tarkistettiin videolta ja loppujen lopuksi merkittiin Henrik Juntusen tekemäksi, (ensin Pasi Nielikäisen), mutta se Maradona oli eri pelaaja. Eikä ollut Viuhkolakaan. Vuosi oli 2003!
Sama pelaaja syötti 2004 Ari Vallinin tekemän mestaruusmaalin.