Todella laadukas haku Turkulaisilta.Olisi kelvannut meillekkin kyllä. Mielenkiintoista kyllä nähdä näitä laatupelureita nyt Liigakentillä.
Hyvä haku ilman muuta. Meillä on jo Kemiläinen ja muutenkin joukkue todella hyvällä mallilla, joten en lähtisi nyt ihan kaikkia haikailemaan tänne.
Kova hankinta. Jos Kemiläinen jatkaa meillä koko kauden, niin en haikaile Lajusen perään, mutta jos toisin käy niin sitten tulee ehkä ihan vähän haikailtua.
Tuohon alkuun Lajuselle pari hyvää peliä alle ja saa alkaakin taas pakkaamaan Venäjälle tavaroitaan. Voi olla et joutuu vielä Turkulaisetkin haikailemaan.
Taitaa optiot Lajusella ja Kemiläisellä olla sikäli samanlaiset, että kumpikin nostaa kytkintä, jos KHL:sta kutsu käy. Kemiläisen sopimuksen jatkaminen lie kuitenkin aika lailla muodollisuus, jos ei muualle kaivata.
On juu.
Benin olisi voinut laittaa Turun junaan ja V. Lajunen tilalle.
Olisi osunut pelinumerokin kohilleen.
Kyllä Benille olisi pelipaikka Tepsissä löytynyt.
Nappasin toisesta ketjusta. Ishakov on ollu huikee pelimies sen mitä mää oon nähny. Todella taitava ja viihdyttävä. Vähä ku Andrei Potaichuk parhaimmillaan. Ottaisin Tapparaanki jos meillä ei olis joukkue jo täynnä.
Se oli se vitsi siinä
Itse kanssa miehen peliotteita ihaillut harkkapeleissä mitä nähnyt Tepsiltä. Menisi Tapparassa heittämällä mm. Simontaipaleen edelle tällä hetkellä.
Eli ei mahtuisi kokoonpanoon Tapparassa?
Se mitä olen TPS pelejä nähnyt, niin taitava kaveri kyseessä. Rakastaa kiekkoa liikaa ja pelattavissa helposti pois kiekosta.
Tää isäntä nappas kaks kaks minuuttista jäähyä ja järjesti Ässille rankkarin josta voittomaali.
Ei ollut mitään rikettä siinä, joka johti rankkariin. Otan toki vastaan.
Kattelin noita mun draftin pisteitä ja ihmetytti että Rafkin on pelannut vain 2 ottelua, mitäs sille on tapahtunut? Mulla on mennyt ihan ohi enkä löytänyt tepsin sivuilta tietoa.
Kukas se Tps pelaaja oli joka joutui karanteeniin altistumisen vuoksi?
Voisiko kyseessä olla tuo mainitsemasi pelaaja
Ihan korkeallakin todennäköisyydellä, sopii nuo päivämäärät hyvin yhteen.
Tämä selittänee asian ja on taas varmaan viikon sisällä kaukalossa.
On tullut myös itse asiasta julkisuuteen. Lisätietoa löytyy henkilön ketjusta jatkoajan puolelta.
Samuli Vainionpää TPS:ään kevääseen 2022 ulottuvalla lapulla.
https://hc.tps.fi/uutiset/ajankohtaista/samuli-vainionpaa-siirtyy-turun-palloseuraan/
Mikko Koivu TPS:n treeneihin, ei joukkueeseen,
Mitä silmäni näkevätkään? Iltalehdeltä rehellinen otsikko. Normaalisti olisi vähän koijattu otsikossa.
Harjoitusringistä lyhyempi matka jo itse joukkueeseen. Tuskimpa silti toteutuisi.
https://hc.tps.fi/uutiset/ajankohtaista/hc-tps-turku-oy-kaynnistaa-yt-neuvottelut/
HC TPS Turku Oy käynnistää yt-neuvottelut henkilöstön kanssa. Koronaviruspandemian vaikutukset erityisesti yleisömääriin ovat odotettua suuremmat, jonka myötä neuvottelut käynnistetään.
Samaan aikaan käynnissä ovat myös erilliset keskustelut säästötoimenpiteistä pelaajien, valmennuksen sekä urheilutoimen kanssa.